quote:
Dus... doe eens lief en mail me een foto van die boxset met alle 6 seizoenenquote:
Hoe kopieer ik dat klote ding hiernatoe?quote:
De instructies i/d OP zijn toch niet ZO moeilijk?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe kopieer ik dat klote ding hiernatoe?
Zie PM.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:07 schreef Dizer het volgende:
Dus... doe eens lief en mail me een foto van die boxset met alle 6 seizoenen.
Het is me toch gelukt. Had eff moeten lezenquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De instructies i/d OP zijn toch niet ZO moeilijk?![]()
Onderaan de OP staat een linkje met "de h staat hier". Klikken, code kopieren en plakken en bob's your uncle.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe kopieer ik dat klote ding hiernatoe?
Who told you?quote:
Auntie Em.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Who told you?
The little elf did.quote:
quote:
Om in wondie's wereld te blijvenquote:Why Dorothy and Toto went over the rainbow
To blow off Auntie Em
LA VIE BOHEEEEEME
Da's alleen seizoen 1 he?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:21 schreef xman het volgende:
Oh man.. zit nu die Melrose stukjes te bekijken op Youtube.. Memories.
Die box is zoo mine!!
Wonderers Wereld? Is dat met Chriet Titulaer?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Om in wondie's wereld te blijven
Moet jij raden welk liedje net op de tv was...quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Om in wondie's wereld te blijven
Hell no. Wubbo Ockels!quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wonderers Wereld? Is dat met Chriet Titulaer?
Geen idee?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet jij raden welk liedje net op de tv was...
Somewhere over the rainbowquote:
Ik zag vanmiddag nog de McPhever uitvoeringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |