ik kan er nooit tegen hoe ze me naam uit spreken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Deze spreekt vloeiend engels met wat nederlands er door heen
'Ik geet GANS'quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:36 schreef HansU het volgende:
[..]
ik kan er nooit tegen hoe ze me naam uit spreken.
Het is Hans niet Gans!
Dat komt omdat duitsers net zoals fransen gewend zijn dat iedereen hun taal spreekt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:37 schreef T1andonly het volgende:
Wat trouwens wel vreemd is dat ik met mensen uit Rusland en Tsjechie beter kan communiceren dat met Duitsers
Duits lijkt soms te veel op het Nederlands, alleen betekend het dan HEEL wat anders... (Paar keer mezelf goed voor paal gezet hier)quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:37 schreef T1andonly het volgende:
Wat trouwens wel vreemd is dat ik met mensen uit Rusland en Tsjechie beter kan communiceren dat met Duitsers
Dat ook ja!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:38 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat komt omdat duitsers net zoals fransen gewend zijn dat iedereen hun taal spreekt.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Duits lijkt soms te veel op het Nederlands, alleen betekend het dan HEEL wat anders... (Paar keer mezelf goed voor paal gezet hier)
haha, dat kan ik me voorstellen ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:41 schreef T1andonly het volgende:
[..]Het Duitse woord "umgebung" heeft mijn lerares ooit gigantisch vermaakt omdat ik het gewoon uitspreek zoals het erstaat. Het kwam niet in me op dat het misschien wel het Nederlandse omgeving was.
15 minquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:39 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik ook, als je 3 uur en 20 minuten "zo" wil noemen.
euhm gee bu ngquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:43 schreef HansU het volgende:
[..]
haha, dat kan ik me voorstellen ja.
oemgeboeng of um-gé-boeng
Jepquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef Goover het volgende:
Theamerican, is al een tijdje stil...
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:41 schreef HansU het volgende:
[..]
idd sterkte, wij hebben nog even de eer om hier lekker legaal te mogen posten!
zoiets ja, precies tot 5 uur gaat me toch niet lukken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef tonks het volgende:
3 uur nog
Ik ook, en met wie ik op zomervakantie gaquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:44 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar de zomer-vakantie me dit jaar heen gaat brengen.
ik al bijna over de 400quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:53 schreef HansU het volgende:
Tsjonge jonge, ik ben al weer over de 100 posts vandaag![]()
Me dag gemiddelde totdat ik dit topic leerde kennen hier was 2 posts per dag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:53 schreef Stranger het volgende:
Volgens mij zit ik alweer rond de twintig
Aantal posts: (gemiddeld 35 per dag)quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:55 schreef ijsmeis het volgende:
Huh, van 1 dag?
huh?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:55 schreef ijsmeis het volgende:
Huh, van 1 dag?
hewt vrijdag middag lesbische tieners topicquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
moet je ff kijken in mijn history. ik weet het niet eens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |