quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een nieuwe bril gekocht
SHOCKING
in dezelfde kleur als angels muren
Je wil dat-ie weg valt tegen de muren zodat niemand ziet dat je een bril op hebt als je daar bent?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een nieuwe bril gekocht
SHOCKING
in dezelfde kleur als angels muren
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:27 schreef picobyte het volgende:
Goedenavond mensen hier op fok, even voorstellen ik ben Picobyte en kom hier weleens zo af en toe he.
Vooral waarneer er heftig weertje is lees ik vaak De Atmosfeer Staat Op Ontploffen 180 (warm, geen weerforum?) of de dan weer daar op volgende versies
Kwa persoon ben ik redelijk slank ben 193 lang heb bruinblond haar en 17cm voor verdere vragen mail of pm maar
Zouden we die vraag aan de vragenlijst moeten toevoegen?quote:
Neuh, ik ben niet zo veeleisend.quote:
Hoe groot is je vuist?quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Neuh, ik ben niet zo veeleisend.
Angel's vuistregel: Zolang ie in stijve toestand maar boven mijn vuist uitkomt dna kan ik er wat mee en dan is't goe dgenoeg
Da's bahquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:41 schreef Ang3l het volgende:
En Fok is weer zo traag als een besneden manOm maar ff in de penissferen te blijven
Nee nee, 1 vuist is genoeg hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
Deze vuist op deze vuist.
wil je dan dat tim het nog niet weet?quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Om 12:00 komt Dave Mirrormask kijken (en zo) en dan vraagt de ex of ie mee mag kijken en ik kan dan were geen nee zeggen, maar ik weet niet of Dave daar zo blij mee isen ik ga me opgelate voelen om met Dave lief te knuffelen als Tim er bij is dus dat doe ik dan ook maar niet.
Nee, daar gaat het me niet om.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je dan dat tim het nog niet weet?
zo nee, waarom niet.
Ik denk in het weekend niet.quote:THINK before you answer, ben toch pas weer om 23 uur thuis, dus je hebt de tijd
Jullie zaten echt keiklef tegen elkaar aan te rijden toen ik er wasquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het me niet om.
Ik haat klef doen in het bijzijn van anderen
Wat een onzin! We zaten NAAST elkaar op de bank. Geen handje vast, geen hoofd op schouder, gewoon naast elkaar. Ja tegen elkaar aan, maar tis ook maar een 2p bankquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jullie zaten echt keiklef tegen elkaar aan te rijden toen ik er was
Maar ontzettend onhandig en tegennatuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, niet bah, want het is hygienischer...
Tuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een onzin! We zaten NAAST elkaar op de bank. Geen handje vast, geen hoofd op schouder, gewoon naast elkaar. Ja tegen elkaar aan, maar tis ook maar een 2p bank
Discriminatie!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ontzettend onhandig en tegennatuurlijk
Nou, volgens mij heb je al tijden geen koppel gezien, want als je DAT al klef noemtquote:
Oke oke.. je hebt gelijk..quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heb je al tijden geen koppel gezien, want als je DAT al klef noemt
Ik heb hem niet 1x een kusje gegeven (op de wang of mond of nek of waar dan ook) en ik heb zijn hand niet vast gehad. Ik zat alleen maar naast 'm
Je profiel zegt 66quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:26 schreef picobyte het volgende:
Hoe oud ben je? 33
Verlos ons van deze verwarring met een leuke foto.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:41 schreef picobyte het volgende:
32 1975 he
Ennuh ook hoi allemaal hier:)
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Verlos ons van deze verwarring met een leuke foto.
Zullen we er voor alle zekerheid ook maar bij zetten dat we niet direct die 17 cm verwachten?quote:
Zeg, spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zullen we er voor alle zekerheid ook maar bij zetten dat we niet direct die 17 cm verwachten?
Doe maar. Iemand die bij de eerste voorstelronde al gelijk zijn penislengte vermeld zal ook vast op gay.nl als profieltje er een foto van hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zullen we er voor alle zekerheid ook maar bij zetten dat we niet direct die 17 cm verwachten?
"Me and my bestest friend."quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:05 schreef Ang3l het volgende:
Doe maar. Iemand die bij de eerste voorstelronde al gelijk zijn penislengte vermeld zal ook vast op gay.nl als profieltje er een foto van hebben.
Dus, je was eerst uit 1966, toen 33, inmiddels 32 en 31 op gay.nl?quote:
Oh, goed dan. Nee, dat hoeft er niet bij van mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |