Ja. Engheid enzo. Jij en al je exen.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, what;s stopping you from joining us?
Al mijn exen? Ik ben 28, ik heb er 4.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja. Engheid enzo. Jij en al je exen.
Ja, maar ik ken alleen jou. En Mark dan zijdelings. Dan heb je dat nieuwe ding wat volgens Vlarp erg smakelijk is en Tim ken k niet. Kijk, neem je TMM mee, dan ga ik op de bank zitten i/d Soho en valt er uren te miepen over musicals e.d.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al mijn exen? Ik ben 28, ik heb er 4.
Hmm ja ok. Nou dan neem je een steuntje mee of zo.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken alleen jou. En Mark dan zijdelings. Dan heb je dat nieuwe ding wat volgens Vlarp erg smakelijk is en Tim ken k niet. Kijk, neem je TMM mee, dan ga ik op de bank zitten i/d Soho en valt er uren te miepen over musicals e.d.
Steuntjequote:Op vrijdag 8 december 2006 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm ja ok. Nou dan neem je een steuntje mee of zo.
En anders moeten we maar een andere keer bruut neuken.
En Vlarp overdrijft
ruk slaap zequote:Op vrijdag 8 december 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
En nu ga ik slapenDammit.
Dave heeft me op zitten geilen op MSN, erg gemeen.
Nah slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
En nu ga ik slapenDammit.
Dave heeft me op zitten geilen op MSN, erg gemeen.
Het wordt echt tijd dat we een visum gaan eisen.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom zaterdag al naar Amsterdam toe
Ach, vol is vol..... ik ben heel dun, ik pas er nog best wel bijquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat we een visum gaan eisen.
Ga eens bij die spiegel vandaan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:46 schreef Sunjammer het volgende:
Lekker ding bij me aan het werk op kantoor.
dat wordt zometeen in de pauze oude stieren, in plaats van koeien van stal halenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef Sunjammer het volgende:
Humor! 't Is iemand die ik van 'vroeger' kende van het uitgaan in Amsterdam... ik vond 'm al zo bekend voorkomen
Da's dan wel heeeeel vroeger.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef Sunjammer het volgende:
Humor! 't Is iemand die ik van 'vroeger' kende van het uitgaan in Amsterdam... ik vond 'm al zo bekend voorkomen
Daarom is cadeau's krijgen ook zoveel leuker.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi!
Cadeau's kopen blijft leuk. Jammer dat het geld kost.
Zolang je het bonnetje er ook cadeau bij krijgt, is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dat valt te betwijfelen bij sommige cadeau's.
En anders weer snel en papiertje er omheen doen en doorgevenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zolang je het bonnetje er ook cadeau bij krijgt, is er niets aan de hand.
Daarom zit Kerst zo snel na Sinterklaas.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:52 schreef Stroekie het volgende:
En anders weer snel en papiertje er omheen doen en doorgeven![]()
Komt er dit jaar ook weer een kerst cadeautjes ruil aktie zoals die ook in Tilburg is voor de gewonn kermisprijzenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daarom zit Kerst zo snel na Sinterklaas.
`quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:27 schreef Jerruh het volgende:
nou boeh! gisteravond gedraaid in de Rechter! en het ging super! maar vier uur non stop draaien is best pittig
.
whehe ja ik blijf gewoon barman, maar goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
`
En vertel, goede opkomst geweest ?
zelf wel tevreden over de avond?
je werd in elk geval aardig omschreven in de derechter mailing dat je het cafe had gewisseld voor de DJ booth![]()
ebayquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Stroekie het volgende:
Komt er dit jaar ook weer een kerst cadeautjes ruil aktie zoals die ook in Tilburg is voor de gewonn kermisprijzen![]()
Had je dan geen leuke dingen voor jezelf gepland deze vakantie ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:29 schreef Liyon het volgende:
VAKAAAAANNNTTTTIIIIEEEEEE *met hoofd egen tafel aan ram*
ik raak nog eens in een burnout van deze vakantie
nouja, maandag mag ik gelukkig weer werken
en wederom weet je me te verassen, ik dacht dat jij niet van musicals hield, in het algemeenquote:Op donderdag 7 december 2006 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken alleen jou. En Mark dan zijdelings. Dan heb je dat nieuwe ding wat volgens Vlarp erg smakelijk is en Tim ken k niet. Kijk, neem je TMM mee, dan ga ik op de bank zitten i/d Soho en valt er uren te miepen over musicals e.d.
ja dat is dan weer niet fijn om door zulks je plannen aan te passen. zulke dingen komen nooit gelegenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:38 schreef Liyon het volgende:
hmjah, maard aar kwam weer niks van terecht toen de gezondheid van mijn tante ineens naar beneden kelderde
Mag ik dan nu alvast een aanvraag indienen voor een doorreisvisum? Anders kan ik niet meer bij mijn ouders komenquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat we een visum gaan eisen.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus... limoengroen?
dit vraagt om een feauteauquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
of appeltjesgroen
of tuinkaboutergroen
in ieder geval fel groen![]()
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en wederom weet je me te verassen, ik dacht dat jij niet van musicals hield, in het algemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |