manuquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:24 schreef Manu82 het volgende:
Worden jullie ook nog eens wakkerGoedemorgen
heej ph52quote:
En sindsdien rustte hij, en zag dat het goed was...quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
En op de zevende dag rustte Jappie en zag dat het goed was....![]()
Yeah wel...echt rusten is er niet bij geweest...maar werken iig ook nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:45 schreef demins het volgende:
[..]
En sindsdien rustte hij, en zag dat het goed was...![]()
Killuuuuuuuuuuuuuuh!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yeah wel...echt rusten is er niet bij geweest...maar werken iig ook niet
messcherpquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiterst scherpe analyse Tally...ik kan niets anders zeggen.
Ik ben nu al zeker 10 minuten en 33 seconden zonder bloed aan mijn handenquote:
Daar gaat je egocompensatieattribuutquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben nu al zeker 10 minuten en 33 seconden zonder bloed aan mijn handen![]()
Ha, ff litha imponeren met mijn "zwaard"quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar gaat je egocompensatieatribuut
Waar dan? Ik zie helemaal niets!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha, ff litha imponeren met mijn "zwaard"
dat ding is groter dan ikzelfquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat ding is groter dan ikzelf![]()
Hé, daar heb je Bommie!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat ding is groter dan ikzelf![]()
Zoekuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:13 schreef Manu82 het volgende:
Boeruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Petraa is er toch?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:15 schreef demins het volgende:
[..]
Zoekuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhh
vrouwuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh
ManU-ManCi ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:20 schreef Manu82 het volgende:
kutwedstrijd
Ik ben je nooit kwijt geweest, lieverd!quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:22 schreef petraa het volgende:
[..]
OH, nou dan heeft hij me nu gevonden![]()
Bij mij is het 2-0quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]had gehoopt dat Samaras zijn werk eens zou doen
![]()
Weet ik, maarre manu zei ut duss ..............quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:24 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben je nooit kwijt geweest, lieverd!![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:25 schreef demins het volgende:
[..]
Bij mij is het 2-0![]()
Je bent van ManCi![]()
![]()
Dat wist ik niet!
Hij is gewoon in de ontkennende fasequote:Op zaterdag 9 december 2006 23:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet ik, maarre manu zei ut duss ..............![]()
Hé, kom op, we hebben het wel over Manu, he!quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet ik, maarre manu zei ut duss ..............![]()
Maar waarom heb je als nick Manu? Ik dacht dat die op Manchester United sloeg...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]daar heb ik gewerkt, vind het het mooiste stadion en vond het daar ook het leukst met de supporters
![]()
Zou het ????quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij is gewoon in de ontkennende fase
Ja manu de Alwetende toch ???quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:30 schreef demins het volgende:
[..]
Hé, kom op, we hebben het wel over Manu, he!![]()
Klopt, heb ik gekozen toen ik wist dat ik naar Manchester ging en me moest registreren op een voetbalforum. Ben ook geen echte fan van City (volgens mij ben je dat maar van 1 club) maar volg ze meer dan United. Ze hebben een mooier stadion, heb er gewerkt, leuke dingen meegemaakt en een aantal wedstrijden gezien en daarbij was hun stadion vlakbijquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:32 schreef demins het volgende:
[..]
Maar waarom heb je als nick Manu? Ik dacht dat die op Manchester United sloeg...
Je hebt dus gewoon een echtgenote én een maitresse!quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, heb ik gekozen toen ik wist dat ik naar Manchester ging en me moest registreren op een voetbalforum. Ben ook geen echte fan van City (volgens mij ben je dat maar van 1 club) maar volg ze meer dan United. Ze hebben een mooier stadion, heb er gewerkt, leuke dingen meegemaakt en een aantal wedstrijden gezien en daarbij was hun stadion vlakbij![]()
En daarbij zou ik hier anders een kloon moeten aanmaken om m'n naam te veranderen
Heeft iedere man dat niet ???quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:42 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon een echtgenote én een maitresse!![]()
Er zijn ongepubliceerde rapporten die melding maken van vermoedens in die richting!quote:
quote:
Mooizo, hier ook prima, zo naar m'n ouders toequote:Op zondag 10 december 2006 11:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoi hoi
Gaat wel aardig hier hoor
En daar dan?
Vanavond naar Happy Feet
Niet gekeken; maar met de uitslag kan ik vrede hebbenquote:Op zondag 10 december 2006 12:28 schreef Manu82 het volgende:
Jappie streams al aan?
Van harte, je mag er hebben, ik vind één vrouw ruim voldoendequote:
Ik ook hoor! Maar dan liever een maitresse dan een vrouw!quote:Op zondag 10 december 2006 18:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Van harte, je mag er hebben, ik vind één vrouw ruim voldoende![]()
quote:
Hoezo, is een maitresse geen vrouw dan ? Zeker weer een of ander Japans of Koreaans autmerk ?quote:Op zondag 10 december 2006 18:09 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Maar dan liever een maitresse dan een vrouw!![]()
En hoe is het met jouw matras?quote:Op zondag 10 december 2006 18:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoezo, is een maitresse geen vrouw dan ? Zeker weer een of ander Japans of Koreaans autmerk ?
Boxspring?quote:Op zondag 10 december 2006 19:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat daar geen veren uit zullen vliegen
![]()
Ik heb hem in het Engels gezienquote:Op zondag 10 december 2006 11:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooizo, hier ook prima, zo naar m'n ouders toe
Ga je film in het Engels kijken of in het Nederlands?
COS = Commentaar Op Streams (hierin zet je dus je commentaar over wat je op de streams ziet)quote:Op zondag 10 december 2006 21:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat betekent eingelijk de afkortingen COS, SC en FB? En waar mag je over je eigen leven en die van jullie spreken?
Sorry het is me nog nooit bekend!
Dat doet ie zelf wel voor je.quote:Op zondag 10 december 2006 21:46 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal,![]()
![]()
ja thalita, koop ff een kadootje voor me![]()
Okeeeee Demins ik hoef geen kadootje hoor maar 1 mooie roos ben ik al blij meequote:
Hard aan het werk, natuurlijk!quote:Op maandag 11 december 2006 12:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Mogguh
hard aan het werk? Of ook vrij?
Dat is ongeveer hetzelfde dat jij op een meet nog geen 10 volzinnen kan makenquote:Op maandag 11 december 2006 18:32 schreef Manu82 het volgende:
Stelletje slome apen en Gladys
Jullie kunnen nog niet eens tien posts plaatsen als ik weg ben![]()
Deden jullie van "wie kan er een volzin maken" op de meet?quote:Op maandag 11 december 2006 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde dat jij op een meet nog geen 10 volzinnen kan maken![]()
Zijn ze iig de hele dag en avond bezig geweest.quote:Op maandag 11 december 2006 18:50 schreef demins het volgende:
[..]
Deden jullie van "wie kan er een volzin maken" op de meet?![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde dat jij op een meet nog geen 10 volzinnen kan maken![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 19:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zijn ze iig de hele dag en avond bezig geweest.![]()
Ja, van zo'n onsamenhangende wartaal bouw je geen volzinnen op de meet!quote:Op maandag 11 december 2006 19:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar LS werd nogal vermoeid en vluchtte, alleen kon hij de trein niet vinden
![]()
Daar hadden we jou voor verwachtquote:Op maandag 11 december 2006 19:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, van zo'n onsamenhangende wartaal bouw je geen volzinnen op de meet!![]()
heb je een stalkerquote:
quote:
Wat een praatjes heb je weer he?quote:
Jij bent te druk met warrior Level 26. Dus ik wil je niet storen. Anders was jij de pineut geweestquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent te druk met warrior Level 26. Dus ik wil je niet storen. Anders was jij de pineut geweest![]()
Deminssssssssss lieverd wat lief van je die bloem.quote:Op maandag 11 december 2006 11:51 schreef demins het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd!Hoe was ik? [afbeelding]
Je kunt het onderwijs in de jaren 70 niet vergelijken met het onderwijs in de jaren 90... toen hadden ze echt nog niet door dat een kind misschien juist niet dom of vreemd of anders was, maar juist zeer intelligent.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens als je zegt dat de CITO toets een te eenzijdig en simpel antwoord is op de belangrijke vraag van de vervolgopleding. En de leraren krijgen daarin ook zeker teveel inspraak.
Dat neemt niet weg dat je nu zelf had kunnen laten zien dat je intelligenter bent dan ingeschat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:00 schreef Leandra het volgende:
En hier dan verder:
[..]
Je kunt het onderwijs in de jaren 70 niet vergelijken met het onderwijs in de jaren 90... toen hadden ze echt nog niet door dat een kind misschien juist niet dom of vreemd of anders was, maar juist zeer intelligent.
Tja. Dat ligt niet aan je leraren maar aan jezelf.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:04 schreef Leandra het volgende:
Dan destijds ingeschat bedoel je? Dat is sowieso inmiddels wel duidelijk.
Het is alleen wel jammer dat het zo lang geduurd heeft voor dat duidelijk werd![]()
Wat een onzin. Als je debiel bent word dat echt wel opgemerkt. Als je dat gewoon niet bent kun je gewoon normaal leren en dan gaat t er niet om met wat voor perspectief die mensen naar je kijken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:07 schreef Leandra het volgende:
Ik zeg ook niet dat het aan de leraren ligt, maar het moet wel herkend worden natuurlijk.
Anders is een kind nogal snel "anders" en je weet wat er met kinderen gebeurt die "anders" zijn.
Een hoop hoogbegaafden denken gewoon op een andere manier, en dat is niet altijd een manier die anderen begrijpen of waar anderen begrip voor hebben, het is ook absoluut niet altijd een zegen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je debiel bent word dat echt wel opgemerkt. Als je dat gewoon niet bent kun je gewoon normaal leren en dan gaat t er niet om met wat voor perspectief die mensen naar je kijken.
Om het iets diffuser te maken. Er zijn ook nog extreem langzame hoogbegaafden, de niet Ferraris zeg maar, die slecht meekomen in onze maatschappij door hun trage denktempo (maar wel zeer vermogend!). Bizar fenomeenquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een hoop hoogbegaafden denken gewoon op een andere manier, en dat is niet altijd een manier die anderen begrijpen of waar anderen begrip voor hebben, het is ook absoluut niet altijd een zegen.
Je IQ is je "motorvermogen" iemand die zeer intelligent is, zou dus een Ferrari kunnen zijn, iemand met een gemiddeld IQ zou dan bijvoorbeeld een BMW of Opel kunnen zijn.
De wereld is een woonwijk.... met drempels, en dan is het niet altijd even handig om een Ferrari te zijn![]()
Volgens mij heb ik dat...... Ferrari dieselquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Om het iets diffuser te maken. Er zijn ook nog extreem langzame hoogbegaafden, de niet Ferraris zeg maar, die slecht meekomen in onze maatschappij door hun trage denktempo (maar wel zeer vermogend!). Bizar fenomeen
heej jappiequote:
nee hoor al wakker,moet over uurtje naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaa!!!!!![]()
Laat me raden...je bent "nog" wakker?![]()
![]()
morguh petraaquote:
Yepquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee hoor al wakker,moet over uurtje naar het ziekenhuis![]()
jij al aan t werk ?![]()
zal dadelijk nog wat beton bestellenquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep![]()
Het houd maar niet op he....succes zo in het ziekenhuis.
![]()
![]()
Waarvoor heb jij beton nodig? Schoentjes maken?quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
zal dadelijk nog wat beton bestellen
dankjeen jij werkze
gewoon om jappie bezig te houdenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarvoor heb jij beton nodig? Schoentjes maken?
Goedemorgen iedereen.
Ben je al terug?quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
gewoon om jappie bezig te houden![]()
morguh lithaik ben er ff vandoor
![]()
![]()
Ik kan niet verder. Moet nog op werk van iemand anders wachten.quote:
Ik ben bijna klaar! Ga zolang maar wat herhalen!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan niet verder. Moet nog op werk van iemand anders wachten.![]()
Heb ik geen zin in!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:45 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar! Ga zolang maar wat herhalen!![]()
![]()
![]()
En luisteren naar ome Demins, die heeft het beste met je voor, rot jongquote:
En het bejaardentehuis heeft weer een kwartiertje op internet voor jullie vrij gemaakt?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
En luisteren naar ome Demins, die heeft het beste met je voor, rot jong![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En het bejaardentehuis heeft weer een kwartiertje op internet voor jullie vrij gemaakt?
jaquote:
De vraag die mij op de lippen brandt luidt: WAT GAAN WE NOU KRIJGEN?!!?quote:
Ga je nog iets vertellen of wacht je tot we er om smeken... ?quote:
Bingoquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:48 schreef demins het volgende:
[..]
De vraag die mij op de lippen brandt luidt: WAT GAAN WE NOU KRIJGEN?!!?![]()
Zeg, trek jij je luier us op.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bingo![]()
Neem de dagindeling eens door![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
En luisteren naar ome Demins, die heeft het beste met je voor, rot jong![]()
Dat is geen correct Nederlandsquote:
LOLquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bingo![]()
Neem de dagindeling eens door![]()
Kom jij maar eens op WoW, brutale snotaap! Dan maak ik je een koppie kleiner.quote:
Ik heb 1 of andere alpha versie nu, is dat de goedequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom jij maar eens op WoW, brutale snotaap! Dan maak ik je een koppie kleiner.![]()
Dat vraag je aan mij?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb 1 of andere alpha versie nu, is dat de goede
heb allang bijgepraat met manuquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ga je nog iets vertellen of wacht je tot we er om smeken... ?![]()
lijkt me altijd beter dan de beta versie hequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb 1 of andere alpha versie nu, is dat de goede
Het lijkt erop dat het spel geïnstalleerd krijgen de interessantste uitdaging van WoW is!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij?Ik heb Berry's handleiding gevolgd en hulp gehad van Jappie.
voor sommigen wel jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:42 schreef demins het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het spel geïnstalleerd krijgen de interessantste uitdaging van WoW is!![]()
Lukt het niet?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:42 schreef demins het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het spel geïnstalleerd krijgen de interessantste uitdaging van WoW is!![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:14 schreef demins het volgende:
[..]
Ik krijg de diskette niet eens in mijn laptop!![]()
ga eens studerenquote:
Dacht het nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom jij maar eens op WoW, brutale snotaap! Dan maak ik je een koppie kleiner.![]()
Ik heb net die funserver ontdekt!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
ga eens studerennu heb je de tijd
![]()
Diskette ? Laptop ? wat zijn dat voor modernistische begrippen ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:14 schreef demins het volgende:
[..]
Ik krijg de diskette niet eens in mijn laptop!![]()
Jij gaat voor hamer en beitel?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Diskette ? Laptop ? wat zijn dat voor modernistische begrippen ?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb net die funserver ontdekt!![]()
Moet zo weg, dus vanavond maar verder 'studeren'.![]()
funserver ? vertel ??quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
die is leuk als alternatief ja
![]()
en ik zie je vanaaf wel![]()
![]()
Laat ze toch wowelen, joh! Ze hebben nou eenmaal een boel te sublimeren...quote:
Ach, vooruit, als ze maar niet denken dat ze mij meekrijgen met dat gewowel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Laat ze toch wowelen, joh! Ze hebben nou eenmaal een boel te sublimeren...![]()
Oh? Jij wou tof doen!? Hoe lang denk je dat vol te houden dit gedrag?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ach, vooruit, als ze maar niet denken dat ze mij meekrijgen met dat gewowel.
Even een intelligente reactie geven:quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Laat ze toch wowelen, joh! Ze hebben nou eenmaal een boel te sublimeren...![]()
Je overtreft jezelf!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Even een intelligente reactie geven:![]()
Balkenende. Iets verrassends. Wat klopt hier niet...quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ach, vooruit, als ze maar niet denken dat ze mij meekrijgen met dat gewowel.
Wat denk je van de politieke situatie, gaat Balkenende nog met iets verrassends voor de dag komen ?
Schijnt trouwens een buitengewoon slim in elkaar gezet spel te zijn, dat wow. Uiterst verslavend voor mensen zonder ruggegraat.![]()
De verslaving schijnt te zitten in het feit dat je nooit een einddoel bereikt, het is dus nooit "af".
Ik zal het brandje op je lippen wel ff blussenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:48 schreef demins het volgende:
[..]
De vraag die mij op de lippen brandt luidt: WAT GAAN WE NOU KRIJGEN?!!?![]()
Bejaardenseksquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zal het brandje op je lippen wel ff blussen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Geen ervaring meequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
je moest eens weten hoe lekker bejaarden kunnen sexen
![]()
Okeee vrijwillige bejaarden gevraagd om met manu te sexenquote:
Moggûh.quote:
Ik vond dat hij het dom gespeeld heeft. Óf je pakt die 23 ruggen, óf je blijft consequent doorgokken en speelt tot het bittere eind. Je laat niet eerst 23k schieten om vervolgens 10 mille minder alsnog te pakken.quote:Wat vond je van Deal or no Deal gister ?![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 08:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Moggûh.
[..]
Ik vond dat hij het dom gespeeld heeft. Óf je pakt die 23 ruggen, óf je blijft consequent doorgokken en speelt tot het bittere eind. Je laat niet eerst 23k schieten om vervolgens 10 mille minder alsnog te pakken.
Hij had net als Nanne door moeten gaan voor 30.000 ¤. Zélf had ik sowieso die 23 duizend gepakt.
Ik voorspel dat Feijenoord het moeilijk gaat krijgen.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:28 schreef Jappie het volgende:
Maar je hebt gelijk ik zou ook bij die 23 gestopt zijn...doodzonde en tot dat moment gunde ik het hem ook echt.
FF kijken in hoeverre je op de hoogte ben met het groene gras....wat zijn jouw voorspellingen.![]()
Dat is nauwelijks een voorspelling te noemen...quote:Op woensdag 13 december 2006 08:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Feijenoord het moeilijk gaat krijgen.
Bofferdquote:Op woensdag 13 december 2006 08:15 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® is al een uur aan het werk!
Mooi dat je er bent...goeiemorgenquote:
Ja lekker zeg en jij gaat zeker weer wowelen ????? Laat die verse zich eerst maar ff voorstellen danquote:Op woensdag 13 december 2006 08:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi dat je er bent...goeiemorgen..kun jij het ff van me overnemen want we hebben weer een verse en die lult me de oren van mijn kop.
![]()
Mogge Tamaartje ,quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 13 december 2006 08:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Mogge Tamaartje ,
heb je ook foto;s van dichter bij de dolfijnen ???
Ik ben inmiddels weer druk aan het werk... en aan de orders te zien voorzie ik binnen nu en een half uur een stevige stressbui..quote:Op woensdag 13 december 2006 08:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja lekker zeg en jij gaat zeker weer wowelen ????? Laat die verse zich eerst maar ff voorstellen dan![]()
dat klinkt niet al te best hahaquote:Op woensdag 13 december 2006 08:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels weer druk aan het werk... en aan de orders te zien voorzie ik binnen nu en een half uur een stevige stressbui..![]()
Laters...![]()
Werk ze jappie, ik geloof dat ik ook maar eens de fakturen de deur moet gaan uitwerken, want anders is er geen brood op de plank.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels weer druk aan het werk... en aan de orders te zien voorzie ik binnen nu en een half uur een stevige stressbui..![]()
Laters...![]()
Ben allang wakkerquote:
Heej manuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 13 december 2006 09:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben allang wakker
Goedemorgen Petraa, Tamaar en Jappie
Wat er op staat vind ik al heel erg gaaf.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ja die heb ik (al zijn ze niet zo goed gelukt) maar die staan op de website (even op het huisje klikken)
Er komt van het weekend nog een super mooie foto bij, die heb ik van het dolfinarium gekregen. Die is van heel dichtbij gemaaktmaar die moet ik ff inscannen
Was leuk stukje wat er op stondquote:Op woensdag 13 december 2006 08:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ja die heb ik (al zijn ze niet zo goed gelukt) maar die staan op de website (even op het huisje klikken)
Er komt van het weekend nog een super mooie foto bij, die heb ik van het dolfinarium gekregen. Die is van heel dichtbij gemaaktmaar die moet ik ff inscannen
Ben je trouwens al van je griep af?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:09 schreef Tamaartje het volgende:
Dank jullie welben er ook wel blij mee
Goedemorgen Manu
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 13 december 2006 09:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben je trouwens al van je griep af?
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
Hoe is het daar? Ben je al weer aan het werk?
Anderhalf uur! Bikkel!quote:Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
goedzo
![]()
Heb alleen maandag gewerkt, nu bezig met voorbereiden van presentatie voor vrijdag en zo weer anderhalf uur college
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:44 schreef demins het volgende:
En wat een goede morgen het weer is! Rita in de problemen (helaas zal ze wel niet aftreden) en het mooiste nieuws de dieren krijgen een eigen alarmnummer! Nu nog allemaal een mobieltje...!
![]()
Soort kindertelefoon, maar dan voor dieren ???quote:Op woensdag 13 december 2006 09:44 schreef demins het volgende:
En wat een goede morgen het weer is! Rita in de problemen (helaas zal ze wel niet aftreden) en het mooiste nieuws de dieren krijgen een eigen alarmnummer! Nu nog allemaal een mobieltje...!
![]()
Ah lekkerquote:Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
goedzo
![]()
Heb alleen maandag gewerkt, nu bezig met voorbereiden van presentatie voor vrijdag en zo weer anderhalf uur college
113 voor voor al uw dierenrampen!quote:Op woensdag 13 december 2006 09:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Soort kindertelefoon, maar dan voor dieren ???
Wrom is Rita nu weer in problemen sorry nog geen journaal gezien
Thx demins, ik ben weer helemaal op de hoogte. Aftreden zal ze nooit doenquote:Op woensdag 13 december 2006 10:11 schreef demins het volgende:
[..]
113 voor voor al uw dierenrampen!
http://www.volkskrant.nl/(...)euring_tegen_Verdonk
Nee, ik ben ook bang van niet! Waar is Volkert van der G. als je hem nodig hebt!quote:Op woensdag 13 december 2006 10:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Thx demins, ik ben weer helemaal op de hoogte. Aftreden zal ze nooit doen
Goedemorgen PH52, met uw belegen debiteuren/crediteuren citaatjes!quote:
Mooi niet, dan had ik wel goedemorgen juffrouw Jannie tegen je gezegdquote:Op woensdag 13 december 2006 10:30 schreef demins het volgende:
[..]
Goedemorgen PH52, met uw belegen debiteuren/crediteuren citaatjes!![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:26 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook bang van niet! Waar is Volkert van der G. als je hem nodig hebt!![]()
Nee, lekker geslapen onder een fris dekbedje tegen mijn vriendin aan.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:33 schreef Jappie het volgende:
Verder nog een beetje lekker geslapen ? .....of ontkom jij op jouw leeftijdinmiddels ook niet meer aan allerhande kwaaltjes die je uit je slaap houden?
![]()
enne wanneer ga je je nu eens voorstellen aan de mensen die je nog niet kennen ??????quote:Op woensdag 13 december 2006 12:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, lekker geslapen onder een fris dekbedje tegen mijn vriendin aan.
Nou eeh, ik ben Cynix en ik FOK! al sinds begin 2000, als user, als moderator, als forumadmin en weer als moderator, maar altijd met veel plezier.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:19 schreef petraa het volgende:
enne wanneer ga je je nu eens voorstellen aan de mensen die je nog niet kennen ??????![]()
Mwoa, site is nog steeds een beetje under construction.quote:edit: leuk die website van je maarre valt weinig te klikken
Fotoboek werkt nietquote:Op woensdag 13 december 2006 12:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou eeh, ik ben Cynix en ik FOK! al sinds begin 2000, als user, als moderator, als forumadmin en weer als moderator, maar altijd met veel plezier.
Zie voor foto's en andere formaliteiten het Fotoboek.
[..]
Mwoa, site is nog steeds een beetje under construction.
Jij hébt niet eens een fotoboek!quote:
Cynix r foto boek werkt niet dusse alles is volgens mij beetje under construction bij jouquote:Op woensdag 13 december 2006 12:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou eeh, ik ben Cynix en ik FOK! al sinds begin 2000, als user, als moderator, als forumadmin en weer als moderator, maar altijd met veel plezier.
Zie voor foto's en andere formaliteiten het Fotoboek.
[..]
Mwoa, site is nog steeds een beetje under construction.
duhhh jij ook nietquote:Op woensdag 13 december 2006 13:55 schreef demins het volgende:
[..]
Jij hébt niet eens een fotoboek!![]()
Er komt een programma, lees ik op TT pagina 107, om mensen met extreem-rechtse ideeën te begeleiden. Ik hoop dat je er wat aan hebt!![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:55 schreef demins het volgende:
[..]
Jij hébt niet eens een fotoboek!![]()
Er komt een programma, lees ik op TT pagina 107, om mensen met extreem-rechtse ideeën te begeleiden. Ik hoop dat je er wat aan hebt!![]()
Hoor je mij dan klagen over andermans FoBo?quote:
Hap!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb geen extreem rechtse ideeen voor de duidelijkheid
![]()
Krijg je met die linkse fatsoensmalloten hier, die zelf nog nooit een stap op de werkvloer hebben gezetquote:
Jawel,maar dat wordt door de spatie in mijn username op de een of andere manier dus niet getoond.quote:
Hee!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:52 schreef petraa het volgende:
Cynix r foto boek werkt niet dusse alles is volgens mij beetje under construction bij jou![]()
![]()
![]()
Deze doet het wél!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jawel,maar dat wordt door de spatie in mijn username op de een of andere manier dus niet getoond.
---> http://fotoboek.fok.nl/user/Cynix%20%AE
Die mods van tegenwoordig begrijpen wel vaker dingen verkeerdquote:Op woensdag 13 december 2006 16:06 schreef demins het volgende:
[..]
Maar ik sprak tot onze jonge vriend Manu!
Ja gaat goed hier hoorquote:
Niet over de niet functionerende streams praten hier! Verder van harte welkom!quote:
Is dat gewoon een hint om daar even te posten dat de streams het nog steeds niet doen?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:22 schreef demins het volgende:
[..]
Niet over de niet functionerende streams praten hier! Verder van harte welkom!![]()
We halen wel eens iets door elkaar, omdat we ook zo vaak gepest worden.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:10 schreef Manu82 het volgende:
Die mods van tegenwoordig begrijpen wel vaker dingen verkeerd
Vandaag vielen ze een paar keer uit, dat meldde ik in de COS waarop Day mij daar vriendelijk op aansprak dat niet al te vaak mede te delen omdat het een beetje overkill is zegmaarquote:Op woensdag 13 december 2006 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dat gewoon een hint om daar even te posten dat de streams het nog steeds niet doen?
Begrijpelijk, maar ik pest Day niet meerquote:Op woensdag 13 december 2006 16:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
We halen wel eens iets door elkaar, omdat we ook zo vaak gepest worden.
Was niet serieus bedoeld, had alleen gelezen dat er stroomstoring was oidquote:Op woensdag 13 december 2006 16:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vandaag vielen ze een paar keer uit, dat meldde ik in de COS waarop Day mij daar vriendelijk op aansprak dat niet al te vaak mede te delen omdat het een beetje overkill is zegmaar
Weet ikquote:Op woensdag 13 december 2006 16:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was niet serieus bedoeld, had alleen gelezen dat er stroomstoring was oid
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:57 schreef petraa het volgende:
Wat een rust hier
Keej ga ik gelijk eens ff doen, kijken of er uiteindelijk wel iets werkt bij jouquote:Op woensdag 13 december 2006 23:15 schreef Cynix ® het volgende:
Heb je mooi de tijd om eens door mijn Fotoboek te neuzen. Werkend linkje staat hierboven.
ja ik wel, jij ook ??????quote:Op woensdag 13 december 2006 23:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar ik ben er weer
![]()
Leuke dag gehad?
quote:
Dan volgt de volgende vraag; Wat is op tijd bij jouquote:Op woensdag 13 december 2006 23:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]beetje druk enzo en nu beetje gestressd omdat ik op tijd wil slapen
Als ik om 2 uur slaap ben ik blijquote:Op woensdag 13 december 2006 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan volgt de volgende vraag; Wat is op tijd bij jou![]()
ohhhquote:Op woensdag 13 december 2006 23:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ik om 2 uur slaap ben ik blij
Voor mij wel, slaap normaal 's middags even en dan 's avonds pas na het avondetenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:33 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhh
das niet echt op tijd vlgs mij
Ik wilde al gaan zeggen hoor jij bij de bejaardenclub soms ???quote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor mij wel, slaap normaal 's middags even en dan 's avonds pas na het avondeten
Probeer me aan te passen aan de bejaardenclub
Slaap lekker, ik ga ookquote:Op donderdag 14 december 2006 00:07 schreef petraa het volgende:
Deze bejaarde gaat naar bed, zie jullie morgen allemaal wel weer![]()
![]()
truste manu
Niet te overmoedig worden hequote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ik om 2 uur slaap ben ik blij
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Raadseltje (vraag evt hulp van Jappie):
geestig.
Als je maar niet denkt dat je lid mag worden!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor mij wel, slaap normaal 's middags even en dan 's avonds pas na het avondeten
Probeer me aan te passen aan de bejaardenclub
kleingeestigquote:Op donderdag 14 december 2006 01:00 schreef PC eend het volgende:
Jappie.... HELP!!!! please
Gert, spreekt in raadselen en ik kan niet zo snel een afzeikende diepere laag vinden, terwijl het toch Gert is, die tegen een minne slowchatter heeft
[..]
Ik had het kunnen wetenquote:
Heer Demins gaat slaapje doen!quote:Op donderdag 14 december 2006 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten![]()
Heer Demins is er vroeg bij vandaag![]()
quote:
Zonder jou, was het me nooit geluktquote:Op donderdag 14 december 2006 01:45 schreef demins het volgende:
[..]
Nog één biertje en je hebt het raadsel van Gert opgelost!![]()
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 14 december 2006 02:18 schreef Roy_vdm het volgende:
Yeah!!! Net 4e geworden bij pokertoernooi Holland Casino Amsterdam!!! Lekker lekker...
Hmmm voorrondes dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 02:33 schreef Roy_vdm het volgende:
501 euro... 1e plaats was 2800 euro.
Oh eenvoudig Texas Hold 'em Pot Limit toernooi dat elke woensdag wordt georganiseerd. Ik weet niet of Holland Casino grotere toernooien organiseert, zou best kunnen.quote:Op donderdag 14 december 2006 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm voorrondes dan?
Bij het hoofdtournooi, loopt het prijzengeld altijd wel in de tonnen toch?
Aah elke week een toernooi,dat wist ik niet, ik kom nooit meer in het casino, werd een beetje te dure hobbyquote:Op donderdag 14 december 2006 02:40 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Oh eenvoudig Texas Hold 'em Pot Limit toernooi dat elke woensdag wordt georganiseerd. Ik weet niet of Holland Casino grotere toernooien organiseert, zou best kunnen.
Kijk eens aan, jij hoeft je niet snel te vervelen zeker?quote:Op donderdag 14 december 2006 02:58 schreef Roy_vdm het volgende:
Elke week 3 toernooien: dinsdag No Limit, woensdag Pot Limit, donderdag Limit...
Ach ja het houdt je op de straight he..quote:Op donderdag 14 december 2006 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk eens aan, jij hoeft je niet snel te vervelen zeker?
En tussendoor zeker, veel op internet??
Als ik 100 euro stort, doe ik daar met poker een half uur mee of zo![]()
![]()
![]()
Volgens mij wel met limit, maar toch ging het vrij hard, ik heb er ook weinig kaas van gegeten, ik denk altijd dat iedereen loopt te bluffen en ga veel te vaak mee geloof ikquote:Op donderdag 14 december 2006 03:17 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ach ja het houdt je op de straight he..
Wat voor poker speel je dan? NL of Limit?
Tip: lees boeken!! Er gaat een wereld voor je open... dan verlies jij echt geen 100 euro in een half uur meer.
Het is echt een spel dat je helemaal door moet hebben om op de lange termijn te kunnen winnen. Ik raad je echt aan naast die video een paar pokerboeken aan te schaffen. Het lijkt zo'n simpel spelletje, maar je raakt niet uitgeleerd. Zoals vandaag ook al iemand beaamde: je kunt er een heel leven op blijven studeren. Er spelen heel veel factoren mee... maar het is een geweldig spel. Zorg er wel voor dat je niet teveel verliest!quote:Op donderdag 14 december 2006 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij wel met limit, maar toch ging het vrij hard, ik heb er ook weinig kaas van gegeten, ik denk altijd dat iedereen loopt te bluffen en ga veel te vaak mee geloof ik![]()
Maar ik heb nou de video 'how to make money with texas holdem' gedownload, dus het gaat allemaal goed komen![]()
![]()
Moet zo naar supermarkt, dan artikelen lezen, presentatie in elkaar zetten en dan voorbereiden. Daarna coreferant helpen met commentaar en zoeken naar antwoorden op die kritiekquote:Op donderdag 14 december 2006 11:45 schreef petraa het volgende:
[..]
hoii en hoe gaat jou dag er uit zien vandaag
pff ik kom net uit ziekenhuis waar me vader met spoed is opgenomen, dus ik ga zo de hele zooi maar ff opruimen en dan moet ik me kid om 1 uur uit school gaan halen, want haar knie zit op slot dus ze kan niet fietsen enzo. En dan wil ik nog ff me haar verven en de hond uitlaten. Ik heb vandaag dus soort van allemaal k*t klusjes.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet zo naar supermarkt, dan artikelen lezen, presentatie in elkaar zetten en dan voorbereiden. Daarna coreferant helpen met commentaar en zoeken naar antwoorden op die kritiek
En wat ga jij doen vandaag?
Wat een kutdag, hoop dat het snel weer beter gaat met je vader en niet te ernstig is.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:01 schreef petraa het volgende:
[..]
pff ik kom net uit ziekenhuis waar me vader met spoed is opgenomen, dus ik ga zo de hele zooi maar ff opruimen en dan moet ik me kid om 1 uur uit school gaan halen, want haar knie zit op slot dus ze kan niet fietsen enzo. En dan wil ik nog ff me haar verven en de hond uitlaten. Ik heb vandaag dus soort van allemaal k*t klusjes.
Economiequote:Wat voor studie doe je eigenlijk ??
Ga je je schaamhaar verven?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:01 schreef petraa het volgende:
[..]
pff ik kom net uit ziekenhuis waar me vader met spoed is opgenomen, dus ik ga zo de hele zooi maar ff opruimen en dan moet ik me kid om 1 uur uit school gaan halen, want haar knie zit op slot dus ze kan niet fietsen enzo. En dan wil ik nog ff me haar verven en de hond uitlaten. Ik heb vandaag dus soort van allemaal k*t klusjes.
Wat voor studie doe je eigenlijk ??
Ga je promoveren????quote:Op donderdag 14 december 2006 11:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet zo naar supermarkt, dan artikelen lezen, presentatie in elkaar zetten en dan voorbereiden. Daarna coreferant helpen met commentaar en zoeken naar antwoorden op die kritiek
En wat ga jij doen vandaag?
Nóg niet?quote:
Jullie doen een vergelijkend warenonderzoek?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:01 schreef demins het volgende:
[..]
Nóg niet?![]()
Toch geen enge ziekte...?![]()
Of net zoals ik geen baard heb? (maar wel baardhaar...)![]()
Dat me dat nooit eerder is opgevallen trouwens...![]()
Wil je gezellig meedoen?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jullie doen een vergelijkend warenonderzoek?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |