quote:
Dus... doe eens lief en mail me een foto van die boxset met alle 6 seizoenenquote:
Hoe kopieer ik dat klote ding hiernatoe?quote:
De instructies i/d OP zijn toch niet ZO moeilijk?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe kopieer ik dat klote ding hiernatoe?
Zie PM.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:07 schreef Dizer het volgende:
Dus... doe eens lief en mail me een foto van die boxset met alle 6 seizoenen.
Het is me toch gelukt. Had eff moeten lezenquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De instructies i/d OP zijn toch niet ZO moeilijk?![]()
Onderaan de OP staat een linkje met "de h staat hier". Klikken, code kopieren en plakken en bob's your uncle.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe kopieer ik dat klote ding hiernatoe?
Who told you?quote:
Auntie Em.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Who told you?
The little elf did.quote:
quote:
Om in wondie's wereld te blijvenquote:Why Dorothy and Toto went over the rainbow
To blow off Auntie Em
LA VIE BOHEEEEEME
Da's alleen seizoen 1 he?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:21 schreef xman het volgende:
Oh man.. zit nu die Melrose stukjes te bekijken op Youtube.. Memories.
Die box is zoo mine!!
Wonderers Wereld? Is dat met Chriet Titulaer?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Om in wondie's wereld te blijven
Moet jij raden welk liedje net op de tv was...quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Om in wondie's wereld te blijven
Hell no. Wubbo Ockels!quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wonderers Wereld? Is dat met Chriet Titulaer?
Geen idee?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet jij raden welk liedje net op de tv was...
Somewhere over the rainbowquote:
Ik zag vanmiddag nog de McPhever uitvoeringquote:
Ja zie het nu.quote:
Ik weet niet wat voor uitvoering dit was, stel vrouwen in witte jurken waarvan er eentje ook viool kon spelen en over het toneel kon huppelen. Tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag nog de McPhever uitvoering
Heroes straks? En een geweldige Studio 60!quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:31 schreef wonderer het volgende:
KutherhalingenThe Class is ook niet nieuw
Yeah, Heroes wel nieuw. Maar The Class is echt cool en ik word gestoord van die zenders die in een nieuw seizoen zomaar herhalingen gooit omdat ze denken dat er minder mensen kijken ofzo...quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heroes straks? En een geweldige Studio 60!
Tja, december is een kutmaand qua American TV. Das bekend. In November flink uitpakken en dan in januari pas weer..quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, Heroes wel nieuw. Maar The Class is echt cool en ik word gestoord van die zenders die in een nieuw seizoen zomaar herhalingen gooit omdat ze denken dat er minder mensen kijken ofzo...
Klerelijers.
Morgen ook geen House. Maar dat komt dan wel weer goed uitquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja, december is een kutmaand qua American TV. Das bekend. In November flink uitpakken en dan in januari pas weer..
American Idol begint bijna weerquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Morgen ook geen House. Maar dat komt dan wel weer goed uit
Yeah, ze waren al bezig met AI Rewind of zoiets. Allemaal terugblikken. Ik stond te koken dus veel heb ik er niet van meegekregen, maar Brad kijkt trouwquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
American Idol begint bijna weer![]()
AI Rewind is idd het 1e seizoen met Kelly Clarkson met extra beelden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ze waren al bezig met AI Rewind of zoiets. Allemaal terugblikken. Ik stond te koken dus veel heb ik er niet van meegekregen, maar Brad kijkt trouw
Gelukt met je gedichten? Weltrusten in ieder gevalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |