Dat vind ik 't ergste wat er is op MSN. Die woord-smileys. Vreselijk. Wat een afknapperquote:Op woensdag 6 december 2006 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar altijd met mate... als ik soms die msn vensters vol zie met allerlei woorden in emoticon formaat
O, je hebt liever kusjes van mij dan van Dave?quote:
Goed he?quote:
Je bent wel lief de laatste tijdquote:Op woensdag 6 december 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed he?
Om nou voor m'nzelf reclame te maken vond ik te erg
Het zal het blauwe kleurtje wel zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent wel lief de laatste tijd.
Oh, danis 't einde ook al in zichtquote:Op woensdag 6 december 2006 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het zal het blauwe kleurtje wel zijn!
En heel lief in t echt.quote:
Dat soort mensen kloppen gewoon qua karakter enzo al niet met me, die staan binnen aan paar minuten geblokkeerdquote:Op woensdag 6 december 2006 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik 't ergste wat er is op MSN. Die woord-smileys. Vreselijk. Wat een afknapper
ja dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 6 december 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent wel lief de laatste tijd.
ik woon in het dorp met het snelste internet van Europa ( 100mbit)quote:Op woensdag 6 december 2006 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij ziet er ook lief uit..
En fok! is traag!
Beter dan een winterdipjequote:Op woensdag 6 december 2006 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het zal het blauwe kleurtje wel zijn!
heej wonderer, voor het eerst in mijn leven heb ik de intentie om auditie te doen voor een van de Ende Musical, weet alleen nog niet wanneer ze zijn, en hoe ik daar achter moet komen.quote:
Vooral doen. Ik weet ook niet wanneer ze zijn, maar kan het wel navragen. Sowieso kun je denk ik wel even naar stageholding bellen/mailen, misschien dat ze je daar kunnen helpen.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heej wonderer, voor het eerst in mijn leven heb ik de intentie om auditie te doen voor een van de Ende Musical, weet alleen nog niet wanneer ze zijn, en hoe ik daar achter moet komen.
Ik wil auditie doen voor mr Thenardier in Les Miserables
leo mmmmm hoe ziet ie eruit ?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:30 schreef DennisMoore het volgende:
The Departed is best wel okay..
Leo DiCaprio, Matt Damon, Jack Nicholson, Mark Wahlberg, Martin Sheen, Alec Baldwin.
Fijn, films met weinig vrouwen..
Mmmm waar is ie te zien in utrecht ?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Redelijk ruig, kortgeknipt, sikje, speelde een gangster.
[afbeelding]
[afbeelding]
zou wel echt een rol voor mij zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vooral doen. Ik weet ook niet wanneer ze zijn, maar kan het wel navragen. Sowieso kun je denk ik wel even naar stageholding bellen/mailen, misschien dat ze je daar kunnen helpen.
lekker strak kontjequote:Op woensdag 6 december 2006 23:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
pfft begonnen met hardlopen buiten, moet nog erg wennen, pijn in benen en mn reet niet te harden
tsssssssssskkkkquote:Op woensdag 6 december 2006 23:58 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, Audition.
dennis je hebt ooit een link gepost, met de kinsey theorieen en andere theorieen over homoseksualiteit, zou jij die nog een keer willen posten?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:58 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, Audition.
oh ja en je nodigt me niet uiitquote:
Hij dacht vast dat je het te druk had met al je loversquote:
vind jij dat leuk of niet?quote:Op donderdag 7 december 2006 01:15 schreef davidov het volgende:
De loge?
Nee... een 45 jaar oude kettingrokende oom uit Italie
Ach familie eh
is je moeder Italiaanse, of je vader?quote:Op donderdag 7 december 2006 01:31 schreef davidov het volgende:
mwah familie weer zien is eventjes grappig, maar als het je bewegingsvrijheid een paar dagen beperkt is het minder.
Dus leuk? nee. Heb liever dat hij bij een andere oom pit en dan hier even langs komt ofzo...maar dat zal ook gebeuren na zaterdag
Oerhollandse arier met een vleugje scandinavisch bloedquote:Op donderdag 7 december 2006 01:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vond ook al dat je zo weinig mediteranee's over kwam
Haha oef...dat is een goede vraag nog helemaal niet aan gedacht.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:47 schreef wonderer het volgende:
Weet die oom dat je homo bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |