quote:Op donderdag 7 december 2006 11:38 schreef Rianne84 het volgende:
hallo weer.
en over dat vlees eten: door vlees te eten werden onze hersenen groter en werden beter in het zien van oorzaak-gevolg. en we zijn toen ook recht op gaan lopen, zodat we in de verte de antilopes, ofwel het avondeten, konden zien enzo.
waarom weet je dat?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:38 schreef Rianne84 het volgende:
hallo weer.
en over dat vlees eten: door vlees te eten werden onze hersenen groter en werden beter in het zien van oorzaak-gevolg. en we zijn toen ook recht op gaan lopen, zodat we in de verte de antilopes, ofwel het avondeten, konden zien enzo.
ik heb een boek gekocht 'waar komen wij vandaan'. van een wetenschapper die de evolutie in kaart heeft gebracht. en daar wordt dus ook in uitgelegd waarom we recht op gingen lopen, hoe onze huidskleuren zijn ontstaan e.d. ook staat erin waar de eerste mens leefde en hoe we verspreid zijn over de wereld. vond het een interessant boek en het staat interessant in mijn boekenkastquote:
ok ok, jij wintquote:Op donderdag 7 december 2006 11:38 schreef Rianne84 het volgende:
hallo weer.
Aan het eind van deze week kan ik eindelijk zeggen dat mijn programma af is, en dan heb ik nog twee ą drie weken om het programma te gebruiken en daar leuke conclusies over te verzinnen, en vervolgens nog 2 ą drie weken voor het schrijven van een verslag.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:44 schreef T1andonly het volgende:
Het is inderdaad gelukkig donderdag. De week bijna om en da's wel nodig want het heeft lang genoeg geduurd qua me proberen te vermaken terwijl ik vrij weinig te doen heb.
Nog 1 nachtje slapen, en dan is het al weer vrijdag.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:44 schreef T1andonly het volgende:
Het is inderdaad gelukkig donderdag. De week bijna om en da's wel nodig want het heeft lang genoeg geduurd qua me proberen te vermaken terwijl ik vrij weinig te doen heb.
Valt het jezelf op dat je al een beetje Duits begint te brabbelenquote:Op donderdag 7 december 2006 11:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Nog 1 nachtje slapen, en dan is het al weer vrijdag.
Vrijdag betekend 2 dingen, aan het einde van de dag is het weekend EN dan staat de grill wagen bij de suppermarkt! Dus lekker halve haan en portie patat eten
Ok.. ik ben het eensch met beide stellingen op het eindequote:Op donderdag 7 december 2006 11:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik heb een boek gekocht 'waar komen wij vandaan'. van een wetenschapper die de evolutie in kaart heeft gebracht. en daar wordt dus ook in uitgelegd waarom we recht op gingen lopen, hoe onze huidskleuren zijn ontstaan e.d. ook staat erin waar de eerste mens leefde en hoe we verspreid zijn over de wereld. vond het een interessant boek en het staat interessant in mijn boekenkast![]()
Dat heeft niets met duits te makenquote:Op donderdag 7 december 2006 11:48 schreef SvenM het volgende:
[..]
Valt het jezelf op dat je al een beetje Duits begint te brabbelen![]()
met je Suppermarkt, het is verdomme geen soepmarkt
Woopsquote:Op donderdag 7 december 2006 11:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat heeft niets met duits te makenBen dislectieschch
(En niet zo een klein beetje ook
)
De ns heeft het toch nog niet druk genoegquote:Op donderdag 7 december 2006 11:56 schreef SvenM het volgende:
Ik ga mezelf straks voor de trein gooien, ik kan niet leven nu ik iemand beledigd heb
Telefonie stage? Wat houd dat in? Hele dag telefoneren? Of iets anders doen met telefoons?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:57 schreef HansU het volgende:
Ik zit hier ook op me stage!
Telefonie stage (facilitaire opleiding)
Mag ik je bellenquote:Op donderdag 7 december 2006 11:57 schreef HansU het volgende:
Ik zit hier ook op me stage!
Telefonie stage (facilitaire opleiding)
quote:
echt? Ik zie wel eens dislecten die een stuk slechter voor de dag komen dan jij!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat heeft niets met duits te makenBen dislectieschch
(En niet zo een klein beetje ook
)
Als ie het maar niet doet op 10 december, anders kan ik niet de nieuwe dienstregeling te schuld gevenquote:Op donderdag 7 december 2006 11:57 schreef Goover het volgende:
[..]
De ns heeft het toch nog niet druk genoeg
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:17 schreef tonks het volgende:
Waarom staat thrilled bovenaan? Huhhh??
ik controleerde ook mijn klokje toen je het zei.. Ik geloofde het nietquote:Op donderdag 7 december 2006 12:18 schreef T1andonly het volgende:
Het is al 12u geweest zondat dat ik het door had...
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:17 schreef tonks het volgende:
Waarom staat thrilled bovenaan? Huhhh??
ben ik het mee eens, viel mij ook al opquote:Op donderdag 7 december 2006 11:42 schreef Stranger het volgende:
Weet je wat ik met net realiseerde?
Het is alweer donderdag! Heb echt het idee dat ik eergisteren nog weekend hadLekker snelle week dus.
hahaha, ik weet hetquote:Op donderdag 7 december 2006 12:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
echt? Ik zie wel eens dislecten die een stuk slechter voor de dag komen dan jij!
Mwa.. misschien wat kleine foutjes, maar die zie ook bij de tegenwoordige jeugd die niet dislectisch zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 12:39 schreef Goover het volgende:
[..]
hahaha, ik weet het. Schrijven is niet mijn grootste probleem. Lezen, automatiseren etc gaan vooral moeilijk. Ik denk wel dat als je mijn post gaat bekijken dat je een hele stapel misplaatste of ontbrekende d's, t's, ch's, g's, ei's, ij's etc tegen komt.
Verder heb ik net lekker gegeten, de rode kool was mooi dood gekookt dus die smaakte naar weinig. De gefültes Schweineschnitzel was gevult met ham en kaasdus eigenlijk gewoon een cordon bleu
.
Test and report zou ik zeggen!quote:Op donderdag 7 december 2006 12:42 schreef HansU het volgende:
weet iemand wat het verschil tussen gewone choco en choco de luxe is op een DE koffie machine?
op de de luxe zal wel een schuimlaagje zitten gok ikquote:Op donderdag 7 december 2006 12:42 schreef HansU het volgende:
weet iemand wat het verschil tussen gewone choco en choco de luxe is op een DE koffie machine?
hebben ze hier ook vind de gewone iets lekkerder dan deluxe apart smaakie eraanquote:Op donderdag 7 december 2006 12:42 schreef HansU het volgende:
Kijk nog iemand die dat zich afvraagt. Volgens mij heeft de choco de luxe iets meer cacao er in zitten.. maar ik zoek het even opquote:Op donderdag 7 december 2006 12:42 schreef HansU het volgende:
Het zou sterkere koffie moeten zijn, met een laagje ja. Het is ook een stuk minder.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:51 schreef Theamerican het volgende:
wie heb er weleen expresso genomen? is dat met melklaagje schuim ofzoiets
Dat ken ik uit een vorige stage, ik liep me kantoor uit en botste op een automaat. Serieuze koffie verslaving aan het eind van me stage.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:07 schreef PieterBas het volgende:
Bij ons ook.. Helaas zit er geen choco standaard in DE machine... dan maar zakjes meenemenen de koffiezetautomaat maar 5 meter hiervan daan
zo lang nog...quote:Op donderdag 7 december 2006 13:14 schreef Theamerican het volgende:
ben met de auto dus zit lekker droog verwarming aan muziekje op zucht KUT STAGE nog 3 uur en 3 kwatier hou vol
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:14 schreef Theamerican het volgende:
ik ga ff een expresso halen be right back
Erg leuk spelletjequote:Op donderdag 7 december 2006 13:21 schreef Stranger het volgende:
ik vermaak me weleens met www.linerider.com als ik moet wachten op resultaten.
en wat zijn jullie na de pauze nog allemaal van planquote:Op donderdag 7 december 2006 13:27 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn pauze zit er ook weer op.
welcome to da clubquote:Op donderdag 7 december 2006 13:27 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn pauze zit er ook weer op.
5 dagen per week van 9 tot 5, maar mijn collega's komen altijd pas tussen half 10 en 10 uur, dus in principe zou ik het ook kunnen verleggen van half 10 tot 5quote:Op donderdag 7 december 2006 13:29 schreef HansU het volgende:
Wat zijn jullie werktijden eigenlijk, ik doe 8.30 tot 17.00 4x in de week, + 1 dagje school.
8 tot 16:30, 5 dagen in de week.. geen school. (zie ook een van de vorige topics)quote:Op donderdag 7 december 2006 13:29 schreef HansU het volgende:
Wat zijn jullie werktijden eigenlijk, ik doe 8.30 tot 17.00 4x in de week, + 1 dagje school.
Niet zo heel veel. Dadelijk mn baas eens opbellen of ik al iets mag doormailen of zo. Verder een beetje aan mn verslag schrijven.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:27 schreef T1andonly het volgende:
[..]
en wat zijn jullie na de pauze nog allemaal van plan
Ik ben nog steeds aan het oefenen op de perfecte looping.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
vind ik ook! maar ik bak er niks van![]()
Dezelfde tijd, maar dan 5x per week.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:29 schreef HansU het volgende:
haha dat heb ik ook al té vaak geprobeertquote:Op donderdag 7 december 2006 13:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het oefenen op de perfecte looping.
Da's minder, ik heb gelukkig 1 dag in de week (maandag) dat ik 1 college van 80 minuten heb rond een uurtje of 12.30.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dezelfde tijd, maar dan 5x per week.
Ik moet ook dagelijks regelen dat iemand me kantoor op slot doet. Sleutel bijmaak procedure kent niemand hier ofzo..quote:Op donderdag 7 december 2006 13:35 schreef PieterBas het volgende:
van 9 tot 17:00 - 17:30. (meestal wachten totdat iemand met de sleutel komt) en dan eens in de twee weken een dag naar school toe.
227x Jan Smit afgelopen week!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:35 schreef Stranger het volgende:
Dankzij stage help ik trouwens wel mijn last.fm statistieken flink omhoog.
luister nu 8 uur per dag naar mp3's
http://www.last.fm/user/Stranger82/
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:38 schreef HansU het volgende:
[..]
227x Jan Smit afgelopen week!
respect
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hey, jij zit in Duitsland, jij moet Jan Smit geweldig vinden
Ja, want alle 55 miljoen, of hoeveel er daar ook wonen zijn Jantje Smit fanquote:Op donderdag 7 december 2006 13:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wow, een positieve reactie van Theamerican. Hoe onverwacht.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:47 schreef Theamerican het volgende:
dat stomme kind jan smit
Thnxquote:Op donderdag 7 december 2006 13:45 schreef HansU het volgende:
[..]
Ja, want alle 55 miljoen, of hoeveel er daar ook wonen zijn Jantje Smit fan
Slim idee.. nog hoef ik tenminste niet meer daar die Latin muziek te luisteren van de secretaresse.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:35 schreef Stranger het volgende:
Dankzij stage help ik trouwens wel mijn last.fm statistieken flink omhoog.
luister nu 8 uur per dag naar mp3's
http://www.last.fm/user/Stranger82/
Ik luister non stop naar de bellende collega in het kantoortje tegen over dat van mij in de gang... wat kan die gast zwetsen zeg.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Slim idee.. nog hoef ik tenminste niet meer daar die Latin muziek te luisteren van de secretaresse.
Ik zou zeggen, vraag het ze!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:55 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik luister non stop naar de bellende collega in het kantoortje tegen over dat van mij in de gang... wat kan die gast zwetsen zeg.
Ik vraag me nog steeds af wat zijn functie nu eigenlijk is. (en dat zal hij van mij denken)
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
kan heus wel positief reageren hoor maar is weinig positiefs aan door de weeksquote:Op donderdag 7 december 2006 13:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wow, een positieve reactie van Theamerican. Hoe onverwacht.
Sorry, gisteravond zat ik op de teamspeak te balen dat mijn server nog steeds down was.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:06 schreef Thrilled het volgende:
ik luister slam fm.. gisteravond ge-smst naar kristel, die zat bij slam fm, en dat smsje las ze voorwas wel leuk
![]()
verkapt heeft-iemand-gisteravond-geluisterd-naar-slamfm-en-mijn-smsje-gehoord?-post
Mja,, die op de voorgrond isquote:Op donderdag 7 december 2006 13:53 schreef Goover het volgende:
(iemand trouwens een betere Heidi foto.. deze zijn nog een beetje matig)
Ik heb ook niet geluisterd.. sorry!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:06 schreef Thrilled het volgende:
ik luister slam fm.. gisteravond ge-smst naar kristel, die zat bij slam fm, en dat smsje las ze voorwas wel leuk
![]()
verkapt heeft-iemand-gisteravond-geluisterd-naar-slamfm-en-mijn-smsje-gehoord?-post
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
Mja,, die op de voorgrond is![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:06 schreef Goover het volgende:
Ik zit hier trouwens ook op een wazige plek. Het gebouw hier is langwerpig en erg dun. Totaal 1 kamer breed + een lange hal die er naast loopt. Ik zit in het puntje van het gebouw, maar de hal houd voor deze ruimte op. Dus het is hier breder. Maar aan er zit nog een trap aan het uiteinde van het gebouw, dus er lopen constand mensen heen en weer hier.
Deze ruimte is ook de 'Elektronikwerkstat', er staan dus grote ladekasten met compenenten er in. Hier word ook regelmatig in gegraven.. dat maakt herrie. We zitten hier met 3 man. Daarbij zitten er in deze ruimte nog twee losse kamertjes. In die kamertjes zitten mr Huck en mr Schück zij zijn het werkstat personeel. (2 mannetjes om er voor te zorgen dat de weestandjes niet op raken en om af en toe wat te repareren.)
Al met al lopen er hier nogal eens wat mensen heen en weer. Vaak komt er een willekeurig persoon binnen stappen na te kloppen (wat mensen van de afdeling nooit doen) dan zijn ze meestal op zoek naar een van de twee mannetjes. Maar ze weten niet hoe ze er uit zien. Als ik dan rustig zit te werken, of te FOK!-en, begint er ineens een malle Duitser een heel verhaal tegen mij.. en meestal voordat hij/zij zijn eerste zin af gemaakt heeft heb ik hem/haar al doorverwezen naar een van de kamertjes. Dat gebeurd minstens eens per dag.
Ze snappen niet wie ze precies moeten hebben omdat hier +- 3500 mensen werken (ja het is groot hier) en het dus niet vaak voorkomt dat er 2 maal de zelfde langs komt.
Maarja.. maakt het wat gezelliger zou je kunnen zeggen.
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:06 schreef Goover het volgende:
Ik zit hier trouwens ook op een wazige plek. Het gebouw hier is langwerpig en erg dun. Totaal 1 kamer breed + een lange hal die er naast loopt. Ik zit in het puntje van het gebouw, maar de hal houd voor deze ruimte op. Dus het is hier breder. Maar aan er zit nog een trap aan het uiteinde van het gebouw, dus er lopen constand mensen heen en weer hier.
Deze ruimte is ook de 'Elektronikwerkstat', er staan dus grote ladekasten met compenenten er in. Hier word ook regelmatig in gegraven.. dat maakt herrie. We zitten hier met 3 man. Daarbij zitten er in deze ruimte nog twee losse kamertjes. In die kamertjes zitten mr Huck en mr Schück zij zijn het werkstat personeel. (2 mannetjes om er voor te zorgen dat de weestandjes niet op raken en om af en toe wat te repareren.)
Al met al lopen er hier nogal eens wat mensen heen en weer. Vaak komt er een willekeurig persoon binnen stappen na te kloppen (wat mensen van de afdeling nooit doen) dan zijn ze meestal op zoek naar een van de twee mannetjes. Maar ze weten niet hoe ze er uit zien. Als ik dan rustig zit te werken, of te FOK!-en, begint er ineens een malle Duitser een heel verhaal tegen mij.. en meestal voordat hij/zij zijn eerste zin af gemaakt heeft heb ik hem/haar al doorverwezen naar een van de kamertjes. Dat gebeurd minstens eens per dag.
Ze snappen niet wie ze precies moeten hebben omdat hier +- 3500 mensen werken (ja het is groot hier) en het dus niet vaak voorkomt dat er 2 maal de zelfde langs komt.
Maarja.. maakt het wat gezelliger zou je kunnen zeggen.
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:26 schreef Zosk het volgende:
nu weer wel door een nieuwe pagina, dus hier nogmaals!![]()
[..]
gozer, ga huilen!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:27 schreef HansU het volgende:
Wat zit je nou allemaal te doen? 1x het bericht snappen we ook wel hoor.
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:27 schreef HansU het volgende:
Wat zit je nou allemaal te doen? 1x het bericht snappen we ook wel hoor.
Sorry, jouw verhaal is erg interessant, maar Heidi is ietsjes interessanterquote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef Goover het volgende:
Maar nu is wel mijn vet lange post overmeesterd door die Heidi....
Truequote:Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry, jouw verhaal is erg interessant, maar Heidi is ietsjes interessanter
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja, nog 2,5 uur!
Ik heb een tip voor je:quote:Op donderdag 7 december 2006 14:32 schreef HansU het volgende:
door (te) lang hier door te brengen gaat de tijd ook niet echt sneller.
Naar buiten staren helpt overigens ook niet.
Werken werk wel erg goed als je tijd over hebt, of anders een van de eerder genoemde spelletjes sites.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:32 schreef HansU het volgende:
door (te) lang hier door te brengen gaat de tijd ook niet echt sneller.
Naar buiten staren helpt overigens ook niet.
Nou nou nou, wat is er toch allemaal de hele tijd. Zit hier maar een beetje te mokken.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef Theamerican het volgende:
wou dat ik werk had maar zit zo vast als stront
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef Theamerican het volgende:
wou dat ik werk had maar zit zo vast als stront
Als het niet te lastig is heb ik verstand van SQL.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:37 schreef Theamerican het volgende:
iemand hier verstand van sql?
Ik heb het zelfde, controleer om het uur me mail om te kijken of die knakker (wel met haar) een reactie heeft.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:36 schreef Theamerican het volgende:
begeleider heb hem wel tig mailtjes gestuurt dat ik vast zit met zo opdracht voor school en wat ik nu eraan moet doen maarja die kale knar reageert niet
kaal of niet allemaal knudde zit je toevallig ook in utrecht op school?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:40 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde, controleer om het uur me mail om te kijken of die knakker (wel met haar) een reactie heeft.
ehhh ja.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:40 schreef Theamerican het volgende:
oke ik moet sql installaren via geautomatiseerd proces heb dus scriptje gemaakt in dos en dan installeert die gaat allemaal goed geen fouten maar je moet inloggen bij die server nu zeg die lul hierzo hoef niet windows autification is goed dan neemt die sql mijn inloggegevens maar dat is weer niet goed want moet mixed mode zijn snapje nog? nee zeker ik ook niet maar ik moet dus iets veranderen waardoor die mixed mode neemt en niet windows autification maar dan moet je wachtwoord hebben naar mijn mening en die pauper zeg van niet
Rotterdam, hij heeft grijs haar, begint idd ook wat dunner te worden.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef Theamerican het volgende:
[..]
kaal of niet allemaal knudde zit je toevallig ook in utrecht op school?
hij zeg weet niet heb zelf nooit gedaan maar zoek het maar ff uit heb overal al gezeten van google tot yahooquote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef Zosk het volgende:
Als hij het zelf beter weet dan moet je het hem zelf laten doen, vrij makkelijke keuze lijkt me zo![]()
choco, geen koffie, anders lijkt de tijd echt te langzaam te gaan.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:45 schreef Theamerican het volgende:
geef ff seintje ga ik met je mee wat neem jij?
dan zou ik er gewoon op afstappen en zeggen dat het gewoon niet lukt. Wat meer kun je doen dan het proberen als het écht niet lukt? ik bedoel je bent een stagiaire...quote:Op donderdag 7 december 2006 14:43 schreef Theamerican het volgende:
[..]
hij zeg weet niet heb zelf nooit gedaan maar zoek het maar ff uit heb overal al gezeten van google tot yahoo
Dat betekent dat je nu net een nieuwe kop heb gehaald? Of ga je niet net als ik elk kwartier?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:45 schreef HansU het volgende:
Nog 15 minuten en ik vind het weer tijd voor een wandelingetje richting de DE machine.
Ik ga om 15.00.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat betekent dat je nu net een nieuwe kop heb gehaald? Of ga je niet net als ik elk kwartier?
En sorry Theamerican ik weet inderdaad niet hoe je dat moet oplossenKan je niet een ander SQL programma gebruiken? Sowieso geen ervaring met Windows en SQL
ik snap er helemaal niks van dus ik geloof je gelijkquote:Op donderdag 7 december 2006 14:47 schreef Theamerican het volgende:
werkt ook wel alleen die aanpassing van mixed mode moet met hand gedaan worden rest doet die automatic dus vind dat ik al ver gekomen ben voor een noob
Ik stond laatste 20 seconden te wachten totdat ik erachter kwam dat ik vergeten was op de knop te drukkenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef Zosk het volgende:
1 klik op de knop en mijn koffie is klaar in 3sec. ja écht 3 sec.![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik stond laatste 20 seconden te wachten totdat ik erachter kwam dat ik vergeten was op de knop te drukken
je kunt ook snelwandelenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef Stranger het volgende:
Ik doe niet mee, ik ben al misselijk van de koffie, dan schiet rennen niet op
welkom in het topic der personen die zich vervelen.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef CroyaX het volgende:
CroyaX meld zich!
Doet ICT -Stage (saaaaaaaaaaai)
dus gefeliciteerd aan tonks enzo
Hoiquote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef CroyaX het volgende:
CroyaX meld zich!
whahahahquote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik stond laatste 20 seconden te wachten totdat ik erachter kwam dat ik vergeten was op de knop te drukken
Ik verveel me niet hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef HansU het volgende:
[..]
welkom in het topic der personen die zich vervelen.
Ik heb laatst echt een minuut erbij gestaan omdat ik met mijn duffe hoofd helemaal was vergeten op welke knop ik moest drukken. Was er van overtuigd dat alleen de knop voor koffiesterkte genoeg wasquote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef HansU het volgende:
[..]
ik neem aan dat je extra extra sterk heb gekozen toen!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb laatst echt een minuut erbij gestaan omdat ik met mijn duffe hoofd helemaal was vergeten op welke knop ik moest drukken. Was er van overtuigd dat alleen de knop voor koffiesterkte genoeg was
je hebt dorst he?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:50 schreef Theamerican het volgende:
zullen we om 5 voor 3 gaan of houden we het bij 15.00
Welkom!! Pak een stoel, kom er bij, en druk af en toe op f5..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef CroyaX het volgende:
CroyaX meld zich!
Goedemorgen!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef HansU het volgende:
[..]
Welkom!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef CroyaX het volgende:
CroyaX meld zich!
Hushquote:Op donderdag 7 december 2006 14:52 schreef tonks het volgende:
Aww wat is thuis zitten en taart eten toch kut pfff
eindelijk iemand in de zelfde situatie.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:52 schreef Theamerican het volgende:
nog 2 uur en 8 minuten
daar word ik nou depressief vanquote:Op donderdag 7 december 2006 14:52 schreef tonks het volgende:
Aww wat is thuis zitten en taart eten toch kut pfff
ik ga pas om stipt 15.00, misschien loop ik ook nog maar even langs het toilet. Het vorige bakje wil naar buiten.quote:
de tijd tikt.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef Zosk het volgende:
ik ga zo ook maar een bakkie halen en een rondje wc doen![]()
lolquote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef HansU het volgende:
[..]
Welkom!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:56 schreef .iM het volgende:
ik loop ook stage (ICT) yes bijna naar huis nog paar minuutjes!!!! waaaa
ik wel hierzoquote:Op donderdag 7 december 2006 15:08 schreef HansU het volgende:
Heeft er nog iemand lekkere collega's. Niet zeker, met al die ICT-ers hier..
Welkom..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:56 schreef .iM het volgende:
ik loop ook stage (ICT) yes bijna naar huis nog paar minuutjes!!!! waaaa
Wil je net zien, is het laatste bericht van ijsmeisquote:Op donderdag 7 december 2006 15:13 schreef Goover het volgende:
Alleen deze pagina nog vol blaten, en dan hebben wel een volledig topic zonder ijsmeis
ik ben zelf gediplomeerd (MBO) Systeembeheerder, dus ik ken de businessquote:Op donderdag 7 december 2006 15:12 schreef Zosk het volgende:
hansU je bent wel erg positief over ICT'ers![]()
Jij doet tenminste nog wat vandaagquote:Op donderdag 7 december 2006 15:17 schreef Stranger het volgende:
Ok ik heb zojuist echt de laatste semi-nodige aanpassing aan mijn applicatie gedaan om maar niet te hoeven schrijven aan mijn helpfile, vanaf nu is het echt niet meer uit te stellen.
suc6!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:17 schreef Stranger het volgende:
Ok ik heb zojuist echt de laatste semi-nodige aanpassing aan mijn applicatie gedaan om maar niet te hoeven schrijven aan mijn helpfile, vanaf nu is het echt niet meer uit te stellen.
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:16 schreef Theamerican het volgende:
die pauper is weer aan opscheppen tegen ze collega's ik denk maar gaap
Ik vind groene thee echt niet lekker, maar ik houd eigenlijk ook helemaal niet van thee.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:19 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga de groene thee is proberen.. Ondertussen heb thee alle smaken gehad die aanwezig zijn. Dus als ik straks in slaap val.. dan komt het door de groene thee![]()
mja.. ziet hier ook nog een marketingafdeling en daar loopt geen echt hoogstaand spul bij, maar ze zijn wel ontzettend ontdeugend zeg maar.. Ze zijn op zich wel te doen..quote:Op donderdag 7 december 2006 15:08 schreef HansU het volgende:
Hahaha, weer zo een zeurpietquote:Op donderdag 7 december 2006 15:20 schreef CroyaX het volgende:
ik moet tot half 5 zitten wan een hel![]()
Dus wat doen jullie zoal als julie je vervelen op stage behalve dit topic vol posten?en uiteraard koffie zuipen
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. ziet hier ook nog een marketingafdeling en daar loopt geen echt hoogstaand spul bij, maar ze zijn wel ontzettend ontdeugend zeg maar.. Ze zijn op zich wel te doen..
hahah iddquote:Op donderdag 7 december 2006 15:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal...
Niet 'hoogstaand'![]()
wel 'ontdeugend'![]()
dus wel 'te doen'![]()
Ik heb namelijk al een overdosis caffeinequote:Op donderdag 7 december 2006 15:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik vind groene thee echt niet lekker, maar ik houd eigenlijk ook helemaal niet van thee.
Koffie![]()
![]()
Ik moet gare gebruikers helpen om een USB-pooot te vinden, ik moet naar een of andere afdeling voor demente ouderen om daar ergens een pc te fixen en dan bij diezelfde afdeling een monitor vervangen ,dus ik neem me karretje meer jatten die ouderen me karretje afquote:Op donderdag 7 december 2006 15:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Hahaha, weer zo een zeurpiet![]()
Wat zou je moeten doen dan op je stage?
Ik werk het grootste deel van de dag, en dan af en toe (lees best vaak) hier wat posten. Meestal doe ik dat als het softwarepakket wat ik gebruik aan het uitzoeken is of ik een beetje eetbare code gescheven heb. Of als een ander programma mijn schema's op fouten aan het controleren is.
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:27 schreef CroyaX het volgende:
[..]
,dus ik neem me karretje meer jatten die ouderen me karretje af![]()
ok.. in gewone mannentaal.. Ze zijn niet echt lekker, maar ze bieden zich wel bijna aan. Met een paar biertjes op zou ik het ermee kunnen.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:12 schreef Theamerican het volgende:
zozo geef mij de helft heb ik ook wat
dus hoe jij nu bent is mijn toekomst?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:16 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben zelf gediplomeerd (MBO) Systeembeheerder, dus ik ken de business
ging over mooie vrouwen/ collega's:)quote:Op donderdag 7 december 2006 15:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal...
Niet 'hoogstaand'![]()
wel 'ontdeugend'![]()
dus wel 'te doen'![]()
Ja dat snapte ik... alleen de argumenten en conclusie paste niet helemaal bij elkaar. En spraken elkaat ook een beetje tegen.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ging over mooie vrouwen/ collega's:)
dat klinkt bekendquote:Op donderdag 7 december 2006 15:25 schreef Theamerican het volgende:
zeurpiet of niet de tijden vind ik echt niet reeel voor dat je thuis ben moet je weer vreten koken afwassen nou dan is wel uur of 8 dan vroeg naar bed want je komt er anders weer niet uit smorgens dus al met al heb je dan hooguit 3 uur vrijetijd en dan nog kan je geen hol doen want is donker buiten en koud
POKKE
Ik ben ook geen ICT-er.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:08 schreef HansU het volgende:
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:25 schreef Theamerican het volgende:
zeurpiet of niet de tijden vind ik echt niet reeel voor dat je thuis ben moet je weer vreten koken afwassen nou dan is wel uur of 8 dan vroeg naar bed want je komt er anders weer niet uit smorgens dus al met al heb je dan hooguit 3 uur vrijetijd en dan nog kan je geen hol doen want is donker buiten en koud
POKKE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |