Nou.Nee.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:56 schreef Nuno_G het volgende:
maar ook fb
jammer voor jequote:
Ik kijk nu de Victoria's Secret show.. Allemaal mooie vrouwen als Engeltjes..eentje kwam er uit de luchtquote:Op donderdag 7 december 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Wijn drinken uit een zwart hoog wijnglas voelt heerlijk
Zal ik een keer bij jou uit de lucht vallen dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kijk nu de Victoria's Secret show.. Allemaal mooie vrouwen als Engeltjes..eentje kwam er uit de lucht
mag dat van le boyfriend <3 ? Zoja, kom maarquote:Op donderdag 7 december 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik een keer bij jou uit de lucht vallen dan?
I'll pogostick through your room wearing nothing but my wings and a smile
There still is no official "Le Boyfriend"quote:Op donderdag 7 december 2006 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
mag dat van le boyfriend <3 ? Zoja, kom maar
Okay. Wanneer kan je?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
There still is no official "Le Boyfriend"
Ik kom zaterdag al naar Amsterdam toequote:Op donderdag 7 december 2006 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Okay. Wanneer kan je?Of moet ik naar Ehv komen ivm de bekabeling etc?
Wie wat waar?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom zaterdag al naar Amsterdam toe
Tofheid. Ik ben vlakbij, dus gij belt maar als u behoefte heeft aan gezelschap. Vast nietquote:Op donderdag 7 december 2006 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Westergasfabriek, FIFA + The Infadels + The Sheer en dan daarna de stad in
Ik ga met Dave en met Tim (= de ex) en misschien is de andere ex (Pearle-Mark) ook wel in de stad daarnaquote:Op donderdag 7 december 2006 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tofheid. Ik ben vlakbij, dus gij belt maar als u behoefte heeft aan gezelschap. Vast niet
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 7 december 2006 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga met Dave en met Tim (= de ex) en misschien is de andere ex (Pearle-Mark) ook wel in de stad daarna
wijn drinken is heerlijk, mits goed wijn ?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Wijn drinken uit een zwart hoog wijnglas voelt heerlijk
Ik wel.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Und? Kun je 'm Nuno aanraden?
Nou ja, what;s stopping you from joining us?quote:
Eigenlijk niet. Tis witte, die stond nog open.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wijn drinken is heerlijk, mits goed wijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |