Aldus degene die wel de 17 cm wilde zien.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:15 schreef wonderer het volgende:
Het is hier geen datingsite, dus het is niet van belang... denk ik. Of zo.
Nou, dat is wel het laatste waar ik naar vraag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:09 schreef picobyte het volgende:
Wel leuk dat jullie zo onschuldig doen, op sites als dat gay.eu is dat meestal een van de eerste dingen die ze mij vragen.
Want in mijn profiel zien ze reeds waar ik woon enzo(die tweede meest gestelde vraag)
Niet?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:15 schreef wonderer het volgende:
Het is hier geen datingsite,
Ja, maar jij bent ook onschuldig. Sort of...quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:24 schreef Ang3l het volgende:
Nou, dat is wel het laatste waar ik naar vraag.
Gespierde buik, kleur ogen, karakter, boeken- film- en muzieksmaak interesseren me meer.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:25 schreef NathaN het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JYpyLzORfP0&eurl=
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook onschuldig. Sort of...
Ik heb een reputatie hoog te houden enzoquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
Aldus degene die wel de 17 cm wilde zien.
Labyrinthquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:46 schreef Ang3l het volgende:
You remind me of the babe
What babe?
The babe with the power
What power?
The power of voodoo
Who do?
You do
Do what?
Remind me of the babe
quote:
Dark Crystal ook gekregenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al tig keer gezien en nu eindelijk op DVD.
Had vroeger de soundtrack en ik merk dat ik alle nr's nog uit mijn hoofd ken.
Zelfs de rest van de tekst dreun ik zo op.
Jeugdsentiment: Labyrinth, Dark Crystal.... en vanaaf Mirrormask kijken
Dan heb je nr 2 en nr 1 toch nog?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
en ja we zijn er weer nr 3 wou slapen
Kan jij weer even op krachten komen voor een druk weekendquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
en ja we zijn er weer nr 3 wou slapen
Jij zit achter de PC en een van je vriendjes slaapt al?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
lijkt me niet als nummer 3 hier slaapt
Ja na de daad der liefde was hij heel moe en ik niet, kan toch. Ga zo welquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij zit achter de PC en een van je vriendjes slaapt al?
Saaie bedoening
Dan val je toch samen lief in slaap!!!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja na de daad der liefde was hij heel moe en ik niet, kan toch. Ga zo wel
heb het geprobeerd maar kon niet in slaap komen ... komt straks wel.quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan val je toch samen lief in slaap!!!!
er is GEEN nr 4 dank jequote:Op zaterdag 9 december 2006 02:30 schreef DennisMoore het volgende:
Of je moet nr 4 effe bellen.
Nee, 4 is echt not done. 3 daarentegen.....quote:
Juistquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, 4 is echt not done. 3 daarentegen.....
Het was sarcastisch bedoeld.quote:
Mja hij is gedeeltelijk wel anders dan destijds. Meer volwassen en socialer, maar betreffende andere dingen is hij nog even laks en gemakkelijk als voorheen. Het was een enorm goede vriend, toen een zakkenwasser, nu een kennis waar ik erg mee kan lachen maar nog wel met de geschiedenis in het achterhoofd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Juist![]()
Maar goed David je moet je niet laten kisten door iemand die je al lang kent en waar de gevoelens duidelijk nog gemixt zijn als hij je 1 keer pijn gedaan heeft zal dat weer gebeuren. Blijf jezelf en heel sterk
weet ik schat maar een 4e nee ... en dat is serieus weet je wel dat ze nu al klagen dat ik maar 2 dagen per week met ze doorbreng. Maar hallo 3 keer 2 is 6 mag ik ook een dag voor mezelfquote:
Ik mag zo heerlijk gaan werkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 06:10 schreef wonderer het volgende:
Misschien lees ik het nog wel eens.
Stroekie, inderdaad, ik moet nog gaan slapen.. waarom ben je zo vroeg op?
Dank je welquote:Op zaterdag 9 december 2006 06:23 schreef wonderer het volgende:
OP zaterdag? Arme jongen. Hier een sterkte kusje, ik ga naar bed. Oh wacht, daar lig ik al in
succes danquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben ook vroeg op
ik mag vandaag een dagje rondrennen, kledingwissels in 10 seconden en deuren smijten en in koelkasten kruipen
kortom, de klucht beleven
ben blij dat ik morgen een heerlijke rustige saunadag heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |