had over mezelf hoorquote:
laat zien, laat zienquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:11 schreef Theamerican het volgende:
[..]
had over mezelf hoor
maar kan geen foto maken hier heb wel foto van eierekop
zien...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:11 schreef Theamerican het volgende:
[..]
had over mezelf hoor
maar kan geen foto maken hier heb wel foto van eierekop
zielig iemand ze privancy schenden en hier op net dumpenquote:
Het is inderdaad nog 'n aardige tijd geduld hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:12 schreef Qunix het volgende:
Aftellen naar 16:30 duur lang
Dan is het............... WEEKEND !!!!!!
Idem hiero, oud pc-tje. 2 bureau's, laser printer. Alles grijs wit, tl balkjes plafonnetje. Bakjes met gummetjes/pennetjes, post bakjes. En een hele hoop oude koffie bekers. natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:12 schreef Theamerican het volgende:
ziet er wel relax uit die mijne is maar simpele bureau met P3 computertje
Tsja, dan is het mooier als je eenmaal weg kan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:14 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Het is inderdaad nog 'n aardige tijd geduld hebben.
En nu in het andere topic nog een keerquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:14 schreef HansU het volgende:
[..]
Idem hiero, oud pc-tje. 2 bureau's, laser printer. Alles grijs wit, tl balkjes plafonnetje. Bakjes met gummetjes/pennetjes, post bakjes. En een hele hoop oude koffie bekers. natuurlijk.
Voor mij betekent het dat ik naar huis mag racenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:17 schreef HansU het volgende:
[..]
en dan is het half 3. Dat betekent nog een half uur voor koffie. En dan nog 2 uur wachten...
Om daarna weer te werken ja!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor mij betekent het dat ik naar huis mag racen.
iddquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:22 schreef nicomart het volgende:
aargh.. waarom werkt iets de ene keer wel en de andere kant niet?? Dat kan toch technisch gezien gewoon niet???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |