manuquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:24 schreef Manu82 het volgende:
Worden jullie ook nog eens wakkerGoedemorgen
heej ph52quote:
En sindsdien rustte hij, en zag dat het goed was...quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
En op de zevende dag rustte Jappie en zag dat het goed was....![]()
Yeah wel...echt rusten is er niet bij geweest...maar werken iig ook nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:45 schreef demins het volgende:
[..]
En sindsdien rustte hij, en zag dat het goed was...![]()
Killuuuuuuuuuuuuuuh!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yeah wel...echt rusten is er niet bij geweest...maar werken iig ook niet
messcherpquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiterst scherpe analyse Tally...ik kan niets anders zeggen.
Ik ben nu al zeker 10 minuten en 33 seconden zonder bloed aan mijn handenquote:
Daar gaat je egocompensatieattribuutquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben nu al zeker 10 minuten en 33 seconden zonder bloed aan mijn handen![]()
Ha, ff litha imponeren met mijn "zwaard"quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar gaat je egocompensatieatribuut
Waar dan? Ik zie helemaal niets!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha, ff litha imponeren met mijn "zwaard"
dat ding is groter dan ikzelfquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat ding is groter dan ikzelf![]()
Hé, daar heb je Bommie!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat ding is groter dan ikzelf![]()
Zoekuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:13 schreef Manu82 het volgende:
Boeruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Petraa is er toch?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:15 schreef demins het volgende:
[..]
Zoekuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhh
vrouwuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh
ManU-ManCi ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:20 schreef Manu82 het volgende:
kutwedstrijd
Ik ben je nooit kwijt geweest, lieverd!quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:22 schreef petraa het volgende:
[..]
OH, nou dan heeft hij me nu gevonden![]()
Bij mij is het 2-0quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]had gehoopt dat Samaras zijn werk eens zou doen
![]()
Weet ik, maarre manu zei ut duss ..............quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:24 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben je nooit kwijt geweest, lieverd!![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:25 schreef demins het volgende:
[..]
Bij mij is het 2-0![]()
Je bent van ManCi![]()
![]()
Dat wist ik niet!
Hij is gewoon in de ontkennende fasequote:Op zaterdag 9 december 2006 23:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet ik, maarre manu zei ut duss ..............![]()
Hé, kom op, we hebben het wel over Manu, he!quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet ik, maarre manu zei ut duss ..............![]()
Maar waarom heb je als nick Manu? Ik dacht dat die op Manchester United sloeg...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]daar heb ik gewerkt, vind het het mooiste stadion en vond het daar ook het leukst met de supporters
![]()
Zou het ????quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij is gewoon in de ontkennende fase
Ja manu de Alwetende toch ???quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:30 schreef demins het volgende:
[..]
Hé, kom op, we hebben het wel over Manu, he!![]()
Klopt, heb ik gekozen toen ik wist dat ik naar Manchester ging en me moest registreren op een voetbalforum. Ben ook geen echte fan van City (volgens mij ben je dat maar van 1 club) maar volg ze meer dan United. Ze hebben een mooier stadion, heb er gewerkt, leuke dingen meegemaakt en een aantal wedstrijden gezien en daarbij was hun stadion vlakbijquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:32 schreef demins het volgende:
[..]
Maar waarom heb je als nick Manu? Ik dacht dat die op Manchester United sloeg...
Je hebt dus gewoon een echtgenote én een maitresse!quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, heb ik gekozen toen ik wist dat ik naar Manchester ging en me moest registreren op een voetbalforum. Ben ook geen echte fan van City (volgens mij ben je dat maar van 1 club) maar volg ze meer dan United. Ze hebben een mooier stadion, heb er gewerkt, leuke dingen meegemaakt en een aantal wedstrijden gezien en daarbij was hun stadion vlakbij![]()
En daarbij zou ik hier anders een kloon moeten aanmaken om m'n naam te veranderen
Heeft iedere man dat niet ???quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:42 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon een echtgenote én een maitresse!![]()
Er zijn ongepubliceerde rapporten die melding maken van vermoedens in die richting!quote:
quote:
Mooizo, hier ook prima, zo naar m'n ouders toequote:Op zondag 10 december 2006 11:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoi hoi
Gaat wel aardig hier hoor
En daar dan?
Vanavond naar Happy Feet
Niet gekeken; maar met de uitslag kan ik vrede hebbenquote:Op zondag 10 december 2006 12:28 schreef Manu82 het volgende:
Jappie streams al aan?
Van harte, je mag er hebben, ik vind één vrouw ruim voldoendequote:
Ik ook hoor! Maar dan liever een maitresse dan een vrouw!quote:Op zondag 10 december 2006 18:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Van harte, je mag er hebben, ik vind één vrouw ruim voldoende![]()
quote:
Hoezo, is een maitresse geen vrouw dan ? Zeker weer een of ander Japans of Koreaans autmerk ?quote:Op zondag 10 december 2006 18:09 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Maar dan liever een maitresse dan een vrouw!![]()
En hoe is het met jouw matras?quote:Op zondag 10 december 2006 18:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoezo, is een maitresse geen vrouw dan ? Zeker weer een of ander Japans of Koreaans autmerk ?
Boxspring?quote:Op zondag 10 december 2006 19:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat daar geen veren uit zullen vliegen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |