Oh, wat naarquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Humor...ik heb iemand met extreem geheugenverlies in m'n MSN.
Heb nog nooit Sinterklaas gevierdquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:13 schreef Vlarp het volgende:
O ja.. wat ik bijna vergat!
Gefeliciteerd met die ouwe zak allemaal!
De 2 standaard vragen:quote:
Ik poog toch altijd wel te onthouden wat ik in m'n lijst heb. En anders gaat het op de blockquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De 2 standaard vragen:
"waar vandaan"
&
"hoe oud"
Kan je toch gewoon verwijderenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik poog toch altijd wel te onthouden wat ik in m'n lijst heb. En anders gaat het op de block
Worden die nog steeds gesteld ja?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De 2 standaard vragen:
"waar vandaan"
&
"hoe oud"
Eindigt elke vraag op ja ja?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Worden die nog steeds gesteld ja?.
Ik heb dat bij deze geregeld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik poog toch altijd wel te onthouden wat ik in m'n lijst heb. En anders gaat het op de block
Niks aan de hand, loos alarm, maar wel een wake-up call.quote:
SOA?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks aan de hand, loos alarm, maar wel een wake-up call.
Uhu. Was ik wel even heel bang voor.quote:
Godzijdank niks aan de handquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu. Was ik wel even heel bang voor.
Helpt het als je stil staat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:52 schreef samjustme het volgende:
Godzijdank niks aan de handDe volgende keer gewoon eff bij stil staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |