Goedemorgen PH52, met uw belegen debiteuren/crediteuren citaatjes!quote:
Mooi niet, dan had ik wel goedemorgen juffrouw Jannie tegen je gezegdquote:Op woensdag 13 december 2006 10:30 schreef demins het volgende:
[..]
Goedemorgen PH52, met uw belegen debiteuren/crediteuren citaatjes!![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:26 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook bang van niet! Waar is Volkert van der G. als je hem nodig hebt!![]()
Nee, lekker geslapen onder een fris dekbedje tegen mijn vriendin aan.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:33 schreef Jappie het volgende:
Verder nog een beetje lekker geslapen ? .....of ontkom jij op jouw leeftijdinmiddels ook niet meer aan allerhande kwaaltjes die je uit je slaap houden?
![]()
enne wanneer ga je je nu eens voorstellen aan de mensen die je nog niet kennen ??????quote:Op woensdag 13 december 2006 12:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, lekker geslapen onder een fris dekbedje tegen mijn vriendin aan.
Nou eeh, ik ben Cynix en ik FOK! al sinds begin 2000, als user, als moderator, als forumadmin en weer als moderator, maar altijd met veel plezier.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:19 schreef petraa het volgende:
enne wanneer ga je je nu eens voorstellen aan de mensen die je nog niet kennen ??????![]()
Mwoa, site is nog steeds een beetje under construction.quote:edit: leuk die website van je maarre valt weinig te klikken
Fotoboek werkt nietquote:Op woensdag 13 december 2006 12:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou eeh, ik ben Cynix en ik FOK! al sinds begin 2000, als user, als moderator, als forumadmin en weer als moderator, maar altijd met veel plezier.
Zie voor foto's en andere formaliteiten het Fotoboek.
[..]
Mwoa, site is nog steeds een beetje under construction.
Jij hébt niet eens een fotoboek!quote:
Cynix r foto boek werkt niet dusse alles is volgens mij beetje under construction bij jouquote:Op woensdag 13 december 2006 12:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou eeh, ik ben Cynix en ik FOK! al sinds begin 2000, als user, als moderator, als forumadmin en weer als moderator, maar altijd met veel plezier.
Zie voor foto's en andere formaliteiten het Fotoboek.
[..]
Mwoa, site is nog steeds een beetje under construction.
duhhh jij ook nietquote:Op woensdag 13 december 2006 13:55 schreef demins het volgende:
[..]
Jij hébt niet eens een fotoboek!![]()
Er komt een programma, lees ik op TT pagina 107, om mensen met extreem-rechtse ideeën te begeleiden. Ik hoop dat je er wat aan hebt!![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:55 schreef demins het volgende:
[..]
Jij hébt niet eens een fotoboek!![]()
Er komt een programma, lees ik op TT pagina 107, om mensen met extreem-rechtse ideeën te begeleiden. Ik hoop dat je er wat aan hebt!![]()
Hoor je mij dan klagen over andermans FoBo?quote:
Hap!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb geen extreem rechtse ideeen voor de duidelijkheid
![]()
Krijg je met die linkse fatsoensmalloten hier, die zelf nog nooit een stap op de werkvloer hebben gezetquote:
Jawel,maar dat wordt door de spatie in mijn username op de een of andere manier dus niet getoond.quote:
Hee!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:52 schreef petraa het volgende:
Cynix r foto boek werkt niet dusse alles is volgens mij beetje under construction bij jou![]()
![]()
![]()
Deze doet het wél!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jawel,maar dat wordt door de spatie in mijn username op de een of andere manier dus niet getoond.
---> http://fotoboek.fok.nl/user/Cynix%20%AE
Die mods van tegenwoordig begrijpen wel vaker dingen verkeerdquote:Op woensdag 13 december 2006 16:06 schreef demins het volgende:
[..]
Maar ik sprak tot onze jonge vriend Manu!
Ja gaat goed hier hoorquote:
Niet over de niet functionerende streams praten hier! Verder van harte welkom!quote:
Is dat gewoon een hint om daar even te posten dat de streams het nog steeds niet doen?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:22 schreef demins het volgende:
[..]
Niet over de niet functionerende streams praten hier! Verder van harte welkom!![]()
We halen wel eens iets door elkaar, omdat we ook zo vaak gepest worden.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:10 schreef Manu82 het volgende:
Die mods van tegenwoordig begrijpen wel vaker dingen verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |