hahaha, ik weet hetquote:Op donderdag 7 december 2006 12:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
echt? Ik zie wel eens dislecten die een stuk slechter voor de dag komen dan jij!
Mwa.. misschien wat kleine foutjes, maar die zie ook bij de tegenwoordige jeugd die niet dislectisch zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 12:39 schreef Goover het volgende:
[..]
hahaha, ik weet het. Schrijven is niet mijn grootste probleem. Lezen, automatiseren etc gaan vooral moeilijk. Ik denk wel dat als je mijn post gaat bekijken dat je een hele stapel misplaatste of ontbrekende d's, t's, ch's, g's, ei's, ij's etc tegen komt.
Verder heb ik net lekker gegeten, de rode kool was mooi dood gekookt dus die smaakte naar weinig. De gefültes Schweineschnitzel was gevult met ham en kaasdus eigenlijk gewoon een cordon bleu
.
Test and report zou ik zeggen!quote:Op donderdag 7 december 2006 12:42 schreef HansU het volgende:
weet iemand wat het verschil tussen gewone choco en choco de luxe is op een DE koffie machine?
op de de luxe zal wel een schuimlaagje zitten gok ikquote:Op donderdag 7 december 2006 12:42 schreef HansU het volgende:
weet iemand wat het verschil tussen gewone choco en choco de luxe is op een DE koffie machine?
hebben ze hier ook vind de gewone iets lekkerder dan deluxe apart smaakie eraanquote:Op donderdag 7 december 2006 12:42 schreef HansU het volgende:
Kijk nog iemand die dat zich afvraagt. Volgens mij heeft de choco de luxe iets meer cacao er in zitten.. maar ik zoek het even opquote:Op donderdag 7 december 2006 12:42 schreef HansU het volgende:
Het zou sterkere koffie moeten zijn, met een laagje ja. Het is ook een stuk minder.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:51 schreef Theamerican het volgende:
wie heb er weleen expresso genomen? is dat met melklaagje schuim ofzoiets
Dat ken ik uit een vorige stage, ik liep me kantoor uit en botste op een automaat. Serieuze koffie verslaving aan het eind van me stage.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:07 schreef PieterBas het volgende:
Bij ons ook.. Helaas zit er geen choco standaard in DE machine... dan maar zakjes meenemenen de koffiezetautomaat maar 5 meter hiervan daan
zo lang nog...quote:Op donderdag 7 december 2006 13:14 schreef Theamerican het volgende:
ben met de auto dus zit lekker droog verwarming aan muziekje op zucht KUT STAGE nog 3 uur en 3 kwatier hou vol
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:14 schreef Theamerican het volgende:
ik ga ff een expresso halen be right back
Erg leuk spelletjequote:Op donderdag 7 december 2006 13:21 schreef Stranger het volgende:
ik vermaak me weleens met www.linerider.com als ik moet wachten op resultaten.
en wat zijn jullie na de pauze nog allemaal van planquote:Op donderdag 7 december 2006 13:27 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn pauze zit er ook weer op.
welcome to da clubquote:Op donderdag 7 december 2006 13:27 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn pauze zit er ook weer op.
5 dagen per week van 9 tot 5, maar mijn collega's komen altijd pas tussen half 10 en 10 uur, dus in principe zou ik het ook kunnen verleggen van half 10 tot 5quote:Op donderdag 7 december 2006 13:29 schreef HansU het volgende:
Wat zijn jullie werktijden eigenlijk, ik doe 8.30 tot 17.00 4x in de week, + 1 dagje school.
8 tot 16:30, 5 dagen in de week.. geen school. (zie ook een van de vorige topics)quote:Op donderdag 7 december 2006 13:29 schreef HansU het volgende:
Wat zijn jullie werktijden eigenlijk, ik doe 8.30 tot 17.00 4x in de week, + 1 dagje school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |