Jij spamt overalquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
moet je ff kijken in mijn history. ik weet het niet eens![]()
geen idee, ik ga altijd naar Knokke.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:59 schreef T1andonly het volgende:
Blankenberge dat is ook gezellig aan de belgische kust
preciesquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zie hem altijd alleen maar hier en in het wow-topic.
hoi en doei!quote:
nee die lunch was 2 uur geleden alquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:01 schreef HansU het volgende:
[..]
welkom terug, was je gestikt in je lunch?
waar kan je dat zien dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:01 schreef Stranger het volgende:
whehe ik zit net even in mijn eigen history te peuren, en ik post blijkbaar niet zoveel meer
1 januari 2005 had ik zoveel posts:
55. (34) Stranger 36997 ( + 3717 )
en die 3717 was mijn aantal posts van 2004 dus
je hebt toch niet stiekem iets gedaan toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:02 schreef Theamerican het volgende:
[..]
nee die lunch was 2 uur geleden al
ben niet gek heb ff zitten surfen hier op fok verschillende topicsquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:03 schreef HansU het volgende:
[..]
je hebt toch niet stiekem iets gedaan toch?
pfoe, ik dacht alquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:04 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ben niet gek heb ff zitten surfen hier op fok verschillende topics
Niet liggen batsen met eierhoofd?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:04 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ben niet gek heb ff zitten surfen hier op fok verschillende topics
moet toch lachen van jullie en gezellig houden dus wil je hem niet eierhoofd noemen maar gewoon begeleiderquote:
lache topic, ik zal is ff een fotoje maken en plaatsen als ik me camera uitlees.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:08 schreef Goover het volgende:
Mag ik ff reclame maken..
[FOTO] Plaats hier een foto van je werkplek
Ben wel benieuwd hoe het er bij jullie uit ziet!
had over mezelf hoorquote:
laat zien, laat zienquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:11 schreef Theamerican het volgende:
[..]
had over mezelf hoor
maar kan geen foto maken hier heb wel foto van eierekop
zien...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:11 schreef Theamerican het volgende:
[..]
had over mezelf hoor
maar kan geen foto maken hier heb wel foto van eierekop
zielig iemand ze privancy schenden en hier op net dumpenquote:
Het is inderdaad nog 'n aardige tijd geduld hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:12 schreef Qunix het volgende:
Aftellen naar 16:30 duur lang
Dan is het............... WEEKEND !!!!!!
Idem hiero, oud pc-tje. 2 bureau's, laser printer. Alles grijs wit, tl balkjes plafonnetje. Bakjes met gummetjes/pennetjes, post bakjes. En een hele hoop oude koffie bekers. natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:12 schreef Theamerican het volgende:
ziet er wel relax uit die mijne is maar simpele bureau met P3 computertje
Tsja, dan is het mooier als je eenmaal weg kan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:14 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Het is inderdaad nog 'n aardige tijd geduld hebben.
En nu in het andere topic nog een keerquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:14 schreef HansU het volgende:
[..]
Idem hiero, oud pc-tje. 2 bureau's, laser printer. Alles grijs wit, tl balkjes plafonnetje. Bakjes met gummetjes/pennetjes, post bakjes. En een hele hoop oude koffie bekers. natuurlijk.
Voor mij betekent het dat ik naar huis mag racenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:17 schreef HansU het volgende:
[..]
en dan is het half 3. Dat betekent nog een half uur voor koffie. En dan nog 2 uur wachten...
Om daarna weer te werken ja!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor mij betekent het dat ik naar huis mag racen.
iddquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:22 schreef nicomart het volgende:
aargh.. waarom werkt iets de ene keer wel en de andere kant niet?? Dat kan toch technisch gezien gewoon niet???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |