Dat vind ik 't ergste wat er is op MSN. Die woord-smileys. Vreselijk. Wat een afknapperquote:Op woensdag 6 december 2006 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar altijd met mate... als ik soms die msn vensters vol zie met allerlei woorden in emoticon formaat
O, je hebt liever kusjes van mij dan van Dave?quote:
Goed he?quote:
Je bent wel lief de laatste tijdquote:Op woensdag 6 december 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed he?
Om nou voor m'nzelf reclame te maken vond ik te erg
Het zal het blauwe kleurtje wel zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent wel lief de laatste tijd.
Oh, danis 't einde ook al in zichtquote:Op woensdag 6 december 2006 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het zal het blauwe kleurtje wel zijn!
En heel lief in t echt.quote:
Dat soort mensen kloppen gewoon qua karakter enzo al niet met me, die staan binnen aan paar minuten geblokkeerdquote:Op woensdag 6 december 2006 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik 't ergste wat er is op MSN. Die woord-smileys. Vreselijk. Wat een afknapper
ja dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 6 december 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent wel lief de laatste tijd.
ik woon in het dorp met het snelste internet van Europa ( 100mbit)quote:Op woensdag 6 december 2006 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij ziet er ook lief uit..
En fok! is traag!
Beter dan een winterdipjequote:Op woensdag 6 december 2006 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het zal het blauwe kleurtje wel zijn!
heej wonderer, voor het eerst in mijn leven heb ik de intentie om auditie te doen voor een van de Ende Musical, weet alleen nog niet wanneer ze zijn, en hoe ik daar achter moet komen.quote:
Vooral doen. Ik weet ook niet wanneer ze zijn, maar kan het wel navragen. Sowieso kun je denk ik wel even naar stageholding bellen/mailen, misschien dat ze je daar kunnen helpen.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heej wonderer, voor het eerst in mijn leven heb ik de intentie om auditie te doen voor een van de Ende Musical, weet alleen nog niet wanneer ze zijn, en hoe ik daar achter moet komen.
Ik wil auditie doen voor mr Thenardier in Les Miserables
leo mmmmm hoe ziet ie eruit ?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:30 schreef DennisMoore het volgende:
The Departed is best wel okay..
Leo DiCaprio, Matt Damon, Jack Nicholson, Mark Wahlberg, Martin Sheen, Alec Baldwin.
Fijn, films met weinig vrouwen..
Mmmm waar is ie te zien in utrecht ?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Redelijk ruig, kortgeknipt, sikje, speelde een gangster.
[afbeelding]
[afbeelding]
zou wel echt een rol voor mij zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vooral doen. Ik weet ook niet wanneer ze zijn, maar kan het wel navragen. Sowieso kun je denk ik wel even naar stageholding bellen/mailen, misschien dat ze je daar kunnen helpen.
lekker strak kontjequote:Op woensdag 6 december 2006 23:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
pfft begonnen met hardlopen buiten, moet nog erg wennen, pijn in benen en mn reet niet te harden
tsssssssssskkkkquote:Op woensdag 6 december 2006 23:58 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, Audition.
dennis je hebt ooit een link gepost, met de kinsey theorieen en andere theorieen over homoseksualiteit, zou jij die nog een keer willen posten?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:58 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, Audition.
oh ja en je nodigt me niet uiitquote:
Hij dacht vast dat je het te druk had met al je loversquote:
vind jij dat leuk of niet?quote:Op donderdag 7 december 2006 01:15 schreef davidov het volgende:
De loge?
Nee... een 45 jaar oude kettingrokende oom uit Italie
Ach familie eh
is je moeder Italiaanse, of je vader?quote:Op donderdag 7 december 2006 01:31 schreef davidov het volgende:
mwah familie weer zien is eventjes grappig, maar als het je bewegingsvrijheid een paar dagen beperkt is het minder.
Dus leuk? nee. Heb liever dat hij bij een andere oom pit en dan hier even langs komt ofzo...maar dat zal ook gebeuren na zaterdag
Oerhollandse arier met een vleugje scandinavisch bloedquote:Op donderdag 7 december 2006 01:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vond ook al dat je zo weinig mediteranee's over kwam
Haha oef...dat is een goede vraag nog helemaal niet aan gedacht.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:47 schreef wonderer het volgende:
Weet die oom dat je homo bent?
dat scandinavische zag ik wel ja, echtquote:Op donderdag 7 december 2006 01:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Oerhollandse arier met een vleugje scandinavisch bloed![]()
Dat heb ik eerder gehoord...quote:Op donderdag 7 december 2006 01:56 schreef davidov het volgende:
Haha dat zou wel erg zijn. Maarja paar dingen kloppen er niet aan, de eerste die ik mee zou willen nemen moet ik nog tegen komen, en dan nog zou ik het niet doen... zit me niet lekker... het idee alleen al, in dit huis... nee er is een soort gedoogbeleid in dit huis, zolang niemand wat zegt is het ok want het is opzich wel taboe
Zo onaangenaam dat ik het waarschijnlijk in een verhaal wil verwerkenquote:Op donderdag 7 december 2006 02:19 schreef davidov het volgende:
Hehe ach ik zie de situatie ook wel voor me. Lijkt me hoogst onaangenaam
Wat een eer voor een situatie die ik niet heb meegemaaktquote:Op donderdag 7 december 2006 02:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo onaangenaam dat ik het waarschijnlijk in een verhaal wil verwerken
Inspiratie vind je overalquote:Op donderdag 7 december 2006 02:31 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat een eer voor een situatie die ik niet heb meegemaakt
http://arthur.nietoverdrijven.comquote:Op donderdag 7 december 2006 03:12 schreef davidov het volgende:
Hehe
Merk nou wel opeens dat ik het hele "verhaal" over jou "verhalen" half gemist heb maar ok
Dus de naam Arthur zegt mij vrij weinig :p
Dat was http://www.dvh-net.com/Ga(...)dy_hoofdstuk_3-1.htm maar is offline, zie ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
dennis je hebt ooit een link gepost, met de kinsey theorieen en andere theorieen over homoseksualiteit, zou jij die nog een keer willen posten?
Kiri kiri kiri kiriquote:Op woensdag 6 december 2006 23:58 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, Audition.
Sounds familiarquote:Op donderdag 7 december 2006 01:56 schreef davidov het volgende:
Haha dat zou wel erg zijn. Maarja paar dingen kloppen er niet aan, de eerste die ik mee zou willen nemen moet ik nog tegen komen, en dan nog zou ik het niet doen... zit me niet lekker... het idee alleen al, in dit huis... nee er is een soort gedoogbeleid in dit huis, zolang niemand wat zegt is het ok want het is opzich wel taboe
als je dan maar niet de weg kwijt raakt bij het naderen van het Keizer Karel pleinquote:Op donderdag 7 december 2006 08:01 schreef DennisMoore het volgende:
*richting Noviomagum vertrek*
Brrrr.
Dat is de benaming plein niet waard, ze moet het een eigen postcode gevenquote:Op donderdag 7 december 2006 08:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je dan maar niet de weg kwijt raakt bij het naderen van het Keizer Karel plein![]()
Ik heb er toendertijd echt nachtmerries van gehadquote:Op donderdag 7 december 2006 08:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is de benaming plein niet waard, ze moet het een eigen postcode geven.
En terecht!quote:Op donderdag 7 december 2006 09:12 schreef Stroekie het volgende:
Ik heb er toendertijd echt nachtmerries van gehad
Want je wist gewoon dat het een vast onderdeel van de examenroute van de CBR vrienden was![]()
Daarom was ik ook zo blij dat ik toen ik slaagde een andere route had, en ik gewoon op werkvakantie wasquote:
Dus nu kun je dat plein nog steeds niet rijden?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:09 schreef Stroekie het volgende:
Daarom was ik ook zo blij dat ik toen ik slaagde een andere route had, en ik gewoon op werkvakantie was![]()
![]()
Is volgens mij wel een jaar of 5 geleden dat ik voor het laatst met de auto daar rond gereden hebquote:Op donderdag 7 december 2006 11:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus nu kun je dat plein nog steeds niet rijden?
Midden in de nacht zonder verkeer?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:20 schreef Stroekie het volgende:
Is volgens mij wel een jaar of 5 geleden dat ik voor het laatst met de auto daar rond gereden heb![]()
en toen heb ik het zonder deuken of krassen op de auto af weten te brengen![]()
Nee hoor, was een stralend zonnetjequote:Op donderdag 7 december 2006 11:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Midden in de nacht zonder verkeer?
De staking in Utrecht ging niet door toch?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
heerlijk als er geen bussen rijden.. eindelijk uitslapen
ja daar kom ik ook net achter lolquote:Op donderdag 7 december 2006 12:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
De staking in Utrecht ging niet door toch?
Maar je bent nu wel uitgeslapen.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
ja daar kom ik ook net achter lol
jah met de ergste spierpijn ooit.. mijn conditie is echt pauper.. gaat wel paar maanden duren voordat ik een beetje fatsoenlijk rond kan huppelenquote:
Met zo'n inzet moet dat lukken, toch?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
jah met de ergste spierpijn ooit.. mijn conditie is echt pauper.. gaat wel paar maanden duren voordat ik een beetje fatsoenlijk rond kan huppelenmaarja mn blubberbuik zal eraf gaan!
Candymanquote:Op donderdag 7 december 2006 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey, uh
I met him out for dinner on a Friday night
He really got me working up an appetite
He had tattoos up and down his arm
There's nothing more dangerous than a boy with charm
He's a one stop shop, makes my panties drop
He's a sweet talkin' sugar-coated candyman
A sweet talkin' sugar-coated candyman
Wat een lekker nummer!
Yupquote:Op donderdag 7 december 2006 16:21 schreef fulco- het volgende:
[..]
Morgen? Zit je in de VS door een tijdverschil ofzo?
En in welke tijdzone?quote:
ESTquote:Op donderdag 7 december 2006 17:11 schreef fulco- het volgende:
[..]
En in welke tijdzone?
Over 2 dagen woon ik weer op GMT-4 (5 uur achter op de tijd in Nederland).
Ja die piano's zijn echt gaafquote:Op donderdag 7 december 2006 16:59 schreef Cybart het volgende:
hoi.
ten tweede: ik Love:
[afbeelding]
doei.
Ik zal naar je zwaaien als ik weer onderweg ben naar mijn huisje (en naar mijn vriendje, en naar mijn hondjes)quote:
Dan zwaai ik terugquote:Op donderdag 7 december 2006 17:30 schreef fulco- het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien als ik weer onderweg ben naar mijn huisje (en naar mijn vriendje, en naar mijn hondjes)![]()
![]()
![]()
Of het verhaal, of de muziek, of...quote:Op donderdag 7 december 2006 20:06 schreef DennisMoore het volgende:
The Covenant
Die moet je geloof ik kijken voor de acteurs, niet voor het acteren.
Ja, maar je moet eerst fucking heel Hoog Catherijne in voor een pinautomaat en dan is dat busstation het meest onoverzichtelijke wat ik ooit heb meegemaaktquote:Op donderdag 7 december 2006 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je hoefde alleen maar alsmaar rechtdoor te lopen?
In de stationshal zijn 4 pinautomaten bij 't GWK, naast de BK.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, maar je moet eerst fucking heel Hoog Catherijne in voor een pinautomaat en dan is dat busstation het meest onoverzichtelijke wat ik ooit heb meegemaakt
Ja, logisch als ik van de andere kant kom en dus helemaal moet omlopen om die te zoekenquote:Op donderdag 7 december 2006 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In de stationshal zijn 4 pinautomaten bij 't GWK, naast de BK..
Bussen weet ik niet hoe dat werkt met perrons... nog nooit met de bus gehoeven.
Dank u.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:04 schreef Andyvie het volgende:
O ja, dat busstation van Utrecht. Totaal geen logica inderdaad.
Die kant moest ik dus niet op.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh er zijn er ook nog 2 aan de linkerkant als je richting de jaarbeurs gaat.
Dan loop je maar om, luie knaap.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die kant moest ik dus niet op.
Het is helemaal niet moeilijk in Utrecht. Moet ik je anders een keer wegwijs maken?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dank u.Waarom vroeg je eig of ik in Januari ook dat NS project ging doen?
Neuh. Ik heb al een gids nu <3 .quote:Op donderdag 7 december 2006 22:25 schreef Weemz het volgende:
[..]
Het is helemaal niet moeilijk in Utrecht. Moet ik je anders een keer wegwijs maken?
Oh? Wie?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb al een gids nu <3 .
Haha, kennis van me. Die had ik a/d fone en die ging het woensdag goed uitleggen.quote:
Had een mail gekregen waarin ze mensen vroegen voor dat projectquote:Op donderdag 7 december 2006 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank u.Waarom vroeg je eig of ik in Januari ook dat NS project ging doen?
kennis of nieuw FBquote:Op donderdag 7 december 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Haha, kennis van me. Die had ik a/d fone en die ging het woensdag goed uitleggen.
Nou.Nee.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:56 schreef Nuno_G het volgende:
maar ook fb
jammer voor jequote:
Ik kijk nu de Victoria's Secret show.. Allemaal mooie vrouwen als Engeltjes..eentje kwam er uit de luchtquote:Op donderdag 7 december 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Wijn drinken uit een zwart hoog wijnglas voelt heerlijk
Zal ik een keer bij jou uit de lucht vallen dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kijk nu de Victoria's Secret show.. Allemaal mooie vrouwen als Engeltjes..eentje kwam er uit de lucht
mag dat van le boyfriend <3 ? Zoja, kom maarquote:Op donderdag 7 december 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik een keer bij jou uit de lucht vallen dan?
I'll pogostick through your room wearing nothing but my wings and a smile
There still is no official "Le Boyfriend"quote:Op donderdag 7 december 2006 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
mag dat van le boyfriend <3 ? Zoja, kom maar
Okay. Wanneer kan je?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
There still is no official "Le Boyfriend"
Ik kom zaterdag al naar Amsterdam toequote:Op donderdag 7 december 2006 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Okay. Wanneer kan je?Of moet ik naar Ehv komen ivm de bekabeling etc?
Wie wat waar?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom zaterdag al naar Amsterdam toe
Tofheid. Ik ben vlakbij, dus gij belt maar als u behoefte heeft aan gezelschap. Vast nietquote:Op donderdag 7 december 2006 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Westergasfabriek, FIFA + The Infadels + The Sheer en dan daarna de stad in
Ik ga met Dave en met Tim (= de ex) en misschien is de andere ex (Pearle-Mark) ook wel in de stad daarnaquote:Op donderdag 7 december 2006 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tofheid. Ik ben vlakbij, dus gij belt maar als u behoefte heeft aan gezelschap. Vast niet
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 7 december 2006 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga met Dave en met Tim (= de ex) en misschien is de andere ex (Pearle-Mark) ook wel in de stad daarna
wijn drinken is heerlijk, mits goed wijn ?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Wijn drinken uit een zwart hoog wijnglas voelt heerlijk
Ik wel.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Und? Kun je 'm Nuno aanraden?
Nou ja, what;s stopping you from joining us?quote:
Eigenlijk niet. Tis witte, die stond nog open.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wijn drinken is heerlijk, mits goed wijn ?
Ja. Engheid enzo. Jij en al je exen.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, what;s stopping you from joining us?
Al mijn exen? Ik ben 28, ik heb er 4.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja. Engheid enzo. Jij en al je exen.
Ja, maar ik ken alleen jou. En Mark dan zijdelings. Dan heb je dat nieuwe ding wat volgens Vlarp erg smakelijk is en Tim ken k niet. Kijk, neem je TMM mee, dan ga ik op de bank zitten i/d Soho en valt er uren te miepen over musicals e.d.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al mijn exen? Ik ben 28, ik heb er 4.
Hmm ja ok. Nou dan neem je een steuntje mee of zo.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken alleen jou. En Mark dan zijdelings. Dan heb je dat nieuwe ding wat volgens Vlarp erg smakelijk is en Tim ken k niet. Kijk, neem je TMM mee, dan ga ik op de bank zitten i/d Soho en valt er uren te miepen over musicals e.d.
Steuntjequote:Op vrijdag 8 december 2006 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm ja ok. Nou dan neem je een steuntje mee of zo.
En anders moeten we maar een andere keer bruut neuken.
En Vlarp overdrijft
ruk slaap zequote:Op vrijdag 8 december 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
En nu ga ik slapenDammit.
Dave heeft me op zitten geilen op MSN, erg gemeen.
Nah slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
En nu ga ik slapenDammit.
Dave heeft me op zitten geilen op MSN, erg gemeen.
Het wordt echt tijd dat we een visum gaan eisen.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom zaterdag al naar Amsterdam toe
Ach, vol is vol..... ik ben heel dun, ik pas er nog best wel bijquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat we een visum gaan eisen.
Ga eens bij die spiegel vandaan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:46 schreef Sunjammer het volgende:
Lekker ding bij me aan het werk op kantoor.
dat wordt zometeen in de pauze oude stieren, in plaats van koeien van stal halenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef Sunjammer het volgende:
Humor! 't Is iemand die ik van 'vroeger' kende van het uitgaan in Amsterdam... ik vond 'm al zo bekend voorkomen
Da's dan wel heeeeel vroeger.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef Sunjammer het volgende:
Humor! 't Is iemand die ik van 'vroeger' kende van het uitgaan in Amsterdam... ik vond 'm al zo bekend voorkomen
Daarom is cadeau's krijgen ook zoveel leuker.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi!
Cadeau's kopen blijft leuk. Jammer dat het geld kost.
Zolang je het bonnetje er ook cadeau bij krijgt, is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dat valt te betwijfelen bij sommige cadeau's.
En anders weer snel en papiertje er omheen doen en doorgevenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zolang je het bonnetje er ook cadeau bij krijgt, is er niets aan de hand.
Daarom zit Kerst zo snel na Sinterklaas.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:52 schreef Stroekie het volgende:
En anders weer snel en papiertje er omheen doen en doorgeven![]()
Komt er dit jaar ook weer een kerst cadeautjes ruil aktie zoals die ook in Tilburg is voor de gewonn kermisprijzenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daarom zit Kerst zo snel na Sinterklaas.
`quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:27 schreef Jerruh het volgende:
nou boeh! gisteravond gedraaid in de Rechter! en het ging super! maar vier uur non stop draaien is best pittig
.
whehe ja ik blijf gewoon barman, maar goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
`
En vertel, goede opkomst geweest ?
zelf wel tevreden over de avond?
je werd in elk geval aardig omschreven in de derechter mailing dat je het cafe had gewisseld voor de DJ booth![]()
ebayquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Stroekie het volgende:
Komt er dit jaar ook weer een kerst cadeautjes ruil aktie zoals die ook in Tilburg is voor de gewonn kermisprijzen![]()
Had je dan geen leuke dingen voor jezelf gepland deze vakantie ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:29 schreef Liyon het volgende:
VAKAAAAANNNTTTTIIIIEEEEEE *met hoofd egen tafel aan ram*
ik raak nog eens in een burnout van deze vakantie
nouja, maandag mag ik gelukkig weer werken
en wederom weet je me te verassen, ik dacht dat jij niet van musicals hield, in het algemeenquote:Op donderdag 7 december 2006 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken alleen jou. En Mark dan zijdelings. Dan heb je dat nieuwe ding wat volgens Vlarp erg smakelijk is en Tim ken k niet. Kijk, neem je TMM mee, dan ga ik op de bank zitten i/d Soho en valt er uren te miepen over musicals e.d.
ja dat is dan weer niet fijn om door zulks je plannen aan te passen. zulke dingen komen nooit gelegenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:38 schreef Liyon het volgende:
hmjah, maard aar kwam weer niks van terecht toen de gezondheid van mijn tante ineens naar beneden kelderde
Mag ik dan nu alvast een aanvraag indienen voor een doorreisvisum? Anders kan ik niet meer bij mijn ouders komenquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat we een visum gaan eisen.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus... limoengroen?
dit vraagt om een feauteauquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
of appeltjesgroen
of tuinkaboutergroen
in ieder geval fel groen![]()
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en wederom weet je me te verassen, ik dacht dat jij niet van musicals hield, in het algemeen
over 2 weken komt ie binnenquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een nieuwe bril gekocht
SHOCKING
in dezelfde kleur als angels muren
Je wil dat-ie weg valt tegen de muren zodat niemand ziet dat je een bril op hebt als je daar bent?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een nieuwe bril gekocht
SHOCKING
in dezelfde kleur als angels muren
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:27 schreef picobyte het volgende:
Goedenavond mensen hier op fok, even voorstellen ik ben Picobyte en kom hier weleens zo af en toe he.
Vooral waarneer er heftig weertje is lees ik vaak De Atmosfeer Staat Op Ontploffen 180 (warm, geen weerforum?) of de dan weer daar op volgende versies
Kwa persoon ben ik redelijk slank ben 193 lang heb bruinblond haar en 17cm voor verdere vragen mail of pm maar
Zouden we die vraag aan de vragenlijst moeten toevoegen?quote:
Neuh, ik ben niet zo veeleisend.quote:
Hoe groot is je vuist?quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Neuh, ik ben niet zo veeleisend.
Angel's vuistregel: Zolang ie in stijve toestand maar boven mijn vuist uitkomt dna kan ik er wat mee en dan is't goe dgenoeg
Da's bahquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:41 schreef Ang3l het volgende:
En Fok is weer zo traag als een besneden manOm maar ff in de penissferen te blijven
Nee nee, 1 vuist is genoeg hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
Deze vuist op deze vuist.
wil je dan dat tim het nog niet weet?quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Om 12:00 komt Dave Mirrormask kijken (en zo) en dan vraagt de ex of ie mee mag kijken en ik kan dan were geen nee zeggen, maar ik weet niet of Dave daar zo blij mee isen ik ga me opgelate voelen om met Dave lief te knuffelen als Tim er bij is dus dat doe ik dan ook maar niet.
Nee, daar gaat het me niet om.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je dan dat tim het nog niet weet?
zo nee, waarom niet.
Ik denk in het weekend niet.quote:THINK before you answer, ben toch pas weer om 23 uur thuis, dus je hebt de tijd
Jullie zaten echt keiklef tegen elkaar aan te rijden toen ik er wasquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het me niet om.
Ik haat klef doen in het bijzijn van anderen
Wat een onzin! We zaten NAAST elkaar op de bank. Geen handje vast, geen hoofd op schouder, gewoon naast elkaar. Ja tegen elkaar aan, maar tis ook maar een 2p bankquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jullie zaten echt keiklef tegen elkaar aan te rijden toen ik er was
Maar ontzettend onhandig en tegennatuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, niet bah, want het is hygienischer...
Tuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een onzin! We zaten NAAST elkaar op de bank. Geen handje vast, geen hoofd op schouder, gewoon naast elkaar. Ja tegen elkaar aan, maar tis ook maar een 2p bank
Discriminatie!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ontzettend onhandig en tegennatuurlijk
Nou, volgens mij heb je al tijden geen koppel gezien, want als je DAT al klef noemtquote:
Oke oke.. je hebt gelijk..quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heb je al tijden geen koppel gezien, want als je DAT al klef noemt
Ik heb hem niet 1x een kusje gegeven (op de wang of mond of nek of waar dan ook) en ik heb zijn hand niet vast gehad. Ik zat alleen maar naast 'm
Je profiel zegt 66quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:26 schreef picobyte het volgende:
Hoe oud ben je? 33
Verlos ons van deze verwarring met een leuke foto.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:41 schreef picobyte het volgende:
32 1975 he
Ennuh ook hoi allemaal hier:)
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Verlos ons van deze verwarring met een leuke foto.
Zullen we er voor alle zekerheid ook maar bij zetten dat we niet direct die 17 cm verwachten?quote:
Zeg, spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zullen we er voor alle zekerheid ook maar bij zetten dat we niet direct die 17 cm verwachten?
Doe maar. Iemand die bij de eerste voorstelronde al gelijk zijn penislengte vermeld zal ook vast op gay.nl als profieltje er een foto van hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zullen we er voor alle zekerheid ook maar bij zetten dat we niet direct die 17 cm verwachten?
"Me and my bestest friend."quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:05 schreef Ang3l het volgende:
Doe maar. Iemand die bij de eerste voorstelronde al gelijk zijn penislengte vermeld zal ook vast op gay.nl als profieltje er een foto van hebben.
Dus, je was eerst uit 1966, toen 33, inmiddels 32 en 31 op gay.nl?quote:
Oh, goed dan. Nee, dat hoeft er niet bij van mijquote:
Aldus degene die wel de 17 cm wilde zien.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:15 schreef wonderer het volgende:
Het is hier geen datingsite, dus het is niet van belang... denk ik. Of zo.
Nou, dat is wel het laatste waar ik naar vraag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:09 schreef picobyte het volgende:
Wel leuk dat jullie zo onschuldig doen, op sites als dat gay.eu is dat meestal een van de eerste dingen die ze mij vragen.
Want in mijn profiel zien ze reeds waar ik woon enzo(die tweede meest gestelde vraag)
Niet?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:15 schreef wonderer het volgende:
Het is hier geen datingsite,
Ja, maar jij bent ook onschuldig. Sort of...quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:24 schreef Ang3l het volgende:
Nou, dat is wel het laatste waar ik naar vraag.
Gespierde buik, kleur ogen, karakter, boeken- film- en muzieksmaak interesseren me meer.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:25 schreef NathaN het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JYpyLzORfP0&eurl=
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook onschuldig. Sort of...
Ik heb een reputatie hoog te houden enzoquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
Aldus degene die wel de 17 cm wilde zien.
Labyrinthquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:46 schreef Ang3l het volgende:
You remind me of the babe
What babe?
The babe with the power
What power?
The power of voodoo
Who do?
You do
Do what?
Remind me of the babe
quote:
Dark Crystal ook gekregenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al tig keer gezien en nu eindelijk op DVD.
Had vroeger de soundtrack en ik merk dat ik alle nr's nog uit mijn hoofd ken.
Zelfs de rest van de tekst dreun ik zo op.
Jeugdsentiment: Labyrinth, Dark Crystal.... en vanaaf Mirrormask kijken
Dan heb je nr 2 en nr 1 toch nog?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
en ja we zijn er weer nr 3 wou slapen
Kan jij weer even op krachten komen voor een druk weekendquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
en ja we zijn er weer nr 3 wou slapen
Jij zit achter de PC en een van je vriendjes slaapt al?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
lijkt me niet als nummer 3 hier slaapt
Ja na de daad der liefde was hij heel moe en ik niet, kan toch. Ga zo welquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij zit achter de PC en een van je vriendjes slaapt al?
Saaie bedoening
Dan val je toch samen lief in slaap!!!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja na de daad der liefde was hij heel moe en ik niet, kan toch. Ga zo wel
heb het geprobeerd maar kon niet in slaap komen ... komt straks wel.quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan val je toch samen lief in slaap!!!!
er is GEEN nr 4 dank jequote:Op zaterdag 9 december 2006 02:30 schreef DennisMoore het volgende:
Of je moet nr 4 effe bellen.
Nee, 4 is echt not done. 3 daarentegen.....quote:
Juistquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, 4 is echt not done. 3 daarentegen.....
Het was sarcastisch bedoeld.quote:
Mja hij is gedeeltelijk wel anders dan destijds. Meer volwassen en socialer, maar betreffende andere dingen is hij nog even laks en gemakkelijk als voorheen. Het was een enorm goede vriend, toen een zakkenwasser, nu een kennis waar ik erg mee kan lachen maar nog wel met de geschiedenis in het achterhoofd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Juist![]()
Maar goed David je moet je niet laten kisten door iemand die je al lang kent en waar de gevoelens duidelijk nog gemixt zijn als hij je 1 keer pijn gedaan heeft zal dat weer gebeuren. Blijf jezelf en heel sterk
weet ik schat maar een 4e nee ... en dat is serieus weet je wel dat ze nu al klagen dat ik maar 2 dagen per week met ze doorbreng. Maar hallo 3 keer 2 is 6 mag ik ook een dag voor mezelfquote:
Ik mag zo heerlijk gaan werkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 06:10 schreef wonderer het volgende:
Misschien lees ik het nog wel eens.
Stroekie, inderdaad, ik moet nog gaan slapen.. waarom ben je zo vroeg op?
Dank je welquote:Op zaterdag 9 december 2006 06:23 schreef wonderer het volgende:
OP zaterdag? Arme jongen. Hier een sterkte kusje, ik ga naar bed. Oh wacht, daar lig ik al in
succes danquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben ook vroeg op
ik mag vandaag een dagje rondrennen, kledingwissels in 10 seconden en deuren smijten en in koelkasten kruipen
kortom, de klucht beleven
ben blij dat ik morgen een heerlijke rustige saunadag heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |