geen, the sound of silence hiero.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Theamerican het volgende:
welk radiostation hebben jullie op ? hier veronica
hier idem dito maar had dit vanmorgen ook bij andere sitequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef nicomart het volgende:
kijken jullie eens op http://www.dedicate-it.nl/design/panter/ en klik dan eens op wat doosjes.. Bij mij krijg ik de ene keer een zwart scherm en de andere keer werkt het wel. En als het niet werkt en ik f5 de boel dan, dan werkt het soms wel of niet.
Ik snap er geen hout van...![]()
Ik zit op dit moment Guus Meeuwis te luisteren op mijn winampquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Theamerican het volgende:
welk radiostation hebben jullie op ? hier veronica
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef HansU het volgende:
[..]
geen, the sound of silence hiero.
Terwijl ik dit typte schrok ik me de pleuris van de telefoon.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:25 schreef Theamerican het volgende:
[..]
hier idem dito maar had dit vanmorgen ook bij andere site
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:26 schreef Stranger het volgende:
Ja, het grote aftellen-voor-het-weekendtopic.
Dat zijn we al de hele dagquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:26 schreef SvenM het volgende:
Tering dit is ziekwe zijn eindelijk los mensen
mensen help me nou eens.. Alleen die Amerikaan deed wat ik vroegquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef nicomart het volgende:
kijken jullie eens op http://www.dedicate-it.nl/design/panter/ en klik dan eens op wat doosjes.. Bij mij krijg ik de ene keer een zwart scherm en de andere keer werkt het wel. En als het niet werkt en ik f5 de boel dan, dan werkt het soms wel of niet.
Ik snap er geen hout van...![]()
hahaquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
mensen help me nou eens.. Alleen die Amerikaan deed wat ik vroeg![]()
bye bye byequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef Stranger het volgende:
Ok, ik heb echt geen zin meer iets te doen, ga een PDF van een warcraft-boek lezen. Later
die doet het welquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef Theamerican het volgende:
probeer jij die gele is hans
Waarschijnlijk niet want ik heb nog nooit van dat statement gehoordquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:37 schreef SvenM het volgende:
Nico, je zuigt gewoon!
misschien nergen een end(); staan ofzo?
Ik haat daar soort situaties.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:40 schreef nicomart het volgende:
en dan refresh en nog een keer dat gele doosje en het werkt wel...
Daar kan je toch geen logische oplossing voor verzinnen?
Jawel hoor.. zolang je maar genoeg variabelen mee rekent!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:22 schreef nicomart het volgende:
aargh.. waarom werkt iets de ene keer wel en de andere kant niet?? Dat kan toch technisch gezien gewoon niet???
Op laag niveauw lijkt er erg weinig logica in te zitten... te veel dingen waar je dan nog geen rekening mee houd. Hoe verder je komt hoe logischer het word.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:44 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik haat daar soort situaties.
Daarom ben ik ook uit de IT gestapt. Geen enkele vorm van logica.
Tsja, dat lage niveau vond ik zowiezo al een reden om door te gaan naar het HBO, maar toch ook een andere richting gekozen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Op laag niveauw lijkt er erg weinig logica in te zitten... te veel dingen waar je dan nog geen rekening mee houd. Hoe verder je komt hoe logischer het word.
Als iets het de eene keer wel en de andere keer niet doet... tsja kunnen meerder verklaringen voor zijn. Ik studeer elektrotechniek dus dan leer je net iets meer dan alleen coderen, maar ook wat er echt allemaal gebeurd... etc
mooi, ik heb net een bakje choco gehaald en pak er een sultanatje bij.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:06 schreef Goover het volgende:
Ik ben er ook nog
Ik kan ff niet verder.. pff stom gedoe af en toe.
Maarja.. tijd om te FOK!-en dus
Ik heb mijn koffie net op. Sabbel nu op een Ricola kruidensnoepjequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef HansU het volgende:
[..]
mooi, ik heb net een bakje choco gehaald en pak er een sultanatje bij.
ik denk niet dat we het vol krijgen vandaag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb mijn koffie net op. Sabbel nu op een Ricola kruidensnoepje![]()
oei, het wordt toch weer steeds drukker hierquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:11 schreef Theamerican het volgende:
gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |