Nope, mijn borsthaar blijftquote:Op woensdag 6 december 2006 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wat is't? Moe'k bij jou ook ff komen scheren dan?
Ladies?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nope, mijn borsthaar blijft![]()
. The ladies like it
.
Ik ken ook vrouwen buiten FOK Erikquote:
Vond je'm echt zo leuk dan?quote:
Nee, ik zat meer te denken dat ik niet een echte ladie benquote:Op woensdag 6 december 2006 22:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ken ook vrouwen buiten FOK Erik. En niet alle vrouwen zijn zo kortzichtig en hebben een hekel aan borsthaar.
Ja tis ene heteroquote:
nee, turn-onquote:
Dat IS lief! Ik vind het niet erg dat je hier bent, alleen opmerkelijkquote:
2005 was een kutjaar, maar als het staat voor flirten met hetero's dan was DAT het hoogtepunt van 2005 denk ikquote:Op woensdag 6 december 2006 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Achter hetero's aanzitten is zooooooo 2005..
Oh dacht dta je sarcastisch was. Jullie doen hier niet zo veel met PI'squote:Op woensdag 6 december 2006 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat IS lief! Ik vind het niet erg dat je hier bent, alleen opmerkelijk
Wil je'm hebben? Hij poetst ookquote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, nou ja, hij komt erg in de buurt van "mijn type"![]()
Ik doe de moeite niet meer, zonde..quote:Op woensdag 6 december 2006 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2005 was een kutjaar, maar als het staat voor flirten met hetero's dan was DAT het hoogtepunt van 2005 denk ik
Sorryquote:Op woensdag 6 december 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh dacht dta je sarcastisch was. Jullie doen hier niet zo veel met PI's!
Erik, hoe hou je dat vol!
Wat volhouden?quote:
Nou, af en toe lukt het hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik doe de moeite niet meer, zonde..
Gewenning. In den beginne deed ik het nooit.quote:
Ik wel!quote:Op woensdag 6 december 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh dacht dta je sarcastisch was. Jullie doen hier niet zo veel met PI's!
Erik, hoe hou je dat vol!
Zijn hier homo'squote:Op woensdag 6 december 2006 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wel!
Maar die homo's weten niet hoe je ze gebruikt
Dat moet je'm dan wel heel duidelijk van t voren even zeggen, anders ligt binnen de korste keren de inhoud van je kast op seizoen gesorteerd en op kleurquote:Op woensdag 6 december 2006 22:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ie poetst mag ie blijven. Hij blijft alleen van m'n spullen af!
Hij had willen helpen met harsen?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Het semi-vriendje vindt het niet leuk dat ik net al mijn borsthaar heb afgeschoren
PI?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wel!
Maar die homo's weten niet hoe je ze gebruikt
Dat is onmogelijk hierquote:Op woensdag 6 december 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet je'm dan wel heel duidelijk van t voren even zeggen, anders ligt binnen de korste keren de inhoud van je kast op seizoen gesorteerd en op kleur
Ze lijkt op jouquote:Op woensdag 6 december 2006 22:13 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Iekeliene is veel leuker dan Gisele.
Alles is 1 kleur?quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik zat meer te denken dat ik niet een echte ladie ben.
Oooh, zeg dat dan! Homoquote:Op woensdag 6 december 2006 22:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Homo!
Gewoon een ordinair scheldwoord
Ow, die nutteloze dingen.quote:
Ik heb heel wat foto's van mezelf, maar verkleed als vrouw nog niet.quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb heel wat foto's van mezelf, maar verkleed als vrouw nog niet.
Maar altijd met mate... als ik soms die msn vensters vol zie met allerlei woorden in emoticon formaatquote:Op woensdag 6 december 2006 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, die nutteloze dingen.
"Zeg het met smileys" zeg ik altijd maarSmileys houden van mensen.
Kusje van davequote:
Die zal er ook nooit komen, hoorquote:
Handig, is ie te huur?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet je'm dan wel heel duidelijk van t voren even zeggen, anders ligt binnen de korste keren de inhoud van je kast op seizoen gesorteerd en op kleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |