Heeft iedere man dat niet ???quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:42 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon een echtgenote én een maitresse!![]()
Er zijn ongepubliceerde rapporten die melding maken van vermoedens in die richting!quote:
quote:
Mooizo, hier ook prima, zo naar m'n ouders toequote:Op zondag 10 december 2006 11:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoi hoi
Gaat wel aardig hier hoor
En daar dan?
Vanavond naar Happy Feet
Niet gekeken; maar met de uitslag kan ik vrede hebbenquote:Op zondag 10 december 2006 12:28 schreef Manu82 het volgende:
Jappie streams al aan?
Van harte, je mag er hebben, ik vind één vrouw ruim voldoendequote:
Ik ook hoor! Maar dan liever een maitresse dan een vrouw!quote:Op zondag 10 december 2006 18:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Van harte, je mag er hebben, ik vind één vrouw ruim voldoende![]()
quote:
Hoezo, is een maitresse geen vrouw dan ? Zeker weer een of ander Japans of Koreaans autmerk ?quote:Op zondag 10 december 2006 18:09 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Maar dan liever een maitresse dan een vrouw!![]()
En hoe is het met jouw matras?quote:Op zondag 10 december 2006 18:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoezo, is een maitresse geen vrouw dan ? Zeker weer een of ander Japans of Koreaans autmerk ?
Boxspring?quote:Op zondag 10 december 2006 19:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat daar geen veren uit zullen vliegen
![]()
Ik heb hem in het Engels gezienquote:Op zondag 10 december 2006 11:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooizo, hier ook prima, zo naar m'n ouders toe
Ga je film in het Engels kijken of in het Nederlands?
COS = Commentaar Op Streams (hierin zet je dus je commentaar over wat je op de streams ziet)quote:Op zondag 10 december 2006 21:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat betekent eingelijk de afkortingen COS, SC en FB? En waar mag je over je eigen leven en die van jullie spreken?
Sorry het is me nog nooit bekend!
Dat doet ie zelf wel voor je.quote:Op zondag 10 december 2006 21:46 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal,![]()
![]()
ja thalita, koop ff een kadootje voor me![]()
Okeeeee Demins ik hoef geen kadootje hoor maar 1 mooie roos ben ik al blij meequote:
Hard aan het werk, natuurlijk!quote:Op maandag 11 december 2006 12:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Mogguh
hard aan het werk? Of ook vrij?
Dat is ongeveer hetzelfde dat jij op een meet nog geen 10 volzinnen kan makenquote:Op maandag 11 december 2006 18:32 schreef Manu82 het volgende:
Stelletje slome apen en Gladys
Jullie kunnen nog niet eens tien posts plaatsen als ik weg ben![]()
Deden jullie van "wie kan er een volzin maken" op de meet?quote:Op maandag 11 december 2006 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde dat jij op een meet nog geen 10 volzinnen kan maken![]()
Zijn ze iig de hele dag en avond bezig geweest.quote:Op maandag 11 december 2006 18:50 schreef demins het volgende:
[..]
Deden jullie van "wie kan er een volzin maken" op de meet?![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde dat jij op een meet nog geen 10 volzinnen kan maken![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 19:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zijn ze iig de hele dag en avond bezig geweest.![]()
Ja, van zo'n onsamenhangende wartaal bouw je geen volzinnen op de meet!quote:Op maandag 11 december 2006 19:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar LS werd nogal vermoeid en vluchtte, alleen kon hij de trein niet vinden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |