Of het verhaal, of de muziek, of...quote:Op donderdag 7 december 2006 20:06 schreef DennisMoore het volgende:
The Covenant
Die moet je geloof ik kijken voor de acteurs, niet voor het acteren.
Ja, maar je moet eerst fucking heel Hoog Catherijne in voor een pinautomaat en dan is dat busstation het meest onoverzichtelijke wat ik ooit heb meegemaaktquote:Op donderdag 7 december 2006 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je hoefde alleen maar alsmaar rechtdoor te lopen?
In de stationshal zijn 4 pinautomaten bij 't GWK, naast de BK.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, maar je moet eerst fucking heel Hoog Catherijne in voor een pinautomaat en dan is dat busstation het meest onoverzichtelijke wat ik ooit heb meegemaakt
Ja, logisch als ik van de andere kant kom en dus helemaal moet omlopen om die te zoekenquote:Op donderdag 7 december 2006 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In de stationshal zijn 4 pinautomaten bij 't GWK, naast de BK..
Bussen weet ik niet hoe dat werkt met perrons... nog nooit met de bus gehoeven.
Dank u.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:04 schreef Andyvie het volgende:
O ja, dat busstation van Utrecht. Totaal geen logica inderdaad.
Die kant moest ik dus niet op.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh er zijn er ook nog 2 aan de linkerkant als je richting de jaarbeurs gaat.
Dan loop je maar om, luie knaap.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die kant moest ik dus niet op.
Het is helemaal niet moeilijk in Utrecht. Moet ik je anders een keer wegwijs maken?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dank u.Waarom vroeg je eig of ik in Januari ook dat NS project ging doen?
Neuh. Ik heb al een gids nu <3 .quote:Op donderdag 7 december 2006 22:25 schreef Weemz het volgende:
[..]
Het is helemaal niet moeilijk in Utrecht. Moet ik je anders een keer wegwijs maken?
Oh? Wie?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb al een gids nu <3 .
Haha, kennis van me. Die had ik a/d fone en die ging het woensdag goed uitleggen.quote:
Had een mail gekregen waarin ze mensen vroegen voor dat projectquote:Op donderdag 7 december 2006 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank u.Waarom vroeg je eig of ik in Januari ook dat NS project ging doen?
kennis of nieuw FBquote:Op donderdag 7 december 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Haha, kennis van me. Die had ik a/d fone en die ging het woensdag goed uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |