Niet zo zeuren joh.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:18 schreef Theamerican het volgende:
wat had je trouwens nou met je laatste post he tonks :p
Waar gaan we het dan wél over hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:19 schreef Theamerican het volgende:
goed ik zal jullie belofte doen ik zal rest van deze dag en aankomende week niet zeiken katten op mijn stageplaats en geen commentaar erover leveren. (als me lukt)![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef Theamerican het volgende:
[..]
bedoelde er niks mee stak me tong toch uit
het weekend, dat is notabene waar we allemaal op zitten te wachtenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Waar gaan we het dan wél over hebben
Gezellige dingen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Waar gaan we het dan wél over hebben
Rotterdamquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef T1andonly het volgende:
Waar gaan jullie eigenlijk het liefste uit?
Nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef T1andonly het volgende:
Waar gaan jullie eigenlijk het liefste uit?
Doe mij dat scriptje ook ff danquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:23 schreef Stranger het volgende:
ik maak even een scriptje en ben weer 3 uur en een topic verder
gamen achter je pc tot vroeg in de morgenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:26 schreef T1andonly het volgende:
Blijven jullie allemaal bij pappa en mamma op de bank zitten in het weekend dan.
Nee. Ik ga naar feestjes. Maar ik heb de meeste feesten alweer gehad dit jaar:quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:26 schreef T1andonly het volgende:
Blijven jullie allemaal bij pappa en mamma op de bank zitten in het weekend dan.
Er zijn nog meer dingen te doen dan uitgaan hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:26 schreef T1andonly het volgende:
Nee, Pappa en mamma komen hier op bezoek, zusjelief komt ook meequote:Op vrijdag 8 december 2006 13:26 schreef T1andonly het volgende:
Ik game nooit meer, kan geen leuke spelletjes vinden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
gamen achter je pc tot vroeg in de morgen![]()
Lemmings, Dune2 ..quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik game nooit meer, kan geen leuke spelletjes vinden.
Dune 2, daar heb ik van genoten vroeger ja. Misschien een leuk idee om hem weer is uit de kast te trekken.quote:
Beter zoeken, ik kom om in de leuke games.. Gears of war, dragon quest, WoW, moet nog steeds HoMM 5 uitspelen, laatst settlers 2 10 year jubileum gedownload, nog niet eens aan toe gekomen. Civ-4 heb ik sinds het uit is amper kunnen spelen.. DotA speel ik nog vaak tussendoor...quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik game nooit meer, kan geen leuke spelletjes vinden.
eentje van www.bride.ru?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef tonks het volgende:
Oh zaterdag komt een vriendin uit rusland eten
Settler 2, jubileum editie, die ga ik ook maar kopen binnenkort. Uit respect voor de makers.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Beter zoeken, ik kom om in de leuke games.. Gears of war, dragon quest, WoW, moet nog steeds HoMM 5 uitspelen, laatst settlers 2 10 year jubileum gedownload, nog niet eens aan toe gekomen. Civ-4 heb ik sinds het uit is amper kunnen spelen.. DotA speel ik nog vaak tussendoor...
Defqon > allesquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Ik ga naar feestjes. Maar ik heb de meeste feesten alweer gehad dit jaar:
http://partyflock.nl/user/436434/archive.html#archive
Miss kan je dan beter Dune 2000 pakken, in dune 2 kan je geen box om je troepen heen slepen om ze te selecteren...quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef HansU het volgende:
[..]
Dune 2, daar heb ik van genoten vroeger ja. Misschien een leuk idee om hem weer is uit de kast te trekken.
Russische zijn trouwens wel leuk over het algemeen. In de zomervakantie heb ik me ook 'n dag of 2 mooi vermaakt met 'n meisje uit Moskou.quote:
Da's waar ja. Als het goed is heb ik die nog ergens origineel liggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Miss kan je dan beter Dune 2000 pakken, in dune 2 kan je geen box om je troepen heen slepen om ze te selecteren...
Deze spreekt vloeiend engels met wat nederlands er door heenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:34 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Russische zijn trouwens wel leuk over het algemeen. In de zomervakantie heb ik me ook 'n dag of 2 mooi vermaakt met 'n meisje uit Moskou.Alleen de communicatie was soms lastig
ik kan er nooit tegen hoe ze me naam uit spreken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Deze spreekt vloeiend engels met wat nederlands er door heen
'Ik geet GANS'quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:36 schreef HansU het volgende:
[..]
ik kan er nooit tegen hoe ze me naam uit spreken.
Het is Hans niet Gans!
Dat komt omdat duitsers net zoals fransen gewend zijn dat iedereen hun taal spreekt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:37 schreef T1andonly het volgende:
Wat trouwens wel vreemd is dat ik met mensen uit Rusland en Tsjechie beter kan communiceren dat met Duitsers
Duits lijkt soms te veel op het Nederlands, alleen betekend het dan HEEL wat anders... (Paar keer mezelf goed voor paal gezet hier)quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:37 schreef T1andonly het volgende:
Wat trouwens wel vreemd is dat ik met mensen uit Rusland en Tsjechie beter kan communiceren dat met Duitsers
Dat ook ja!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:38 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat komt omdat duitsers net zoals fransen gewend zijn dat iedereen hun taal spreekt.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Duits lijkt soms te veel op het Nederlands, alleen betekend het dan HEEL wat anders... (Paar keer mezelf goed voor paal gezet hier)
haha, dat kan ik me voorstellen ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:41 schreef T1andonly het volgende:
[..]Het Duitse woord "umgebung" heeft mijn lerares ooit gigantisch vermaakt omdat ik het gewoon uitspreek zoals het erstaat. Het kwam niet in me op dat het misschien wel het Nederlandse omgeving was.
15 minquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:39 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik ook, als je 3 uur en 20 minuten "zo" wil noemen.
euhm gee bu ngquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:43 schreef HansU het volgende:
[..]
haha, dat kan ik me voorstellen ja.
oemgeboeng of um-gé-boeng
Jepquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef Goover het volgende:
Theamerican, is al een tijdje stil...
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:41 schreef HansU het volgende:
[..]
idd sterkte, wij hebben nog even de eer om hier lekker legaal te mogen posten!
zoiets ja, precies tot 5 uur gaat me toch niet lukken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef tonks het volgende:
3 uur nog
Ik ook, en met wie ik op zomervakantie gaquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:44 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar de zomer-vakantie me dit jaar heen gaat brengen.
ik al bijna over de 400quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:53 schreef HansU het volgende:
Tsjonge jonge, ik ben al weer over de 100 posts vandaag![]()
Me dag gemiddelde totdat ik dit topic leerde kennen hier was 2 posts per dag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:53 schreef Stranger het volgende:
Volgens mij zit ik alweer rond de twintig
Aantal posts: (gemiddeld 35 per dag)quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:55 schreef ijsmeis het volgende:
Huh, van 1 dag?
huh?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:55 schreef ijsmeis het volgende:
Huh, van 1 dag?
hewt vrijdag middag lesbische tieners topicquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
moet je ff kijken in mijn history. ik weet het niet eens![]()
Jij spamt overalquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
moet je ff kijken in mijn history. ik weet het niet eens![]()
geen idee, ik ga altijd naar Knokke.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:59 schreef T1andonly het volgende:
Blankenberge dat is ook gezellig aan de belgische kust
preciesquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zie hem altijd alleen maar hier en in het wow-topic.
hoi en doei!quote:
nee die lunch was 2 uur geleden alquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:01 schreef HansU het volgende:
[..]
welkom terug, was je gestikt in je lunch?
waar kan je dat zien dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:01 schreef Stranger het volgende:
whehe ik zit net even in mijn eigen history te peuren, en ik post blijkbaar niet zoveel meer
1 januari 2005 had ik zoveel posts:
55. (34) Stranger 36997 ( + 3717 )
en die 3717 was mijn aantal posts van 2004 dus
je hebt toch niet stiekem iets gedaan toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:02 schreef Theamerican het volgende:
[..]
nee die lunch was 2 uur geleden al
ben niet gek heb ff zitten surfen hier op fok verschillende topicsquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:03 schreef HansU het volgende:
[..]
je hebt toch niet stiekem iets gedaan toch?
pfoe, ik dacht alquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:04 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ben niet gek heb ff zitten surfen hier op fok verschillende topics
Niet liggen batsen met eierhoofd?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:04 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ben niet gek heb ff zitten surfen hier op fok verschillende topics
moet toch lachen van jullie en gezellig houden dus wil je hem niet eierhoofd noemen maar gewoon begeleiderquote:
lache topic, ik zal is ff een fotoje maken en plaatsen als ik me camera uitlees.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:08 schreef Goover het volgende:
Mag ik ff reclame maken..
[FOTO] Plaats hier een foto van je werkplek
Ben wel benieuwd hoe het er bij jullie uit ziet!
had over mezelf hoorquote:
laat zien, laat zienquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:11 schreef Theamerican het volgende:
[..]
had over mezelf hoor
maar kan geen foto maken hier heb wel foto van eierekop
zien...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:11 schreef Theamerican het volgende:
[..]
had over mezelf hoor
maar kan geen foto maken hier heb wel foto van eierekop
zielig iemand ze privancy schenden en hier op net dumpenquote:
Het is inderdaad nog 'n aardige tijd geduld hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:12 schreef Qunix het volgende:
Aftellen naar 16:30 duur lang
Dan is het............... WEEKEND !!!!!!
Idem hiero, oud pc-tje. 2 bureau's, laser printer. Alles grijs wit, tl balkjes plafonnetje. Bakjes met gummetjes/pennetjes, post bakjes. En een hele hoop oude koffie bekers. natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:12 schreef Theamerican het volgende:
ziet er wel relax uit die mijne is maar simpele bureau met P3 computertje
Tsja, dan is het mooier als je eenmaal weg kan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:14 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Het is inderdaad nog 'n aardige tijd geduld hebben.
En nu in het andere topic nog een keerquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:14 schreef HansU het volgende:
[..]
Idem hiero, oud pc-tje. 2 bureau's, laser printer. Alles grijs wit, tl balkjes plafonnetje. Bakjes met gummetjes/pennetjes, post bakjes. En een hele hoop oude koffie bekers. natuurlijk.
Voor mij betekent het dat ik naar huis mag racenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:17 schreef HansU het volgende:
[..]
en dan is het half 3. Dat betekent nog een half uur voor koffie. En dan nog 2 uur wachten...
Om daarna weer te werken ja!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor mij betekent het dat ik naar huis mag racen.
iddquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:22 schreef nicomart het volgende:
aargh.. waarom werkt iets de ene keer wel en de andere kant niet?? Dat kan toch technisch gezien gewoon niet???
geen, the sound of silence hiero.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Theamerican het volgende:
welk radiostation hebben jullie op ? hier veronica
hier idem dito maar had dit vanmorgen ook bij andere sitequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef nicomart het volgende:
kijken jullie eens op http://www.dedicate-it.nl/design/panter/ en klik dan eens op wat doosjes.. Bij mij krijg ik de ene keer een zwart scherm en de andere keer werkt het wel. En als het niet werkt en ik f5 de boel dan, dan werkt het soms wel of niet.
Ik snap er geen hout van...![]()
Ik zit op dit moment Guus Meeuwis te luisteren op mijn winampquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Theamerican het volgende:
welk radiostation hebben jullie op ? hier veronica
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef HansU het volgende:
[..]
geen, the sound of silence hiero.
Terwijl ik dit typte schrok ik me de pleuris van de telefoon.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:25 schreef Theamerican het volgende:
[..]
hier idem dito maar had dit vanmorgen ook bij andere site
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:26 schreef Stranger het volgende:
Ja, het grote aftellen-voor-het-weekendtopic.
Dat zijn we al de hele dagquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:26 schreef SvenM het volgende:
Tering dit is ziekwe zijn eindelijk los mensen
mensen help me nou eens.. Alleen die Amerikaan deed wat ik vroegquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef nicomart het volgende:
kijken jullie eens op http://www.dedicate-it.nl/design/panter/ en klik dan eens op wat doosjes.. Bij mij krijg ik de ene keer een zwart scherm en de andere keer werkt het wel. En als het niet werkt en ik f5 de boel dan, dan werkt het soms wel of niet.
Ik snap er geen hout van...![]()
hahaquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
mensen help me nou eens.. Alleen die Amerikaan deed wat ik vroeg![]()
bye bye byequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef Stranger het volgende:
Ok, ik heb echt geen zin meer iets te doen, ga een PDF van een warcraft-boek lezen. Later
die doet het welquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef Theamerican het volgende:
probeer jij die gele is hans
Waarschijnlijk niet want ik heb nog nooit van dat statement gehoordquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:37 schreef SvenM het volgende:
Nico, je zuigt gewoon!
misschien nergen een end(); staan ofzo?
Ik haat daar soort situaties.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:40 schreef nicomart het volgende:
en dan refresh en nog een keer dat gele doosje en het werkt wel...
Daar kan je toch geen logische oplossing voor verzinnen?
Jawel hoor.. zolang je maar genoeg variabelen mee rekent!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:22 schreef nicomart het volgende:
aargh.. waarom werkt iets de ene keer wel en de andere kant niet?? Dat kan toch technisch gezien gewoon niet???
Op laag niveauw lijkt er erg weinig logica in te zitten... te veel dingen waar je dan nog geen rekening mee houd. Hoe verder je komt hoe logischer het word.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:44 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik haat daar soort situaties.
Daarom ben ik ook uit de IT gestapt. Geen enkele vorm van logica.
Tsja, dat lage niveau vond ik zowiezo al een reden om door te gaan naar het HBO, maar toch ook een andere richting gekozen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Op laag niveauw lijkt er erg weinig logica in te zitten... te veel dingen waar je dan nog geen rekening mee houd. Hoe verder je komt hoe logischer het word.
Als iets het de eene keer wel en de andere keer niet doet... tsja kunnen meerder verklaringen voor zijn. Ik studeer elektrotechniek dus dan leer je net iets meer dan alleen coderen, maar ook wat er echt allemaal gebeurd... etc
mooi, ik heb net een bakje choco gehaald en pak er een sultanatje bij.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:06 schreef Goover het volgende:
Ik ben er ook nog
Ik kan ff niet verder.. pff stom gedoe af en toe.
Maarja.. tijd om te FOK!-en dus
Ik heb mijn koffie net op. Sabbel nu op een Ricola kruidensnoepjequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef HansU het volgende:
[..]
mooi, ik heb net een bakje choco gehaald en pak er een sultanatje bij.
ik denk niet dat we het vol krijgen vandaag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb mijn koffie net op. Sabbel nu op een Ricola kruidensnoepje![]()
oei, het wordt toch weer steeds drukker hierquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:11 schreef Theamerican het volgende:
gezellig
Wat ga je vanavond eten?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:12 schreef Theamerican het volgende:
kom dan ff met een leuk onderwerp
Het is vandaag KIPDAGquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:12 schreef Theamerican het volgende:
kom dan ff met een leuk onderwerp
http://www.kijvelanden.com/ veel plezierquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:15 schreef nicomart het volgende:
ik word gek...
Bleh Macaroniquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef HansU het volgende:
ik ga straks de macaroni die ik gister teveel had gemaakt in de magnetron doen.
Hmmmm lekker, macaroni a lá Hans
Niet als je mijn macaroni ooit gegeten hebtquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:18 schreef SvenM het volgende:
[..]
Bleh Macaroni.. Ben ik echt niet gek van. Geef mij maar Bruine Bonen met Spek
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef SvenM het volgende:
[..]
http://www.kijvelanden.com/ veel plezier
Kommaarop met je recept dan!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:19 schreef HansU het volgende:
[..]
Niet als je mijn macaroni ooit gegeten hebt
okay dan:quote:
In-der-daad!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:23 schreef Qunix het volgende:
Nog een uur en dan W - E - E - K - E - N - D![]()
![]()
klinkt lekker maar hou niet zo van ah gehaktquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:23 schreef HansU het volgende:
[..]
okay dan:
1. macaroni (standaard, niet meergranen ofzo)
2. gehakt, van de AH, dat is lekker.
3. Bak macaroni/spaghetti groenten van de AH (1,50¤ ofzo)
4. een extra uitje, niet te groot
5. Zakje macaronii mix vd Honig
Da's alles, ff bij elkaar mikken, zorg dat de groente niet te lang meekookt anders gaat de smaak eraf.
+ voeg kaas toe uit een zakje ofzo
Eet smakelijk
Doe het dan met jouw favoriete gehaktquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:26 schreef Theamerican het volgende:
[..]
klinkt lekker maar hou niet zo van ah gehakt
Die heb ik al een tijdje (22 nov ongeveer)quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:26 schreef T1andonly het volgende:Mijn loonstrookje is hier ook zojuist bezorgt
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:23 schreef HansU het volgende:
[..]
okay dan:
1. macaroni (standaard, niet meergranen ofzo)
2. gehakt, van de AH, dat is lekker.
3. Bak macaroni/spaghetti groenten van de AH (1,50¤ ofzo)
4. een extra uitje, niet te groot
5. Zakje macaronii mix vd Honig
Da's alles, ff bij elkaar mikken, zorg dat de groente niet te lang meekookt anders gaat de smaak eraf.
+ voeg kaas toe uit een zakje ofzo
Eet smakelijk
Preciesquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:31 schreef Goover het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry. maar dat is geen recept... Dat is een Honig + wat standaard ingredienten bij elkaar dumpen....
dan nog is het een receptquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:31 schreef Goover het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry. maar dat is geen recept... Dat is een Honig + wat standaard ingredienten bij elkaar dumpen....
Maar geen recept voor 'Macaroni ala Hans'. maar voor 'Macaroni ala Hans en 80% van alle andere Macaroni eters'quote:
heb je ooit zelf wel is wat in elkaar geflanst of wat?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:31 schreef Goover het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat klopt ja. Al die andere macaroni eters hebben ook smaak.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Maar geen recept voor 'Macaroni ala Hans'. maar voor 'Macaroni ala Hans en 80% van alle andere Macaroni eters'
En je 2 uur later niet naar de wc moet rennen..quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:35 schreef Theamerican het volgende:
vorige keer was er zo kok op tv die beweerde recept van hem was terwijl die ook ingredienten gebruikte van een bepaald merk van iets dus who cares als maar te eten is
Pfff wat een gedoequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:35 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Al die andere macaroni eters hebben ook smaak.
SEXquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:37 schreef Theamerican het volgende:
maar dat onderwerp hebben we dus ook weer gehad weet er iemand nog 1 ?
Als het een uitgebreid recept was geweest had ik hier niet geplaatst.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Pfff wat een gedoe
Je prees je macaroni aan als wat speciaals.. dus ik verwachte wat speciaals.. ik kreeg een standaard recept.. snappie?
moet wel iedereen mee blijven doen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:45 schreef Theamerican het volgende:
dat gaan we wel redden met ze alle
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:41 schreef Theamerican het volgende:
begin maar met je sex dan
quote:Laatst moest ik babysitten bij mijn broer. Ik zit in de badkamer, ik zit in
bad. Komt zijn dochtertje van zeven komt die badkamer oplopen. "IK
wil ook in bad."
Snap je en het eerste waar ik aan denk is 'jajajajajaja', maar dat
zeg ik niet. Dat zeg ik niet "Nee je moet wachten tot ik uit bad ben en
dan mag jij in bad."-"Nee, ik wil met jou in bad."-"Niet zeuren, kom
op, ga van de badkamer af, ga naar je kamer, ga naar je kamer." Ik
stuur dat kind weg. Ik wijs dat kind af en dan denk ik wel eens en dan
twijfel ik. Is dat goed. Doe ik er goed aan.
Krijgt dat kind daar geen trauma aan over en dan denk ik soms even
hypothetisch. Hypothetisch he, Stel nou: Zij komt wel bij mij in bad en
wij zitten saqmen in bad in het warme water. Zij is naakt. Ik ben naakt
en ik zit daar met een keiharde lul. Ja ga daar maar van uit hoor en
dat meisje kent dat niet. Dat meisje is nieuwsgierig en stel dan ja dat
ja dat ze hem gewoon even
zo...... zo...... ja zo...... zo...... pakt zo... en dat ze dan mischien gewoon
heel even mischien zo...... ja nou als ze daar een trauma aan overhoud.
En ik weet dat ik het niet kan en ik ben ook niet van plan om te gaan
wrikken en alles onder en daar gaat het mij niet om. en als ik alleen
maar even en het is toch niet, waarom kan ik niet en het is en ik kan
nooit en ik kan nooit. ik kmh... ik kan nooit eens. Ik moet en het is
niet eerlijk, waarom ik kwhauf... bedoel zé zé meten gewoon met twee
maten in Nederland. Dat is toch zo. Ik bedoel Rembrandt maakt een
schilderij: De Nachtwacht. Vinden we geweldig. Een meesterwerk. Onbetaalbaar
Oh wat mooi... dat komt in het Rijksmuseum te hangen. Gaan we
met een achtjarig kind. Oh en dan is het in een keer van eh
neuhneuhneuhneuh......
Ik zal al te twijfelen of het geen verhaal over je eigen leven wasquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:50 schreef Goover het volgende:
Koekje voor de gene die raad van wie het is..
iig 1 van die ranzige pedo's met een slecht gevoel voor humor. Hans Teeuwen dus?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zal al te twijfelen of het geen verhaal over je eigen leven was
Theo Maasen?
Hans Teeuwen?
Warm... wil wel een eenduidig antwoord hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zal al te twijfelen of het geen verhaal over je eigen leven was
Theo Maasen?
Hans Teeuwen?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef HansU het volgende:
[..]
iig 1 van die ranzige pedo's met een slecht gevoel voor humor. Hans Teeuwen dus?
ik denk van niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:58 schreef Theamerican het volgende:
en gaan we het nog redden?
Duck tape de lul.... had ze geen komkommers of bananen in huis ofzo?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:04 schreef T1andonly het volgende:Wat een belachelijke manier om seks te hebben ook
Die was zeker zo verschrikkelijk dronken dat ze helemaal niets meer kon dan alleen op het bed gaan liggen en slapenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:07 schreef T1andonly het volgende:
Gelukkig kwam mijn vriendin nooit zo dronken thuis. Die kon zich tenminste goed gedragen. Mooi was die tijd
niet zo dronken? Maar die wilde wel elke keer perse sex met je? Of viel dat ook wel mee en viel ze je daar niet meer lastig?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:07 schreef T1andonly het volgende:
Gelukkig kwam mijn vriendin nooit zo dronken thuis. Die kon zich tenminste goed gedragen. Mooi was die tijd
Dat arme meisje was nog veels te jong voor seksquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet zo dronken? Maar die wilde wel elke keer perse sex met je? Of viel dat ook wel mee en viel ze je daar niet meer lastig?![]()
same here.. (10 min)quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:19 schreef HansU het volgende:
om half 5 ga ik pleite.
Ben ik niet helemaal met je eens... het middelste uur duurt het langst! Of dan lijkt het einde van de dag iig het verste weg.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef HansU het volgende:
[..]
Die laatste 10 minuten duren het langst.
Dit is doodslag. Blijkbaar was het niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef Goover het volgende:
2 jaar is trouwens wel ziek weinig voor moord....
Ze mogen haar daar ook gewoon loslaten, zonder klerenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:21 schreef HansU het volgende:
[..]
Dit is doodslag. Blijkbaar was het niet de bedoeling.
Al mogen ze d'r voor mij part 15 jaar opsluiten in Siberie zonder verwarming.
Boeiend, al me begeleiders zijn er niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:23 schreef Theamerican het volgende:
heee zoskje ben je er weer en waarom gaat iedereen half 5 pleite hans je moet tot 17.00 zelfde als mij
Sorry!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:21 schreef Zosk het volgende:
nog niet eens vol? wat zijn jullie langzaam![]()
ja, gelukkig weer thuisquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:23 schreef Theamerican het volgende:
heee zoskje ben je er weer en waarom gaat iedereen half 5 pleite hans je moet tot 17.00 zelfde als mij
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:28 schreef Goover het volgende:
Ok mensen, ik ga mijn pc afsluiten, alleen beetje opruimen voor het weekend etc.
Prettig weekend allemaal, gedraag je een beetje!voor de dames.
voor de heren.
Tot maandag allemaal!!
Willekeurige smiles om mezelf nog even bezig te houden:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()