Daar hadden we jou voor verwachtquote:Op maandag 11 december 2006 19:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, van zo'n onsamenhangende wartaal bouw je geen volzinnen op de meet!![]()
heb je een stalkerquote:
quote:
Wat een praatjes heb je weer he?quote:
Jij bent te druk met warrior Level 26. Dus ik wil je niet storen. Anders was jij de pineut geweestquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent te druk met warrior Level 26. Dus ik wil je niet storen. Anders was jij de pineut geweest![]()
Deminssssssssss lieverd wat lief van je die bloem.quote:Op maandag 11 december 2006 11:51 schreef demins het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd!Hoe was ik? [afbeelding]
Je kunt het onderwijs in de jaren 70 niet vergelijken met het onderwijs in de jaren 90... toen hadden ze echt nog niet door dat een kind misschien juist niet dom of vreemd of anders was, maar juist zeer intelligent.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens als je zegt dat de CITO toets een te eenzijdig en simpel antwoord is op de belangrijke vraag van de vervolgopleding. En de leraren krijgen daarin ook zeker teveel inspraak.
Dat neemt niet weg dat je nu zelf had kunnen laten zien dat je intelligenter bent dan ingeschat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:00 schreef Leandra het volgende:
En hier dan verder:
[..]
Je kunt het onderwijs in de jaren 70 niet vergelijken met het onderwijs in de jaren 90... toen hadden ze echt nog niet door dat een kind misschien juist niet dom of vreemd of anders was, maar juist zeer intelligent.
Tja. Dat ligt niet aan je leraren maar aan jezelf.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:04 schreef Leandra het volgende:
Dan destijds ingeschat bedoel je? Dat is sowieso inmiddels wel duidelijk.
Het is alleen wel jammer dat het zo lang geduurd heeft voor dat duidelijk werd![]()
Wat een onzin. Als je debiel bent word dat echt wel opgemerkt. Als je dat gewoon niet bent kun je gewoon normaal leren en dan gaat t er niet om met wat voor perspectief die mensen naar je kijken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:07 schreef Leandra het volgende:
Ik zeg ook niet dat het aan de leraren ligt, maar het moet wel herkend worden natuurlijk.
Anders is een kind nogal snel "anders" en je weet wat er met kinderen gebeurt die "anders" zijn.
Een hoop hoogbegaafden denken gewoon op een andere manier, en dat is niet altijd een manier die anderen begrijpen of waar anderen begrip voor hebben, het is ook absoluut niet altijd een zegen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je debiel bent word dat echt wel opgemerkt. Als je dat gewoon niet bent kun je gewoon normaal leren en dan gaat t er niet om met wat voor perspectief die mensen naar je kijken.
Om het iets diffuser te maken. Er zijn ook nog extreem langzame hoogbegaafden, de niet Ferraris zeg maar, die slecht meekomen in onze maatschappij door hun trage denktempo (maar wel zeer vermogend!). Bizar fenomeenquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een hoop hoogbegaafden denken gewoon op een andere manier, en dat is niet altijd een manier die anderen begrijpen of waar anderen begrip voor hebben, het is ook absoluut niet altijd een zegen.
Je IQ is je "motorvermogen" iemand die zeer intelligent is, zou dus een Ferrari kunnen zijn, iemand met een gemiddeld IQ zou dan bijvoorbeeld een BMW of Opel kunnen zijn.
De wereld is een woonwijk.... met drempels, en dan is het niet altijd even handig om een Ferrari te zijn![]()
Volgens mij heb ik dat...... Ferrari dieselquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Om het iets diffuser te maken. Er zijn ook nog extreem langzame hoogbegaafden, de niet Ferraris zeg maar, die slecht meekomen in onze maatschappij door hun trage denktempo (maar wel zeer vermogend!). Bizar fenomeen
heej jappiequote:
nee hoor al wakker,moet over uurtje naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaa!!!!!![]()
Laat me raden...je bent "nog" wakker?![]()
![]()
morguh petraaquote:
Yepquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee hoor al wakker,moet over uurtje naar het ziekenhuis![]()
jij al aan t werk ?![]()
zal dadelijk nog wat beton bestellenquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep![]()
Het houd maar niet op he....succes zo in het ziekenhuis.
![]()
![]()
Waarvoor heb jij beton nodig? Schoentjes maken?quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
zal dadelijk nog wat beton bestellen
dankjeen jij werkze
gewoon om jappie bezig te houdenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarvoor heb jij beton nodig? Schoentjes maken?
Goedemorgen iedereen.
Ben je al terug?quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
gewoon om jappie bezig te houden![]()
morguh lithaik ben er ff vandoor
![]()
![]()
Ik kan niet verder. Moet nog op werk van iemand anders wachten.quote:
Ik ben bijna klaar! Ga zolang maar wat herhalen!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan niet verder. Moet nog op werk van iemand anders wachten.![]()
Heb ik geen zin in!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:45 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar! Ga zolang maar wat herhalen!![]()
![]()
![]()
En luisteren naar ome Demins, die heeft het beste met je voor, rot jongquote:
En het bejaardentehuis heeft weer een kwartiertje op internet voor jullie vrij gemaakt?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
En luisteren naar ome Demins, die heeft het beste met je voor, rot jong![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En het bejaardentehuis heeft weer een kwartiertje op internet voor jullie vrij gemaakt?
jaquote:
De vraag die mij op de lippen brandt luidt: WAT GAAN WE NOU KRIJGEN?!!?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |