Ga je nog iets vertellen of wacht je tot we er om smeken... ?quote:
Bingoquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:48 schreef demins het volgende:
[..]
De vraag die mij op de lippen brandt luidt: WAT GAAN WE NOU KRIJGEN?!!?![]()
Zeg, trek jij je luier us op.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bingo![]()
Neem de dagindeling eens door![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
En luisteren naar ome Demins, die heeft het beste met je voor, rot jong![]()
Dat is geen correct Nederlandsquote:
LOLquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bingo![]()
Neem de dagindeling eens door![]()
Kom jij maar eens op WoW, brutale snotaap! Dan maak ik je een koppie kleiner.quote:
Ik heb 1 of andere alpha versie nu, is dat de goedequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom jij maar eens op WoW, brutale snotaap! Dan maak ik je een koppie kleiner.![]()
Dat vraag je aan mij?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb 1 of andere alpha versie nu, is dat de goede
heb allang bijgepraat met manuquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ga je nog iets vertellen of wacht je tot we er om smeken... ?![]()
lijkt me altijd beter dan de beta versie hequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb 1 of andere alpha versie nu, is dat de goede
Het lijkt erop dat het spel geïnstalleerd krijgen de interessantste uitdaging van WoW is!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij?Ik heb Berry's handleiding gevolgd en hulp gehad van Jappie.
voor sommigen wel jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:42 schreef demins het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het spel geïnstalleerd krijgen de interessantste uitdaging van WoW is!![]()
Lukt het niet?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:42 schreef demins het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het spel geïnstalleerd krijgen de interessantste uitdaging van WoW is!![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:14 schreef demins het volgende:
[..]
Ik krijg de diskette niet eens in mijn laptop!![]()
ga eens studerenquote:
Dacht het nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom jij maar eens op WoW, brutale snotaap! Dan maak ik je een koppie kleiner.![]()
Ik heb net die funserver ontdekt!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
ga eens studerennu heb je de tijd
![]()
Diskette ? Laptop ? wat zijn dat voor modernistische begrippen ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:14 schreef demins het volgende:
[..]
Ik krijg de diskette niet eens in mijn laptop!![]()
Jij gaat voor hamer en beitel?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Diskette ? Laptop ? wat zijn dat voor modernistische begrippen ?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb net die funserver ontdekt!![]()
Moet zo weg, dus vanavond maar verder 'studeren'.![]()
funserver ? vertel ??quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
die is leuk als alternatief ja
![]()
en ik zie je vanaaf wel![]()
![]()
Laat ze toch wowelen, joh! Ze hebben nou eenmaal een boel te sublimeren...quote:
Ach, vooruit, als ze maar niet denken dat ze mij meekrijgen met dat gewowel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Laat ze toch wowelen, joh! Ze hebben nou eenmaal een boel te sublimeren...![]()
Oh? Jij wou tof doen!? Hoe lang denk je dat vol te houden dit gedrag?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ach, vooruit, als ze maar niet denken dat ze mij meekrijgen met dat gewowel.
Even een intelligente reactie geven:quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Laat ze toch wowelen, joh! Ze hebben nou eenmaal een boel te sublimeren...![]()
Je overtreft jezelf!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Even een intelligente reactie geven:![]()
Balkenende. Iets verrassends. Wat klopt hier niet...quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ach, vooruit, als ze maar niet denken dat ze mij meekrijgen met dat gewowel.
Wat denk je van de politieke situatie, gaat Balkenende nog met iets verrassends voor de dag komen ?
Schijnt trouwens een buitengewoon slim in elkaar gezet spel te zijn, dat wow. Uiterst verslavend voor mensen zonder ruggegraat.![]()
De verslaving schijnt te zitten in het feit dat je nooit een einddoel bereikt, het is dus nooit "af".
Ik zal het brandje op je lippen wel ff blussenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:48 schreef demins het volgende:
[..]
De vraag die mij op de lippen brandt luidt: WAT GAAN WE NOU KRIJGEN?!!?![]()
Bejaardenseksquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zal het brandje op je lippen wel ff blussen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Geen ervaring meequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
je moest eens weten hoe lekker bejaarden kunnen sexen
![]()
Okeee vrijwillige bejaarden gevraagd om met manu te sexenquote:
Moggûh.quote:
Ik vond dat hij het dom gespeeld heeft. Óf je pakt die 23 ruggen, óf je blijft consequent doorgokken en speelt tot het bittere eind. Je laat niet eerst 23k schieten om vervolgens 10 mille minder alsnog te pakken.quote:Wat vond je van Deal or no Deal gister ?![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 08:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Moggûh.
[..]
Ik vond dat hij het dom gespeeld heeft. Óf je pakt die 23 ruggen, óf je blijft consequent doorgokken en speelt tot het bittere eind. Je laat niet eerst 23k schieten om vervolgens 10 mille minder alsnog te pakken.
Hij had net als Nanne door moeten gaan voor 30.000 ¤. Zélf had ik sowieso die 23 duizend gepakt.
Ik voorspel dat Feijenoord het moeilijk gaat krijgen.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:28 schreef Jappie het volgende:
Maar je hebt gelijk ik zou ook bij die 23 gestopt zijn...doodzonde en tot dat moment gunde ik het hem ook echt.
FF kijken in hoeverre je op de hoogte ben met het groene gras....wat zijn jouw voorspellingen.![]()
Dat is nauwelijks een voorspelling te noemen...quote:Op woensdag 13 december 2006 08:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Feijenoord het moeilijk gaat krijgen.
Bofferdquote:Op woensdag 13 december 2006 08:15 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® is al een uur aan het werk!
Mooi dat je er bent...goeiemorgenquote:
Ja lekker zeg en jij gaat zeker weer wowelen ????? Laat die verse zich eerst maar ff voorstellen danquote:Op woensdag 13 december 2006 08:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi dat je er bent...goeiemorgen..kun jij het ff van me overnemen want we hebben weer een verse en die lult me de oren van mijn kop.
![]()
Mogge Tamaartje ,quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 13 december 2006 08:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Mogge Tamaartje ,
heb je ook foto;s van dichter bij de dolfijnen ???
Ik ben inmiddels weer druk aan het werk... en aan de orders te zien voorzie ik binnen nu en een half uur een stevige stressbui..quote:Op woensdag 13 december 2006 08:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja lekker zeg en jij gaat zeker weer wowelen ????? Laat die verse zich eerst maar ff voorstellen dan![]()
dat klinkt niet al te best hahaquote:Op woensdag 13 december 2006 08:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels weer druk aan het werk... en aan de orders te zien voorzie ik binnen nu en een half uur een stevige stressbui..![]()
Laters...![]()
Werk ze jappie, ik geloof dat ik ook maar eens de fakturen de deur moet gaan uitwerken, want anders is er geen brood op de plank.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels weer druk aan het werk... en aan de orders te zien voorzie ik binnen nu en een half uur een stevige stressbui..![]()
Laters...![]()
Ben allang wakkerquote:
Heej manuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 13 december 2006 09:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben allang wakker
Goedemorgen Petraa, Tamaar en Jappie
Wat er op staat vind ik al heel erg gaaf.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ja die heb ik (al zijn ze niet zo goed gelukt) maar die staan op de website (even op het huisje klikken)
Er komt van het weekend nog een super mooie foto bij, die heb ik van het dolfinarium gekregen. Die is van heel dichtbij gemaaktmaar die moet ik ff inscannen
Was leuk stukje wat er op stondquote:Op woensdag 13 december 2006 08:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ja die heb ik (al zijn ze niet zo goed gelukt) maar die staan op de website (even op het huisje klikken)
Er komt van het weekend nog een super mooie foto bij, die heb ik van het dolfinarium gekregen. Die is van heel dichtbij gemaaktmaar die moet ik ff inscannen
Ben je trouwens al van je griep af?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:09 schreef Tamaartje het volgende:
Dank jullie welben er ook wel blij mee
Goedemorgen Manu
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 13 december 2006 09:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben je trouwens al van je griep af?
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
Hoe is het daar? Ben je al weer aan het werk?
Anderhalf uur! Bikkel!quote:Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
goedzo
![]()
Heb alleen maandag gewerkt, nu bezig met voorbereiden van presentatie voor vrijdag en zo weer anderhalf uur college
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:44 schreef demins het volgende:
En wat een goede morgen het weer is! Rita in de problemen (helaas zal ze wel niet aftreden) en het mooiste nieuws de dieren krijgen een eigen alarmnummer! Nu nog allemaal een mobieltje...!
![]()
Soort kindertelefoon, maar dan voor dieren ???quote:Op woensdag 13 december 2006 09:44 schreef demins het volgende:
En wat een goede morgen het weer is! Rita in de problemen (helaas zal ze wel niet aftreden) en het mooiste nieuws de dieren krijgen een eigen alarmnummer! Nu nog allemaal een mobieltje...!
![]()
Ah lekkerquote:Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
goedzo
![]()
Heb alleen maandag gewerkt, nu bezig met voorbereiden van presentatie voor vrijdag en zo weer anderhalf uur college
113 voor voor al uw dierenrampen!quote:Op woensdag 13 december 2006 09:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Soort kindertelefoon, maar dan voor dieren ???
Wrom is Rita nu weer in problemen sorry nog geen journaal gezien
Thx demins, ik ben weer helemaal op de hoogte. Aftreden zal ze nooit doenquote:Op woensdag 13 december 2006 10:11 schreef demins het volgende:
[..]
113 voor voor al uw dierenrampen!
http://www.volkskrant.nl/(...)euring_tegen_Verdonk
Nee, ik ben ook bang van niet! Waar is Volkert van der G. als je hem nodig hebt!quote:Op woensdag 13 december 2006 10:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Thx demins, ik ben weer helemaal op de hoogte. Aftreden zal ze nooit doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |