iig 1 van die ranzige pedo's met een slecht gevoel voor humor. Hans Teeuwen dus?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zal al te twijfelen of het geen verhaal over je eigen leven was
Theo Maasen?
Hans Teeuwen?
Warm... wil wel een eenduidig antwoord hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zal al te twijfelen of het geen verhaal over je eigen leven was
Theo Maasen?
Hans Teeuwen?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef HansU het volgende:
[..]
iig 1 van die ranzige pedo's met een slecht gevoel voor humor. Hans Teeuwen dus?
ik denk van niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:58 schreef Theamerican het volgende:
en gaan we het nog redden?
Duck tape de lul.... had ze geen komkommers of bananen in huis ofzo?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:04 schreef T1andonly het volgende:Wat een belachelijke manier om seks te hebben ook
Die was zeker zo verschrikkelijk dronken dat ze helemaal niets meer kon dan alleen op het bed gaan liggen en slapenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:07 schreef T1andonly het volgende:
Gelukkig kwam mijn vriendin nooit zo dronken thuis. Die kon zich tenminste goed gedragen. Mooi was die tijd
niet zo dronken? Maar die wilde wel elke keer perse sex met je? Of viel dat ook wel mee en viel ze je daar niet meer lastig?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:07 schreef T1andonly het volgende:
Gelukkig kwam mijn vriendin nooit zo dronken thuis. Die kon zich tenminste goed gedragen. Mooi was die tijd
Dat arme meisje was nog veels te jong voor seksquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet zo dronken? Maar die wilde wel elke keer perse sex met je? Of viel dat ook wel mee en viel ze je daar niet meer lastig?![]()
same here.. (10 min)quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:19 schreef HansU het volgende:
om half 5 ga ik pleite.
Ben ik niet helemaal met je eens... het middelste uur duurt het langst! Of dan lijkt het einde van de dag iig het verste weg.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef HansU het volgende:
[..]
Die laatste 10 minuten duren het langst.
Dit is doodslag. Blijkbaar was het niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef Goover het volgende:
2 jaar is trouwens wel ziek weinig voor moord....
Ze mogen haar daar ook gewoon loslaten, zonder klerenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:21 schreef HansU het volgende:
[..]
Dit is doodslag. Blijkbaar was het niet de bedoeling.
Al mogen ze d'r voor mij part 15 jaar opsluiten in Siberie zonder verwarming.
Boeiend, al me begeleiders zijn er niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:23 schreef Theamerican het volgende:
heee zoskje ben je er weer en waarom gaat iedereen half 5 pleite hans je moet tot 17.00 zelfde als mij
Sorry!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:21 schreef Zosk het volgende:
nog niet eens vol? wat zijn jullie langzaam![]()
ja, gelukkig weer thuisquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:23 schreef Theamerican het volgende:
heee zoskje ben je er weer en waarom gaat iedereen half 5 pleite hans je moet tot 17.00 zelfde als mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |