dat scandinavische zag ik wel ja, echtquote:Op donderdag 7 december 2006 01:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Oerhollandse arier met een vleugje scandinavisch bloed![]()
Dat heb ik eerder gehoord...quote:Op donderdag 7 december 2006 01:56 schreef davidov het volgende:
Haha dat zou wel erg zijn. Maarja paar dingen kloppen er niet aan, de eerste die ik mee zou willen nemen moet ik nog tegen komen, en dan nog zou ik het niet doen... zit me niet lekker... het idee alleen al, in dit huis... nee er is een soort gedoogbeleid in dit huis, zolang niemand wat zegt is het ok want het is opzich wel taboe
Zo onaangenaam dat ik het waarschijnlijk in een verhaal wil verwerkenquote:Op donderdag 7 december 2006 02:19 schreef davidov het volgende:
Hehe ach ik zie de situatie ook wel voor me. Lijkt me hoogst onaangenaam
Wat een eer voor een situatie die ik niet heb meegemaaktquote:Op donderdag 7 december 2006 02:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo onaangenaam dat ik het waarschijnlijk in een verhaal wil verwerken
Inspiratie vind je overalquote:Op donderdag 7 december 2006 02:31 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat een eer voor een situatie die ik niet heb meegemaakt
http://arthur.nietoverdrijven.comquote:Op donderdag 7 december 2006 03:12 schreef davidov het volgende:
Hehe
Merk nou wel opeens dat ik het hele "verhaal" over jou "verhalen" half gemist heb maar ok
Dus de naam Arthur zegt mij vrij weinig :p
Dat was http://www.dvh-net.com/Ga(...)dy_hoofdstuk_3-1.htm maar is offline, zie ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
dennis je hebt ooit een link gepost, met de kinsey theorieen en andere theorieen over homoseksualiteit, zou jij die nog een keer willen posten?
Kiri kiri kiri kiriquote:Op woensdag 6 december 2006 23:58 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, Audition.
Sounds familiarquote:Op donderdag 7 december 2006 01:56 schreef davidov het volgende:
Haha dat zou wel erg zijn. Maarja paar dingen kloppen er niet aan, de eerste die ik mee zou willen nemen moet ik nog tegen komen, en dan nog zou ik het niet doen... zit me niet lekker... het idee alleen al, in dit huis... nee er is een soort gedoogbeleid in dit huis, zolang niemand wat zegt is het ok want het is opzich wel taboe
als je dan maar niet de weg kwijt raakt bij het naderen van het Keizer Karel pleinquote:Op donderdag 7 december 2006 08:01 schreef DennisMoore het volgende:
*richting Noviomagum vertrek*
Brrrr.
Dat is de benaming plein niet waard, ze moet het een eigen postcode gevenquote:Op donderdag 7 december 2006 08:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je dan maar niet de weg kwijt raakt bij het naderen van het Keizer Karel plein![]()
Ik heb er toendertijd echt nachtmerries van gehadquote:Op donderdag 7 december 2006 08:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is de benaming plein niet waard, ze moet het een eigen postcode geven.
En terecht!quote:Op donderdag 7 december 2006 09:12 schreef Stroekie het volgende:
Ik heb er toendertijd echt nachtmerries van gehad
Want je wist gewoon dat het een vast onderdeel van de examenroute van de CBR vrienden was![]()
Daarom was ik ook zo blij dat ik toen ik slaagde een andere route had, en ik gewoon op werkvakantie wasquote:
Dus nu kun je dat plein nog steeds niet rijden?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:09 schreef Stroekie het volgende:
Daarom was ik ook zo blij dat ik toen ik slaagde een andere route had, en ik gewoon op werkvakantie was![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |