Oh dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik wel langs in plaats van xman
Gezelligquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik wel langs in plaats van xman
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo #9quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:19 schreef Dizer het volgende:
[Serieus doet]
Hoe kijken jullie tegen het geloof?
[/Serieus doet]
Leer eens PI lezen jijquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Leer eens PI lezen jij! Dat was dus een grapje
.
Afghanistan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:29 schreef xman het volgende:
[..]
Leer eens PI lezen jij! Je komt er dus niet onderuit.. in welk land je ook gaat wonen.
Ging jij niet slapen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:30 schreef Nuno_G het volgende:
he he kunnen we er even over ophouden, ga samenwonen of zo !
Ik ben geen Marokkaan. Heb van begin af aan ontkent dat ik Marokkaans ben. Ben half Russisch/Perzischquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik het... niet zo in ieder geval. Ik denk dat ik onbewust toch het idee van een Marokkaan in mijn hoofd had of zo
Neequote:
Hey jammer.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben geen Marokkaan. Heb van begin af aan ontkent dat ik Marokkaans ben. Ben half Russisch/Perzisch![]()
Ik zou bijna nu boven die 500 van xman gaanquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben geen Marokkaan. Heb van begin af aan ontkent dat ik Marokkaans ben. Ben half Russisch/Perzisch![]()
HAHA wat een nick zeg. Hij moet het dan ook waarmaken anders is men gauw teleurgesteldquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:32 schreef xman het volgende:
[..]
Hey wonderer.. woonde user BigAfganiDick daar niet toevallig?
Ehh.. ja..quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
HAHA wat een nick zeg. Hij moet het dan ook waarmaken anders is men gauw teleurgesteld![]()
[HOMO] # 1821 Waarin we DIZER z'n sexualiteit bespreken...quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt geen antwoord gegeven. Grote FRS?
Ik zit net mijn fotoboek door te kijken, maar daar zit niks van jou tussen... of was dat van voor de verandering of zo?quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gezellig.
Wacht.. nou weet ik wie jij bent. Ik heb eerder met jou via Fotoboek gechat.
Oepsquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[HOMO] # 1821 Waarin we DIZER z'n sexualiteit bespreken...
Heus wel!
Ja, weet ik, maar zo'n eerste indruk/beeld blijft zo hangenquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik moet er morgenochtend zijn voor Scissor Sisters kaartjes!quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeps.
Normaal ga ik er 1 a 2 keer langs in de week bij de Fame/FRS/VanLeest.
Dat zou kunnen, maar ik dacht van wel, ik kan me ook vergissen hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit net mijn fotoboek door te kijken, maar daar zit niks van jou tussen... of was dat van voor de verandering of zo?
Ik zou het eerlijk niet weten. Ik ben niet zo van de grote pikken dus die verdring ik allemaalquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:32 schreef xman het volgende:
[..]
Hey wonderer.. woonde user BigAfganiDick daar niet toevallig?
Hoever ben je met Angel? Ik ben nu weer begonnen met kijkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet er morgenochtend zijn voor Scissor Sisters kaartjes!
Fobo is sowieso raar... de laatste reactie is van 14-11 maar ik weet vrijwel zeker dat die reactie er al veel langer staat...quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik dacht van wel, ik kan me ook vergissen hoor
priviat ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:35 schreef samjustme het volgende:
eff trakteren op Russische moderne popmuziek
виа гра; мир окотором я не знала до тебя
klinkt best wel lekker mensen
http://www.youtube.com/watch?v=HsmsBYljCL0&mode=related&search=
It's all BiBi's fault.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:38 schreef wonderer het volgende:
Ja, weet ik, maar zo'n eerste indruk/beeld blijft zo hangen
Hee, je bent er nog, leukquote:
Ik ben Buffy nog aan t kijken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoever ben je met Angel? Ik ben nu weer begonnen met kijken!
Druk bezig met de laatste sintgedichten. Tragischerwijs is de inkt van de printer op, dus morgen maar even bij m'n ouders printen, ofzo...quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:40 schreef wonderer het volgende:
Hee, je bent er nog, leukKun je niet slapen?
Hmm.. Dizzle, Diz, Dizzy, Dizziepizz, Dizey, Dize.... maar Kees is een nieuwequote:
Dat is de volgende veiling?quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l koop ik tzt wel.
Buffy boxen = checkquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben Buffy nog aan t kijken.
Ang3l koop ik tzt wel.
Ik wil nu de Friends box..
Originaliteit is een gave.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:42 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. Dizzle, Diz, Dizzy, Dizziepizz, Dizey, Dize.... maar Kees is een nieuwe!
!
Ik spreek t altijd uit als Dessert.. maar dan anders. Ofzoquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm.. Dizzle, Diz, Dizzy, Dizziepizz, Dizey, Dize.... maar Kees is een nieuwe!
!
Firefly?quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:42 schreef Dizer het volgende:
Buffy boxen = check
Angel boxen = check
Friends boxset = check!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Buffy boxen = check
Angel boxen = check
Friends boxset = check!
Of met de hand schrijvenquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Druk bezig met de laatste sintgedichten. Tragischerwijs is de inkt van de printer op, dus morgen maar even bij m'n ouders printen, ofzo...
Check.quote:
garascho = foedquote:
Nee nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Nouu! Zitten alle extra's er nu op?
Hmz....quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:44 schreef Dizer het volgende:
Will & Grace = Check
Ik bied meer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |