Ik vond hun stemmen niet echt bij elkaar passen toen ze 'Everytime I think of you' zongen. Aan hun styling mag ook gewerkt worden. Ondanks dat zitten ze wel bij de laatste 12 van hun categorie.quote:Naam: Angelique
Leeftijd: 24 jaar
Beroep of opleiding: student Psyhologie aan de Erasmus Universiteit
Favoriete boek: Wicca serie
Favoriete film: Pirates of the caribbean
Favoriete cd: heb ik niet, ik hou van teveel verschillende muziek
Favoriete artiesten: Zoveel Celine Dion,Steve Balsamo,Michael Jackson,Stanley Burleson etc....
Favoriete vakantieland: Ierland
Favoriete eten: mijn moeder's macaroni en Sakineh's biefstuk prutje
Hobby’s: zingen,dansen (al bak ik er niks van),friends kijken, sporten,mijn hondjes
Goede eigenschappen: ik ben wel lief (soms) en meegaand
Slechte eigenschappen: ik ga graag confrontatie's uit de weg, ochtendhumeur
Levensmotto en/of lijfspreuk: Als je je niks voorstelt, ben je ook niks! ;-) & Het kan altijd beter!
Waarom doen jullie mee aan X FACTOR? onder dwang van Lindy ben ik meegesleurd
Wat is jullie X Factor? We zijn geschoold en gaan ervoor. Als we op het podium staan komen we tot leven en dat stralen we hopelijk ook uit.
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:11 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Die rechtse lijkt mij, die linkse is meer rood.![]()
Wat doen ze dan nog meer?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zingen niet slechts,
Takes one to know one!quote:
Vind ik ook maar ze zochten toch wat nieuws nou, volgens mij is dit vrij... uniek!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind hun stemmen zo vreemd klinken en dan vooral vreemd bij elkaar. Ze zingen niet slechts, maar het klinkt zo... vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |