abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44250181
Plaats hier een foto van je werkplek.

Welkom welkom, iedereen werkt wel is, of soms ook niet. Waar werk jij dan? Wat voor werk doe je?

Post hier je foto van je werkplek, en vertel er even bij wat jij doet.

Ik zal beginnen:

Ik loop stage bij een Duits onderzoeks bedrijf, op de afdeling 'Digitalegegevensverwerking en Elektrotechniek'. Links zit ik, rechts een medestudent.

Op dit moment staat er wat meer aparatuur, en iets meer zooi.. De foto van hierboven was op onze eerste werkdag.
pi_44252428
Sla die pootjes plat onder het toetsenbord, en dichter bij de rand van het bureau ; zet het beeldscherm hoger - bovenrand op ooghoogte - en gebruik een documentenstandaard !

Dat is mijn werk !
pi_44252668

-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44252877
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:13 schreef AnneX het volgende:
Sla die pootjes plat onder het toetsenbord, en dichter bij de rand van het bureau ; zet het beeldscherm hoger - bovenrand op ooghoogte - en gebruik een documentenstandaard !

Dat is mijn werk !

Beeldscheerm staat al een tijdje hoger. Documentatiestandaarden werken niet met A3 papier.. en ook niet met papier waar je regelmatig wat op wil krassen. Tb vind ik juist erg relax zo, bij gebrek aan armleuningen op de stoel... Verder gebruik ik ook een anti RSI programmatje op de pc.. dus komt wel goed!
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:02:06 #5
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_44254159

Beetje rommelig, beeldscherm voor dockingstation Tablet is net stuk, komt wel weer
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_44255059
Mijn werkplek:

Aan mijn 2de werkplek kun je waarschijnlijk wel zien wat voor werk ik doe.

En nee, het is niet altijd zo`n zooi.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_44255153
Ik mag geen foto's nemen van mijn werkplek van de baas.
pi_44267915
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]

Beetje rommelig, beeldscherm voor dockingstation Tablet is net stuk, komt wel weer
Rommelig? vind het er strak uit zien hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')