quote:
Dus... doe eens lief en mail me een foto van die boxset met alle 6 seizoenenquote:
Hoe kopieer ik dat klote ding hiernatoe?quote:
De instructies i/d OP zijn toch niet ZO moeilijk?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe kopieer ik dat klote ding hiernatoe?
Zie PM.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:07 schreef Dizer het volgende:
Dus... doe eens lief en mail me een foto van die boxset met alle 6 seizoenen.
Het is me toch gelukt. Had eff moeten lezenquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De instructies i/d OP zijn toch niet ZO moeilijk?![]()
Onderaan de OP staat een linkje met "de h staat hier". Klikken, code kopieren en plakken en bob's your uncle.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe kopieer ik dat klote ding hiernatoe?
Who told you?quote:
Auntie Em.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Who told you?
The little elf did.quote:
quote:
Om in wondie's wereld te blijvenquote:Why Dorothy and Toto went over the rainbow
To blow off Auntie Em
LA VIE BOHEEEEEME
Da's alleen seizoen 1 he?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:21 schreef xman het volgende:
Oh man.. zit nu die Melrose stukjes te bekijken op Youtube.. Memories.
Die box is zoo mine!!
Wonderers Wereld? Is dat met Chriet Titulaer?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Om in wondie's wereld te blijven
Moet jij raden welk liedje net op de tv was...quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Om in wondie's wereld te blijven
Hell no. Wubbo Ockels!quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wonderers Wereld? Is dat met Chriet Titulaer?
Geen idee?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet jij raden welk liedje net op de tv was...
Somewhere over the rainbowquote:
Ik zag vanmiddag nog de McPhever uitvoeringquote:
Ja zie het nu.quote:
Ik weet niet wat voor uitvoering dit was, stel vrouwen in witte jurken waarvan er eentje ook viool kon spelen en over het toneel kon huppelen. Tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag nog de McPhever uitvoering
Heroes straks? En een geweldige Studio 60!quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:31 schreef wonderer het volgende:
KutherhalingenThe Class is ook niet nieuw
Yeah, Heroes wel nieuw. Maar The Class is echt cool en ik word gestoord van die zenders die in een nieuw seizoen zomaar herhalingen gooit omdat ze denken dat er minder mensen kijken ofzo...quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heroes straks? En een geweldige Studio 60!
Tja, december is een kutmaand qua American TV. Das bekend. In November flink uitpakken en dan in januari pas weer..quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, Heroes wel nieuw. Maar The Class is echt cool en ik word gestoord van die zenders die in een nieuw seizoen zomaar herhalingen gooit omdat ze denken dat er minder mensen kijken ofzo...
Klerelijers.
Morgen ook geen House. Maar dat komt dan wel weer goed uitquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja, december is een kutmaand qua American TV. Das bekend. In November flink uitpakken en dan in januari pas weer..
American Idol begint bijna weerquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Morgen ook geen House. Maar dat komt dan wel weer goed uit
Yeah, ze waren al bezig met AI Rewind of zoiets. Allemaal terugblikken. Ik stond te koken dus veel heb ik er niet van meegekregen, maar Brad kijkt trouwquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
American Idol begint bijna weer![]()
AI Rewind is idd het 1e seizoen met Kelly Clarkson met extra beelden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ze waren al bezig met AI Rewind of zoiets. Allemaal terugblikken. Ik stond te koken dus veel heb ik er niet van meegekregen, maar Brad kijkt trouw
Gelukt met je gedichten? Weltrusten in ieder gevalquote:
Van Sinterklaas gekregen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb lood in m'n schoenen, dat scheelt
En die knippen ze dan weer in 2 zodat je er 4 hebt?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2 kaartjes voor de Scissor Sisters
Let's hope not!quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
En die knippen ze dan weer in 2 zodat je er 4 hebt?
ik ben naar bed geweest en weer opgestaanquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een woordenstorm gisteren zeg
jemig zoveel posts dat is lan geleden, heb ook niet de behoefte om alles weer na te lezen, kan er iemand een kort verslagje geven van wat er gebeurt is tuusn gisteren 20 uur en nu?
was ze ziek?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hè kut. beste vriendin haar moeder is overleden..
Nee wel, de volledige soundtrack. Nu de Deluxe Edition nog.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
was ze ziek?
naar hoor om je moeder jong te verliezen.
beetje cru misschien, maar om het in een nieuw bericht te schrijven is net zo cru
heb je The best dreamgirls in concert al?
Hoe oud is de vriendin?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee wel, de volledige soundtrack. Nu de Deluxe Edition nog.
Haar moeder had al 2x kanker overwonnen, maar nu was het toch weer terug. Haar vader is al eerder overleden aan een hartaanval dus nu staat ze er alleen voor met 1 jonger zusje en 1 jong broertje..
18..quote:
Ja da's toch geen leeftijd om de zorg en verantwoording op je moeten nemen voor een jongere broer en zusquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeez, dás nog jong zeg, om er dan alleen voor te staan.
Ja ik ben dan ook de oudste thuisquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Om nog maar te zwijgen over je eigen leven, want al ben je wettelijk wel volwassen, ik weet zeker dat ik op mijn 18e nog genoeg hulp nodig heb van mijn ouders.
Ik ben als de dood dat ik vanavond een ander soort kado krijg van de Sint, maar daar heb ik het later wel een keer over. Ik voel me op dit moment heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal niet op m'n gemak. Zweet staat in m'n handen, knoop in m'n maag, hartkloppingen ..... maar vanavond kan ik pas iets meer te weten komen.quote:
Doe je wel voorzichtig, vlinder?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat ik vanavond een ander soort kado krijg van de Sint, maar daar heb ik het later wel een keer over. Ik voel me op dit moment heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal niet op m'n gemak. Zweet staat in m'n handen, knoop in m'n maag, hartkloppingen ..... maar vanavond kan ik pas iets meer te weten komen.
To be continued..........
Ja, heerlijke cap is dat, dank je welquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zag het stukje op de fansite, leuk! En je hebt wel de leukste foto gekozen
Oh, wat naarquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Humor...ik heb iemand met extreem geheugenverlies in m'n MSN.
Heb nog nooit Sinterklaas gevierdquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:13 schreef Vlarp het volgende:
O ja.. wat ik bijna vergat!
Gefeliciteerd met die ouwe zak allemaal!
De 2 standaard vragen:quote:
Ik poog toch altijd wel te onthouden wat ik in m'n lijst heb. En anders gaat het op de blockquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De 2 standaard vragen:
"waar vandaan"
&
"hoe oud"
Kan je toch gewoon verwijderenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik poog toch altijd wel te onthouden wat ik in m'n lijst heb. En anders gaat het op de block
Worden die nog steeds gesteld ja?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De 2 standaard vragen:
"waar vandaan"
&
"hoe oud"
Eindigt elke vraag op ja ja?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Worden die nog steeds gesteld ja?.
Ik heb dat bij deze geregeld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik poog toch altijd wel te onthouden wat ik in m'n lijst heb. En anders gaat het op de block
Niks aan de hand, loos alarm, maar wel een wake-up call.quote:
SOA?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks aan de hand, loos alarm, maar wel een wake-up call.
Uhu. Was ik wel even heel bang voor.quote:
Godzijdank niks aan de handquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu. Was ik wel even heel bang voor.
Helpt het als je stil staat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:52 schreef samjustme het volgende:
Godzijdank niks aan de handDe volgende keer gewoon eff bij stil staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |