Ik deed in het begin wat kinderachtig. Soms ben ik een relnichtquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar zo'n eerste indruk/beeld blijft zo hangen
Niet met mijn handschrift...quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:43 schreef wonderer het volgende:
Of met de hand schrijven
Ik kan morgenmiddag nog de laatste hand leggen, wat ik nu heb is niet echt... jottum.
ja beetje he ik moscow gewoond ... Kakdillaquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
garascho = foed
kak dila
Ken je Russisch?
BH 90210quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:45 schreef xman het volgende:
Hey hebben jullie de melrose place box te koop toevallig? Toen ik hoorde dat die er was!
Maar dat je eindelijk een foto plaatste maakt veel goed.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:45 schreef samjustme het volgende:
Ik deed in het begin wat kinderachtig. Soms ben ik een relnicht![]()
mm, dan misschien toch maar kijken naar die R1 box..quote:
Die schijnt beter te zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
mm, dan misschien toch maar kijken naar die R1 box..
quote:
Ik had eerst iets met sword en word. Maar dat rijmt helemaal nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Niet met mijn handschrift...
Ach, sintgedichten horen gewoon kitsch en slecht te zijn.
Er zijn trouwens gewoon rijmwoordenboeken in het Engels te vinden, he.
Ik heb de nederlandse versiesquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
![]()
Ik heb t/m 7. 8 Staat in bestelling. (eindelijk goedkoop genoeg bij Amazon UK)
Blij dat je het nu zelf ook inzietquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik deed in het begin wat kinderachtig. Soms ben ik een relnicht![]()
Ja, echt heel apart. Lang leve WBHV. Die schrappen altijd alle extra's.. vinden ze leuk?quote:
Beeldrijm heet dat geloof ik. Is op zich ook acceptabel, mits consequent, of eenmalig voor de nadruk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:47 schreef wonderer het volgende:
Ik had eerst iets met sword en word. Maar dat rijmt helemaal niet
De nostalgie. BH was echt tof... in het begin dan he... na het vertrek van de helft van de cast was er geen ruk meer aanquote:
wat is dat ?quote:
ja, maar dat vind ik stom.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Beeldrijm heet dat geloof ik. Is op zich ook acceptabel, mits consequent, of eenmalig voor de nadruk.
*voorbeeld erbij pak*
Dvd van Ivanhoequote:Een ridder is a knight
Een zwaard is a sword
Een paard is a horse
Are you already bored?
Een schild is a shield
Een gracht is a moat
Een kasteel is a castle
Een geit is a goat
But Ivanhoe
is still Ivanhoe
Ach ik vond altijd Melrose Place geweldigquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
De nostalgie. BH was echt tof... in het begin dan he... na het vertrek van de helft van de cast was er geen ruk meer aan. Shannon Doherty
Ja sinds zij wegging begon het downhill te gaan met die serie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
De nostalgie. BH was echt tof... in het begin dan he... na het vertrek van de helft van de cast was er geen ruk meer aan. Shannon Doherty
Oke. Ben zelf al lange tijd niet geweest. Misschien volgend jaar op vakantiequote:Op dinsdag 5 december 2006 01:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja beetje he ik moscow gewoond ... Kakdilla
'
Mwah. Ik was helemaal weg van haar, ook in Charmed. Maar in Charmed nadat zij weg ging, werd de serie imo wel beter omdat de focus eindelijk niet alleen op haar was maar op alle drie de zusjes en hun krachten. Veel beterquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:52 schreef xman het volgende:
[..]
Ja sinds zij wegging begon het downhill te gaan met die serie.
Zelfde toen ze bij Charmed wegging.. ik mag haar wel. Lekker bitcherig.
Echt!...er is geen betere dramaserie dan dat!!! Elke week werd er wel weer iemand anders opgeblazen, of werd iemand weer gestoord, ontvoerd, vermoord. Zoveel aktie en sensatie heb ik sindsdien nooit meer gezien in een serie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach ik vond altijd Melrose Place geweldig
Het is eindelijk op DVD uit.
Tyger! Tyger! burning brightquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:49 schreef NathaN het volgende:
Beeldrijm heet dat geloof ik. Is op zich ook acceptabel, mits consequent, of eenmalig voor de nadruk.
*voorbeeld erbij pak*
Na seizoen 4 en vooral toen Cole wegging ging het bergafwarts.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah. Ik was helemaal weg van haar, ook in Charmed. Maar in Charmed nadat zij weg ging, werd de serie imo wel beter omdat de focus eindelijk niet alleen op haar was maar op alle drie de zusjes en hun krachten. Veel beter.
Is dat de dezelfde blake als de schilder?quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tyger! Tyger! burning bright
In the forests of the night
What immortal hand or eye
Could frame thy fearful symmetry
(William Blake)
Golden Girls was best ok, maar voor mij niet direct aanschafwardig. Er zijn betere comedy's die eerst mogen. Net de complete Third Rock binnen. Waanzinnig goede serie!quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:55 schreef samjustme het volgende:
Na seizoen 4 en vooral toen Cole wegging ging het bergafwarts.
Zijn er nog liefhebbers van the Golden Girls. Ik schaam me heb de eerste 2e seizoenen in mijn collectie.
En the Nanny mijn all-time favoriet
Golden Girls was leukquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zijn er nog liefhebbers van the Golden Girls. Ik schaam me heb de eerste 2e seizoenen in mijn collectie.
Wat? is de nanny ook uit op DVD? Ik dacht maar een paar seizoenen?!?quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Idd dat vond ik ook het mooiste aan Melrose Place er gebeurde zoveel in de serie. Gewoon heel intensquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:54 schreef xman het volgende:
[..]
Echt!...er is geen betere dramaserie dan dat!!! Elke week werd er wel weer iemand anders opgeblazen, of werd iemand weer gestoord, ontvoerd, vermoord. Zoveel aktie en sensatie heb ik sindsdien nooit meer gezien in een serie.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:54 schreef xman het volgende:
[..]
Echt!...er is geen betere dramaserie dan dat!!! Elke week werd er wel weer iemand anders opgeblazen, of werd iemand weer gestoord, ontvoerd, vermoord. Zoveel aktie en sensatie heb ik sindsdien nooit meer gezien in een serie.
Oh moet ik ff bekijken dan een keertje.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Golden Girls was leuk.
Charmed beste seizoen is imo seizoen 6. Met de komst van Chris. Het geruzie met Wyatt en Leo!
Ik heb nog een complete DVD-box OZ in de aanbieding voor geïnteresseerden...quote:
Alleen de eerste 2 seizoenen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:57 schreef xman het volgende:
[..]
Wat? is de nanny ook uit op DVD? Ik dacht maar een paar seizoenen?!?
http://en.wikipedia.org/wiki/William_Blakequote:Op dinsdag 5 december 2006 01:56 schreef wonderer het volgende:
Is dat de dezelfde blake als de schilder?
Je moet ergens beginnen, hequote:Op dinsdag 5 december 2006 01:58 schreef samjustme het volgende:
Alleen de eerste 2 seizoenen.
Waarom jok jequote:Op dinsdag 5 december 2006 01:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb nog een complete DVD-box OZ in de aanbieding voor geïnteresseerden...
Mijn nummer uno is een gedeelde plaats Ally Mcbeal/Buffyquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Golden Girls was leuk.
Charmed beste seizoen is imo seizoen 6. Met de komst van Chris. Het geruzie met Wyatt en Leo!
Ken het niet, eigenlijk. Zal binnenkort eens zoeken.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]Kimberly Shaw
http://www.youtube.com/watch?v=cdVOi66BNJU
vooral toen ze melrose place opblies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |