Niet zo zeuren joh.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:18 schreef Theamerican het volgende:
wat had je trouwens nou met je laatste post he tonks :p
Waar gaan we het dan wél over hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:19 schreef Theamerican het volgende:
goed ik zal jullie belofte doen ik zal rest van deze dag en aankomende week niet zeiken katten op mijn stageplaats en geen commentaar erover leveren. (als me lukt)![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef Theamerican het volgende:
[..]
bedoelde er niks mee stak me tong toch uit
het weekend, dat is notabene waar we allemaal op zitten te wachtenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Waar gaan we het dan wél over hebben
Gezellige dingen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Waar gaan we het dan wél over hebben
Rotterdamquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef T1andonly het volgende:
Waar gaan jullie eigenlijk het liefste uit?
Nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef T1andonly het volgende:
Waar gaan jullie eigenlijk het liefste uit?
Doe mij dat scriptje ook ff danquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:23 schreef Stranger het volgende:
ik maak even een scriptje en ben weer 3 uur en een topic verder
gamen achter je pc tot vroeg in de morgenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:26 schreef T1andonly het volgende:
Blijven jullie allemaal bij pappa en mamma op de bank zitten in het weekend dan.
Nee. Ik ga naar feestjes. Maar ik heb de meeste feesten alweer gehad dit jaar:quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:26 schreef T1andonly het volgende:
Blijven jullie allemaal bij pappa en mamma op de bank zitten in het weekend dan.
Er zijn nog meer dingen te doen dan uitgaan hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:26 schreef T1andonly het volgende:
Nee, Pappa en mamma komen hier op bezoek, zusjelief komt ook meequote:Op vrijdag 8 december 2006 13:26 schreef T1andonly het volgende:
Ik game nooit meer, kan geen leuke spelletjes vinden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
gamen achter je pc tot vroeg in de morgen![]()
Lemmings, Dune2 ..quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik game nooit meer, kan geen leuke spelletjes vinden.
Dune 2, daar heb ik van genoten vroeger ja. Misschien een leuk idee om hem weer is uit de kast te trekken.quote:
Beter zoeken, ik kom om in de leuke games.. Gears of war, dragon quest, WoW, moet nog steeds HoMM 5 uitspelen, laatst settlers 2 10 year jubileum gedownload, nog niet eens aan toe gekomen. Civ-4 heb ik sinds het uit is amper kunnen spelen.. DotA speel ik nog vaak tussendoor...quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik game nooit meer, kan geen leuke spelletjes vinden.
eentje van www.bride.ru?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef tonks het volgende:
Oh zaterdag komt een vriendin uit rusland eten
Settler 2, jubileum editie, die ga ik ook maar kopen binnenkort. Uit respect voor de makers.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Beter zoeken, ik kom om in de leuke games.. Gears of war, dragon quest, WoW, moet nog steeds HoMM 5 uitspelen, laatst settlers 2 10 year jubileum gedownload, nog niet eens aan toe gekomen. Civ-4 heb ik sinds het uit is amper kunnen spelen.. DotA speel ik nog vaak tussendoor...
Defqon > allesquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Ik ga naar feestjes. Maar ik heb de meeste feesten alweer gehad dit jaar:
http://partyflock.nl/user/436434/archive.html#archive
Miss kan je dan beter Dune 2000 pakken, in dune 2 kan je geen box om je troepen heen slepen om ze te selecteren...quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef HansU het volgende:
[..]
Dune 2, daar heb ik van genoten vroeger ja. Misschien een leuk idee om hem weer is uit de kast te trekken.
Russische zijn trouwens wel leuk over het algemeen. In de zomervakantie heb ik me ook 'n dag of 2 mooi vermaakt met 'n meisje uit Moskou.quote:
Da's waar ja. Als het goed is heb ik die nog ergens origineel liggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Miss kan je dan beter Dune 2000 pakken, in dune 2 kan je geen box om je troepen heen slepen om ze te selecteren...
Deze spreekt vloeiend engels met wat nederlands er door heenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:34 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Russische zijn trouwens wel leuk over het algemeen. In de zomervakantie heb ik me ook 'n dag of 2 mooi vermaakt met 'n meisje uit Moskou.Alleen de communicatie was soms lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |