Wow, een positieve reactie van Theamerican. Hoe onverwacht.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:47 schreef Theamerican het volgende:
dat stomme kind jan smit
Thnxquote:Op donderdag 7 december 2006 13:45 schreef HansU het volgende:
[..]
Ja, want alle 55 miljoen, of hoeveel er daar ook wonen zijn Jantje Smit fan
Slim idee.. nog hoef ik tenminste niet meer daar die Latin muziek te luisteren van de secretaresse.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:35 schreef Stranger het volgende:
Dankzij stage help ik trouwens wel mijn last.fm statistieken flink omhoog.
luister nu 8 uur per dag naar mp3's
http://www.last.fm/user/Stranger82/
Ik luister non stop naar de bellende collega in het kantoortje tegen over dat van mij in de gang... wat kan die gast zwetsen zeg.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Slim idee.. nog hoef ik tenminste niet meer daar die Latin muziek te luisteren van de secretaresse.
Ik zou zeggen, vraag het ze!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:55 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik luister non stop naar de bellende collega in het kantoortje tegen over dat van mij in de gang... wat kan die gast zwetsen zeg.
Ik vraag me nog steeds af wat zijn functie nu eigenlijk is. (en dat zal hij van mij denken)
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hey, jij zit in Duitsland, jij moet Jan Smit geweldig vinden
kan heus wel positief reageren hoor maar is weinig positiefs aan door de weeksquote:Op donderdag 7 december 2006 13:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wow, een positieve reactie van Theamerican. Hoe onverwacht.
Sorry, gisteravond zat ik op de teamspeak te balen dat mijn server nog steeds down was.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:06 schreef Thrilled het volgende:
ik luister slam fm.. gisteravond ge-smst naar kristel, die zat bij slam fm, en dat smsje las ze voorwas wel leuk
![]()
verkapt heeft-iemand-gisteravond-geluisterd-naar-slamfm-en-mijn-smsje-gehoord?-post
Mja,, die op de voorgrond isquote:Op donderdag 7 december 2006 13:53 schreef Goover het volgende:
(iemand trouwens een betere Heidi foto.. deze zijn nog een beetje matig)
Ik heb ook niet geluisterd.. sorry!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:06 schreef Thrilled het volgende:
ik luister slam fm.. gisteravond ge-smst naar kristel, die zat bij slam fm, en dat smsje las ze voorwas wel leuk
![]()
verkapt heeft-iemand-gisteravond-geluisterd-naar-slamfm-en-mijn-smsje-gehoord?-post
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
Mja,, die op de voorgrond is![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:06 schreef Goover het volgende:
Ik zit hier trouwens ook op een wazige plek. Het gebouw hier is langwerpig en erg dun. Totaal 1 kamer breed + een lange hal die er naast loopt. Ik zit in het puntje van het gebouw, maar de hal houd voor deze ruimte op. Dus het is hier breder. Maar aan er zit nog een trap aan het uiteinde van het gebouw, dus er lopen constand mensen heen en weer hier.
Deze ruimte is ook de 'Elektronikwerkstat', er staan dus grote ladekasten met compenenten er in. Hier word ook regelmatig in gegraven.. dat maakt herrie. We zitten hier met 3 man. Daarbij zitten er in deze ruimte nog twee losse kamertjes. In die kamertjes zitten mr Huck en mr Schück zij zijn het werkstat personeel. (2 mannetjes om er voor te zorgen dat de weestandjes niet op raken en om af en toe wat te repareren.)
Al met al lopen er hier nogal eens wat mensen heen en weer. Vaak komt er een willekeurig persoon binnen stappen na te kloppen (wat mensen van de afdeling nooit doen) dan zijn ze meestal op zoek naar een van de twee mannetjes. Maar ze weten niet hoe ze er uit zien. Als ik dan rustig zit te werken, of te FOK!-en, begint er ineens een malle Duitser een heel verhaal tegen mij.. en meestal voordat hij/zij zijn eerste zin af gemaakt heeft heb ik hem/haar al doorverwezen naar een van de kamertjes. Dat gebeurd minstens eens per dag.
Ze snappen niet wie ze precies moeten hebben omdat hier +- 3500 mensen werken (ja het is groot hier) en het dus niet vaak voorkomt dat er 2 maal de zelfde langs komt.
Maarja.. maakt het wat gezelliger zou je kunnen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |