Vandaag vielen ze een paar keer uit, dat meldde ik in de COS waarop Day mij daar vriendelijk op aansprak dat niet al te vaak mede te delen omdat het een beetje overkill is zegmaarquote:Op woensdag 13 december 2006 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dat gewoon een hint om daar even te posten dat de streams het nog steeds niet doen?
Begrijpelijk, maar ik pest Day niet meerquote:Op woensdag 13 december 2006 16:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
We halen wel eens iets door elkaar, omdat we ook zo vaak gepest worden.
Was niet serieus bedoeld, had alleen gelezen dat er stroomstoring was oidquote:Op woensdag 13 december 2006 16:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vandaag vielen ze een paar keer uit, dat meldde ik in de COS waarop Day mij daar vriendelijk op aansprak dat niet al te vaak mede te delen omdat het een beetje overkill is zegmaar
Weet ikquote:Op woensdag 13 december 2006 16:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was niet serieus bedoeld, had alleen gelezen dat er stroomstoring was oid
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:57 schreef petraa het volgende:
Wat een rust hier
Keej ga ik gelijk eens ff doen, kijken of er uiteindelijk wel iets werkt bij jouquote:Op woensdag 13 december 2006 23:15 schreef Cynix ® het volgende:
Heb je mooi de tijd om eens door mijn Fotoboek te neuzen. Werkend linkje staat hierboven.
ja ik wel, jij ook ??????quote:Op woensdag 13 december 2006 23:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar ik ben er weer
![]()
Leuke dag gehad?
quote:
Dan volgt de volgende vraag; Wat is op tijd bij jouquote:Op woensdag 13 december 2006 23:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]beetje druk enzo en nu beetje gestressd omdat ik op tijd wil slapen
Als ik om 2 uur slaap ben ik blijquote:Op woensdag 13 december 2006 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan volgt de volgende vraag; Wat is op tijd bij jou![]()
ohhhquote:Op woensdag 13 december 2006 23:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ik om 2 uur slaap ben ik blij
Voor mij wel, slaap normaal 's middags even en dan 's avonds pas na het avondetenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:33 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhh
das niet echt op tijd vlgs mij
Ik wilde al gaan zeggen hoor jij bij de bejaardenclub soms ???quote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor mij wel, slaap normaal 's middags even en dan 's avonds pas na het avondeten
Probeer me aan te passen aan de bejaardenclub
Slaap lekker, ik ga ookquote:Op donderdag 14 december 2006 00:07 schreef petraa het volgende:
Deze bejaarde gaat naar bed, zie jullie morgen allemaal wel weer![]()
![]()
truste manu
Niet te overmoedig worden hequote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ik om 2 uur slaap ben ik blij
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Raadseltje (vraag evt hulp van Jappie):
geestig.
Als je maar niet denkt dat je lid mag worden!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor mij wel, slaap normaal 's middags even en dan 's avonds pas na het avondeten
Probeer me aan te passen aan de bejaardenclub
kleingeestigquote:Op donderdag 14 december 2006 01:00 schreef PC eend het volgende:
Jappie.... HELP!!!! please
Gert, spreekt in raadselen en ik kan niet zo snel een afzeikende diepere laag vinden, terwijl het toch Gert is, die tegen een minne slowchatter heeft
[..]
Ik had het kunnen wetenquote:
Heer Demins gaat slaapje doen!quote:Op donderdag 14 december 2006 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten![]()
Heer Demins is er vroeg bij vandaag![]()
quote:
Zonder jou, was het me nooit geluktquote:Op donderdag 14 december 2006 01:45 schreef demins het volgende:
[..]
Nog één biertje en je hebt het raadsel van Gert opgelost!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |