ik geloof dat ik de streams maar niet aan zet, als ik dat zo leesquote:Op woensdag 6 december 2006 15:21 schreef demins het volgende:
Kan nou niemand Bart tot de orde roepen?![]()
Doe maar niet nee ! Ik zit me hier helemaal dood te ergeren...quote:Op woensdag 6 december 2006 15:22 schreef avonne het volgende:
[..]
ik geloof dat ik de streams maar niet aan zet, als ik dat zo lees
heb helemaal geen trek in een botte overschreeuwende intimidant
Volgens mij heeft het niet eens daarmee te maken. Het heeft met vertrouwen te maken, dat heeft hij gewoon niet, in niemand! En hij wordt er harstikke paranoia van!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:21 schreef Kaleddis het volgende:
Wat denkt Bart nou ? Dat als Nena haar 12 uur neemt, dat Bart dan lekker met Lesley mag gaan liggen bangen van de rest![]()
Maar waar is hij nou zo bang voor danquote:Op woensdag 6 december 2006 15:23 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het niet eens daarmee te maken. Het heeft met vertrouwen te maken, dat heeft hij gewoon niet, in niemand! En hij wordt er harstikke paranoia van!
Het zal wel psychologie van de koude grond zijn, maar ik denk als je niets en niemand vertrouwt, dan heb je ook geen vertrouwen in jezelf!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:23 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het niet eens daarmee te maken. Het heeft met vertrouwen te maken, dat heeft hij gewoon niet, in niemand! En hij wordt er harstikke paranoia van!
En ook :"Ik wil niet dat je sluwer bent dan ik "quote:Op woensdag 6 december 2006 15:32 schreef demins het volgende:
Nena: Je hebt een heel verkeerd beeld van me!
Bart: Ik heb juist een heel goed beeld van je!
![]()
Ik begrijp zijn twijfels wel, hoor.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar waar is hij nou zo bang voor dan![]()
Wat zou Nena dan moeten gaan doen wat zo erg bedreigend is in de ogen van Bart ?
Dat snap ik dus óók niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar waar is hij nou zo bang voor dan![]()
Wat zou Nena dan moeten gaan doen wat zo erg bedreigend is in de ogen van Bart ?
Ben jij een beetje op Bart?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begrijp zijn twijfels wel, hoor.
Nena heeft een doodzieke nichtje (en schijnbaar ook een doodzieke opa), ze heeft de gelegenheid om 12 uur aan te vragen, maar doet dat niet. Ze heeft genoeg cp's om informatie op te vragen bij haar familie, maar doet dat niet. Dan komt er 4 uur en dan wil ze die ineens hebben. Bart begrijpt en vertrouwt dat niet en denk dus dat er iets achter zit. Hij is bang dat zij die uren wil gebruiken om leuke dingen te doen of extra informatie in te winnen (wat zijn spel weer in gevaar kan brengen). HIj is gewoon heel erg met het spel bezig en wil alles wat het winnen daarvan in gevaar kan brengen elimineren.
Gevoelsmatig begrijpt hij het wel, hoor. Bart is irl echt niet zo hard als hij zich nu voordoet. Maar in dat huis is hij puur en alleen met het spel bezig. Je ziet nu ook wel zijn gevoel naar boven komen (nu Nena meer heeft uitgelegd), maar om zichzelf te overtuigen dat hij alles eraan heeft gedaan om later niet voor verrassingen te komen staan (daar houdt hij nl. absoluut niet van), stelt hij dus die voorwaarden. Hij wil weten waar ze heen gaat en als hij er achteraf achter komt dat ze gelogen heeft, mag hij haar eruit gooien.
Wat hij niet alleen niet doorheeft, is dat hij dat helemaal niet in de hand heeft, maar de gedachten geeft hem wel enige houvast.
Applausquote:Op woensdag 6 december 2006 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat snap ik dus óók niet.
Stel nou hè, stèl dat Nena inderdaad de boel beduvelt, en in plaats van haar zieke familieleden op te zoeken, snel wat vriendinnen belt om zich bij te laten praten over wat die van DGK hebben gezien, alvorens zich bij haar ex-vriend te melden voor een wip. Zeer onwaarschijnlijk, maar stèl. Wát is er dan zo verschrikkelijk nadelig voor Bart? Ik snap werkelijk zijn overwegingen niet momenteel. Want deze paranoia werkt véél meer in zijn nadeel qua beeldvorming dan wanneer hij in goed vertrouwen die vier uur gewoon meteen toegezegd had aan Nena.
Bovendien zou hij als "tacticus" toch moeten snappen dat het alleen maar in zijn voordeel werkt als Nen de kluit belazert. Want dat zal door de kijker absoluut niet gewaardeerd worden, en er is twee keer per jaar een kijkerspoll (met de vorige keer grote konsekenties).
Het lijkt wel alsof hij doodsbang is dat iemand het spel "slimmer" speelt dan hij, en koste wat het kost wil voorkomen dat hij belazerd wordt.
Maar belazerd worden is toch veel minder erg dan walgelijke dingen insinueren?
Zowel menselijk als speltechnisch is Bart raar bezig.
Oh God, omdat ik dus niet meebash op Bart, ben ik op hem?quote:
dan moet ze echt kijkenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
ApplausHij vergeet volgens mij een beetje dat er nog zoiets is al het nederlands publiek die toch wel degelijk iets te zeggen heeft in het huis. Misschien denkt hij dat mensen dit soort gedrag willen zien, maar helaas voor Bart, ik denk niet dat dit erg gewaardeerd wordt.
En ik hoop echt dat Lesley mee zit te kijken en hem op dit gedrag aanspreekt. (lijkt me wel grappig als ze hierover ruzie krijgen)
Hier neem je afstand die ik miste in je posting!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:44 schreef Day het volgende:
[..]
Oh God, omdat ik dus niet meebash op Bart, ben ik op hem?![]()
Heeft er totaal niks mee te maken, ik probeer gewoon beide kanten te begrijpen, wat niet wil zeggen dat ik het er mee eens ben. Ik zou zelf niet zo wantrouwig zijn als Bart en Nena puur uit menselijk oogpunt de 4 uur van harte gunnen.
En mensen hebben verschillende kanten hè, het is niet alleen maar Mr. Good guy of Mr. Bad guy.
Wat ik hier mis tijdens discussies, is dat men, zodra er een bewoner over de scheef gaat, gelijk overgaat tot bashen en niet meer meeneemt wat er vooraf is gebeurd. Een mens kan verschillend reageren, soms begrijp je het, soms totaal niet. in het laatste geval betekent het nog niet de degene ineens de duivel is. Een beetje nuanceren en proberen in te leven kan af en toe geen kwaad hier.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:49 schreef demins het volgende:
[..]
Hier neem je afstand die ik miste in je posting!Wat volgt siert je, maar is niet zo relevant!
![]()
Zou je dat ook zeggen als de lieve, begripvolle en attente man en vader van je kinderen je op ongeregelde tijden finaal in elkaar trimde? Dat schijnt voor te komen, hoor!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:58 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik hier mis tijdens discussies, is dat men, zodra er een bewoner over de scheef gaat, gelijk overgaat tot bashen en niet meer meeneemt wat er vooraf is gebeurd. Een mens kan verschillend reageren, soms begrijp je het, soms totaal niet. in het laatste geval betekent het nog niet de degene ineens de duivel is. Een beetje nuanceren en proberen in te leven kan af en toe geen kwaad hier.
Ik vind, zoals je waarschijnlijk wel weet, juist dat jouw pogingen om ook "de andere kant" voor het voetlicht te brengen, vaak een beetje geforceerd overkomen. Vergeet niet dat er in dit topic veelal direct gereageerd wordt op wat er live op de streams te zien is. Dat is niet altijd een gelegenheid om eens uitgebreid genuanceerd te gaan doen.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:58 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik hier mis tijdens discussies, is dat men, zodra er een bewoner over de scheef gaat, gelijk overgaat tot bashen en niet meer meeneemt wat er vooraf is gebeurd. Een mens kan verschillend reageren, soms begrijp je het, soms totaal niet. in het laatste geval betekent het nog niet de degene ineens de duivel is. Een beetje nuanceren en proberen in te leven kan af en toe geen kwaad hier.
Vind het een beetje raar vergelijk met deze situatiequote:Op woensdag 6 december 2006 16:08 schreef demins het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als de lieve, begripvolle en attente man en vader van je kinderen je op ongeregelde tijden finaal in elkaar trimde? Dat schijnt voor te komen, hoor!![]()
Juist!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:08 schreef demins het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als de lieve, begripvolle en attente man en vader van je kinderen je op ongeregelde tijden finaal in elkaar trimde? Dat schijnt voor te komen, hoor!![]()
Als ik een (met opzet gechargeerd) voorbeeld geef dwaal ik toch niet af van het onderwerp? Het feit dat iemand ook heel aardig kan zijn vergoelijkt nooit de momenten dat hij/zij zich als een schoft gedraagt. Toch?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:15 schreef Day het volgende:
[..]
Juist!
Blijkbaar begrijp je totaal niet wat ik bedoel en gaat het de verkeerde kant op, waardoor het totaal niks meer met DGK te maken heeft. Laat maar zitten dus.
dat is de rede dat ik het op een gegeven moment wel gezien had bij BB, om nog maar te zwijgen van die lui die reageren op de nieuwsberichten op de sitequote:Op woensdag 6 december 2006 15:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ach jongen, je zit gewoon Day te bashen jij!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:21 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik een (met opzet gechargeerd) voorbeeld geef dwaal ik toch niet af van het onderwerp? Het feit dat iemand ook heel aardig kan zijn vergoelijkt nooit de momenten dat hij/zij zich als een schoft gedraagt. Toch?![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach jongen, je zit gewoon Day te bashen jij!![]()
Volgen mij ben jij een beetje op haar: meisjes plagen kusjes vragen.
Interessante discussie, maar niet voor hier.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:21 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik een (met opzet gechargeerd) voorbeeld geef dwaal ik toch niet af van het onderwerp? Het feit dat iemand ook heel aardig kan zijn vergoelijkt nooit de momenten dat hij/zij zich als een schoft gedraagt. Toch?![]()
Ik begrijp niet goed wat je daarmee bedoeltquote:Op woensdag 6 december 2006 16:23 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat is de rede dat ik het op een gegeven moment wel gezien had bij BB, om nog maar te zwijgen van die lui die reageren op de nieuwsberichten op de site
niet dat ik tegen een stevige discusse ben trouwens, totaal niet
was misschien iets te generaliserend, maar ik bedoelde dat het daar vaak over alles behalve BB zelf ging en er veelal alleen maar gebasht werd met een hoog capslock-gehaltequote:Op woensdag 6 december 2006 16:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed wat je daarmee bedoelt![]()
Als je op de Talpa-site gaat kijken wat daar soms voor berichten staan, dan is FOK! een wonder van eruditie en nuance.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed wat je daarmee bedoelt![]()
Helemaal niet!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
Interessante discussie, maar niet voor hier.![]()
Laten we het maar gewoon ophouden dat ik verliefd ben op Bart. Ben jij ook tevreden.![]()
Daar kijk ik nooit!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je op de Talpa-site gaat kijken wat daar soms voor berichten staan, dan is FOK! een wonder van eruditie en nuance.![]()
Is dat niet die van de Kromacker of zoiets?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef Day het volgende:
Dat is toch dezelfe mode-ontwerper van de vorige keer?
Ben benieuwd wat hij voor Nena mee heeft genomen. Zij vond z'n ontwerpen niet zo leuk.
oh, je hebt het over de reacties... ik dacht ff dat je.....quote:Op woensdag 6 december 2006 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je op de Talpa-site gaat kijken wat daar soms voor berichten staan, dan is FOK! een wonder van eruditie en nuance.![]()
Pstttt, en als ik er per ongeluk toch ga kijken krijg ik regelmatig een out of memory line 56. Met 1 Gb intern zou dat toch niet mogen gebeurenquote:
Hmm die rijmelaarij gisteren was ...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
oh, je hebt het over de reacties... ik dacht ff dat je.....![]()
Yep! gaan we doenquote:Op woensdag 6 december 2006 16:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Pstttt, en als ik er per ongeluk toch ga kijken krijg ik regelmatig een out of memory line 56. Met 1 Gb intern zou dat toch niet mogen gebeuren![]()
En ik weet dat andere dat ook hebben. Misschien reden om de javascripting in de flash eens na te kijken ?
maar je waardeerde de inspanning dan weer wel!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm die rijmelaarij gisteren was ...
(Beter zwijgen verder maar)
Net aanquote:Op woensdag 6 december 2006 17:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
maar je waardeerde de inspanning dan weer wel!![]()
![]()
Zijn we zelf eigenlijk niet één grote ideeenbus?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:06 schreef Kaleddis het volgende:
Redactie, is er ook ergens een ideeenbus waar we onze gedachtenkronkels kwijt kunnen ?
Dat zijn we ookquote:Op woensdag 6 december 2006 17:07 schreef demins het volgende:
[..]
Zijn we zelf eigenlijk niet één grote ideeenbus?Het is maar een idee, hoor!
Dát is een interessant idee!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zijn we ookWaar ik dan ook uiteindelijk heen wil is dat je als publiek zelf beslissingsmomenten krijgt. Bv. er zijn drie keuzemogelijkheden waar het verhaal heengaat. Welke kiest het publiek ? Helemaal mooi natuurlijk wanneer deze beslissingsmomenten door het publiek zelf zijn aangedragen. (Creeer je eigen soap)
Dat zou grappig zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 17:18 schreef demins het volgende:
[..]
Dát is een interessant idee!Vanwege de centen zal het wel weer op sms-en uitdraaien, maar goed dat hoeft het eigenlijk niet minder interessant te maken... Ik denk dat John je nog wel belt vanavond!
![]()
Zeker, dat doet de redaktie ook voortdurend. Een gevaar dat ik wel zie is dat als heel Nederland ideeen mag opsturen en dat het "meeste stemmen geldt - principe" wordt toegepast, de kwaliteit van de odeeen wel eens zou kunnen tegenvallen. Daar ben ik niet optimistisch over. Beter zou het zijn om met een selecte groep te werken, bijvoorbeeld Fok!kers! Eigenlijk hoeven ze alleen maar de redactie te vervangen door het Fok! DGK-subforum!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zou grappig zijn. Natuurlijk mag het ook via een polletje op de website
![]()
Maar denk serieus dat het een toevoeging aan het concept is. Mis nu toch wel een beetje de interactiviteit met het geheel. En geef toe, de redactie doet toch ook niet anders dat de mensen in het huis sturen.
Daar is (en wordt) over nagedacht. Maar dan bij een echte soap. Het probleem is alleen; de tijds-spanne.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zijn we ookWaar ik dan ook uiteindelijk heen wil is dat je als publiek zelf beslissingsmomenten krijgt. Bv. er zijn drie keuzemogelijkheden waar het verhaal heengaat. Welke kiest het publiek ? Helemaal mooi natuurlijk wanneer deze beslissingsmomenten door het publiek zelf zijn aangedragen. (Creeer je eigen soap)
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef Kaleddis het volgende:
Maar denk serieus dat het een toevoeging aan het concept is.
Met een real-life soap heb je dat probleem toch niet, of in elk geval veel minder!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Daar is (en wordt) over nagedacht. Maar dan bij een echte soap. Het probleem is alleen; de tijds-spanne.
Bijv: Er wordt een aflevering uitgezonden met daarna de vraag: welke van de drie plotwendingen willen jullie zien? Dan moet dat daarna nog opgenomen worden. Nu lopen de opnames van bijv. GTST een paar weken vooruit. Die plotwending zou dan de volgende dag moeten worden uitgezonden. Probeer dat maar eens op te nemen binnen een dag...
Btw: er wordt hier niet voor niets meegelezen![]()
Natuurlijk houd de redactie de regie over welke voorstellen het halen en zo dus een kwalitietscontrole houden. Bij gebrek aan goede ideeen kunnen ze natuurlijk ook hun eigen ideeen toevoegen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker, dat doet de redaktie ook voortdurend. Een gevaar dat ik wel zie is dat als heel Nederland ideeen mag opsturen en dat het "meeste stemmen geldt - principe" wordt toegepast, de kwaliteit van de odeeen wel eens zou kunnen tegenvallen. Daar ben ik niet optimistisch over. Beter zou het zijn om met een selecte groep te werken, bijvoorbeeld Fok!kers! Eigenlijk hoeven ze alleen maar de redactie te vervangen door het Fok! DGK-subforum!![]()
Het is toch saai als je al weet wat er gaat gebeuren?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:34 schreef demins het volgende:
Met een real-life soap heb je dat probleem toch niet, of in elk geval veel minder!
Precies wat ik ook dacht. Bij een echte soap zou je dan alleen grotere verhaallijnen kunnen aanpassen die pas over een aantal weken plaatsvinden (op zich ook grappig om te zien hoe het verhaal dan daar naar toe draait). Maar waarom moeilijk doen als je een real life soap hebt lopen ?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:34 schreef demins het volgende:
[..]
Met een real-life soap heb je dat probleem toch niet, of in elk geval veel minder!
Werd tijd ja. Eveline mag wel gewoon weg nu.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:37 schreef n1ek het volgende:
Eveline wordt door de programmamakers toegesproken zegt Natasia. Willen ze haar niet langer ziek op bed zien of gaat het over het feit dat als je dusdanig ziek bent je borg terug krijgt als je naar huis gaat?
Werd tijd
Nee, dat is niet saai. Je weet dat er iets gaat gebeuren, maar hoe ze daar in huis op reageren, daar kun je van te voren alleen maar over speculeren. Het is dan grappig om te zien hoe het uiteindelijk echt uitpakt.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:41 schreef APK het volgende:
[..]
Het is toch saai als je al weet wat er gaat gebeuren?
Dat heb ik nu al met de uitzendingen die te ver achter lopen op de streams.
Veel verschil zal dat niet uitmaken nee.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Werd tijd ja. Eveline mag wel gewoon weg nu.
Dat hangt er dus vanaf waar je uit mag kiezen. Wanneer dat allerdrie (of hoeveel dan ook) goede verhaallijnen zijn, dan maakt dat niet uit.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:45 schreef Gert het volgende:
Laat nou maar gewoon goede programmamakers bepalen hoe een en ander er uit komt te zien, en niet Jan met de pet.
Het publiek weet namelijk zelf niet wat het wil, zie BB: eerst alle spraakmakende mensen eruit stemmen en vervolgens gaan zeiken dat het zo saai is allemaal.
Je wéét dat er een (mede) door jou bedacht "bommetje" gaat vallen. Dat zal de pret niet drukken, want het gaat natuurlijk om de "schade en colliteral damage" die dat bommetje aanricht. Dat lijkt me spannend!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:41 schreef APK het volgende:
[..]
Het is toch saai als je al weet wat er gaat gebeuren?
Dat heb ik nu al met de uitzendingen die te ver achter lopen op de streams.
nieuwe bewonerquote:Op woensdag 6 december 2006 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel verschil zal dat niet uitmaken nee.
Hadden we nou zowieso nog een bewoner tegoed, of niet ?quote:
Het heeft iets bezoedelends..quote:Op woensdag 6 december 2006 18:03 schreef snkr-xxx het volgende:
ben ik de enige die echt fysiek misselijk word van het gehijg van brian boven nena??
Ik vind Ilona ander ook best amusant...quote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef 2live het volgende:
het verschil tussen bb en dgk [dat de kijker er niemand eruit stemt ]maakt in ieder geval dat niet meteen de meest spraakmakende figuren verdwijnen, zoals bijv. natasia, NL.....kijk daar toch liever naar als naar ilona
Volgens mij heeft Eveline vooral last van zichzelf. Het was ook op zich heel vreemd dat ze meteen riep die 4 uur niet te willen hebben. Ze is heel erg verliefd, naar eigen zeggen, maar wil die 4 uur niet hebben. Wie het snapt, mag het uitleggen.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:15 schreef 2live het volgende:
heeft evil weer last van haar buik of is er nu wat anders aan de hand?
ik snap er geen reet van,... en ze neemt maar weer eens wat ijs,... ze is toch afgevallenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Eveline vooral last van zichzelf. Het was ook op zich heel vreemd dat ze meteen riep die 4 uur niet te willen hebben. Ze is heel erg verliefd, naar eigen zeggen, maar wil die 4 uur niet hebben. Wie het snapt, mag het uitleggen.
Dat heeft ze zelf uitgelegd. Ze is bang dat ze na de 4 uur niet meer terug wil. Bovendien denk ik dat ze al weet dat ze binnenkort toch thuis zit.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Eveline vooral last van zichzelf. Het was ook op zich heel vreemd dat ze meteen riep die 4 uur niet te willen hebben. Ze is heel erg verliefd, naar eigen zeggen, maar wil die 4 uur niet hebben. Wie het snapt, mag het uitleggen.
mijn klomp breektquote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik snap er geen reet van,... en ze neemt maar weer eens wat ijs,... ze is toch afgevallen![]()
ja dat wilde ze de vorige keer ook toen ze ziek was , zodra ze zich beter voelde heeft ze de stemming tegen stephan geregeld......dus ik geloof er niet meer zo in , in dat naar huis willen van haar.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf uitgelegd. Ze is bang dat ze na de 4 uur niet meer terug wil. Bovendien denk ik dat ze al weet dat ze binnenkort toch thuis zit.
Nou ja, als het zo doorgaat valt er niets te kiezen. Er schijnt zoiets in de regelementen te staan, dat in geval van langdurig ziekzijn ze naar huis gestuurd kunnen worden. Wellicht stuurt ze daarop aan. Vrijwillig weggaan kost haar 10.000 euries. In geval van ziekte lijkt me dat niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:25 schreef 2live het volgende:
[..]
ja dat wilde ze de vorige keer ook toen ze ziek was , zodra ze zich beter voelde heeft ze de stemming tegen stephan geregeld......dus ik geloof er niet meer zo in , in dat naar huis willen van haar.
Zo smoorverliefd op haar Maikel leek ze niet toen hij zei tegen haar dat hij van d'r hield. Blij was ze wel maar helemaal happy vond ik niet. Ze heeft meerdere malen gezegd Maikel niet in dit prograama te laten meedoen.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
als ze echt naar huis wilde had ze zichzelf eruit laten stemmen vorige week.....want dat zou in eerste instantie ook gebeuren, maar toen bedacht ze zich. Dus ik geloof niet dat er nu op aan stuurt om toch weg te gaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, als het zo doorgaat valt er niets te kiezen. Er schijnt zoiets in de regelementen te staan, dat in geval van langdurig ziekzijn ze naar huis gestuurd kunnen worden. Wellicht stuurt ze daarop aan. Vrijwillig weggaan kost haar 10.000 euries. In geval van ziekte lijkt me dat niet.
Mogen ze die 1000 euro per dag salaris niet houden dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, als het zo doorgaat valt er niets te kiezen. Er schijnt zoiets in de regelementen te staan, dat in geval van langdurig ziekzijn ze naar huis gestuurd kunnen worden. Wellicht stuurt ze daarop aan. Vrijwillig weggaan kost haar 10.000 euries. In geval van ziekte lijkt me dat niet.
dat krijgt alleen de winnaar.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mogen ze die 1000 euro per dag salaris niet houden dan?
Nee, dat wordt in een fonds of rekening ofzo gestopt. De uiteindelijk winnaar krijgt dit geld. Maar in dit geval gaat het over de 10.000 borg die ze hebben betaald. Dit is gedaan zodat mensen er niet zomaar uitgaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
alleen de winnaar krijgt datquote:Op woensdag 6 december 2006 18:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ok.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, dat wordt in een fonds of rekening ofzo gestopt. De uiteindelijk winnaar krijgt dit geld. Maar in dit geval gaat het over de 10.000 borg die ze hebben betaald. Dit is gedaan zodat mensen er niet zomaar uitgaan.
Tja.. vrouwen hè ...quote:Op woensdag 6 december 2006 18:50 schreef Sonique het volgende:
Zijn ze nu serieus ruzie aan het maken over de kleurtjes van de kertballen enzo...
Kansloos dit...
zangles, engelse les, de 4-uurs kwestie, kerstversieringenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Er mag wel eens iets gebeuren trouwens. Beetje tamme dag vandaag.
Allemaal zeer boeiende zaken iddquote:Op woensdag 6 december 2006 19:04 schreef avonne het volgende:
[..]
zangles, engelse les, de 4-uurs kwestie, kerstversieringen
is het nog niet genoeg?
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:05 schreef avonne het volgende:
NATAAAAAAAAAAAAAAASIAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JE MOET VOOOOOOOOOOOOOOOOORLEZEN VOOR
DE KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINDJES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de workshop dj voor Brian en Bart stond vandaag wel op t programmaquote:Op woensdag 6 december 2006 19:03 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoor Bart zeggen dat er zo een dj komt?
of bij de altijd leuke ilona... de kerstvrouw... tijd voor een beetje muziekquote:Op woensdag 6 december 2006 19:13 schreef scanman01 het volgende:
HELP.. zit ik middenin een Natasia verhaaltje.... Kunnen ze niet even waarschuwen vantevoren?
De Nena-kwestie heeft de dames dichter bij elkaar gebracht. Maar Natasia kennende zal dat vast niet lang duren.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:44 schreef avonne het volgende:
Natasia zit weer bij de dames, gisteravond ook.
Zoekt ze weer nieuwe vriendjes?
(ik heb de hele dag niets gezien, dus ik vraag maar)
Kansloos.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:17 schreef happyme28 het volgende:
Ze wil klaargestoomd worden voor een musical rol, ze gaat samen met Nena een butler aanvragen en dat ze samen de sollicitaties gaan doen (zal wel een lekker ding worden ;-) ) Ze wil vooral ook dansen.
'k Vind het overigens opvallend dat dit niet weggezapped wordt. Houden zoquote:Op woensdag 6 december 2006 19:17 schreef happyme28 het volgende:
Goed gesprek van Sylvia met Ilona. Sylvia heeft van Hans (redactie) te horen gekregen dat ze echt wat moet gaan doen. Stein (redactie) wil haar eruit hebben, maar Hans vindt dat er meer in haar zit. Ze gaat nu over the top ideeen indienen. Ze wil klaargestoomd worden voor een musical rol, ze gaat samen met Nena een butler aanvragen en dat ze samen de sollicitaties gaan doen (zal wel een lekker ding worden ;-) ) Ze wil vooral ook dansen.
Ze willen een siraden-lijn ontwerpen. Daarom willen ze Sylvie Meis en Otazu uitnodigen om uit te leggen hoe je een lijn samenstelt, ontwerpt, produceert enzo. Ze denken dat Sylvie het wel leuk vind om weer op tv te komen en dat is ook goed voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
Gaan ze nu Sylvie Meis vragen voor een kralen-cursus ? ?
de dames zijn afzonderlijk niet spannend wat wij betreft.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:30 schreef Day het volgende:
Allemaal leuk die ideeën van Ilona. Maar wat doet zij in dat huis wat boeiend is voor de kijkers? Dat gedoe met die contactpunten was voor het eerst dat zij echt in beeld kwam.
ben je die succesvolle show over hondjes enzo nu al weer vergetenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:30 schreef Day het volgende:
Allemaal leuk die ideeën van Ilona. Maar wat doet zij in dat huis wat boeiend is voor de kijkers? Dat gedoe met die contactpunten was voor het eerst dat zij echt in beeld kwam.
wat? sta jij niet elke ochtend bij de pc te aerobicen?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:30 schreef Day het volgende:
Van de week vertelde ze wel over een gebeurtenis tijdens het kerstshoppen.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:44 schreef Nostalgist het volgende:
"Frans" heeft Sylvia een big hug gegeven.
Sylvia vroeg zich af waarop ze gescreend was, dat wilde de redactie niet zeggen.
Damn, zit ik hier iedere dag een kans te missen om superslank te worden...quote:Op woensdag 6 december 2006 20:08 schreef avonne het volgende:
[..]
wat? sta jij niet elke ochtend bij de pc te aerobicen?
luie donder die je bent![]()
lol... welkomquote:Op woensdag 6 december 2006 20:14 schreef mrSPLIFFY het volgende:
godverredomme ze douchen in bikini..... SMERIG!!!!
Moet ik de streams aanzetten? Wat is er gaande??quote:
het gebruikelijke recept, douchen in bikini, omkleden in badjasquote:Op woensdag 6 december 2006 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet ik de streams aanzetten? Wat is er gaande??
Dat moet dan maar iemand anders doen, want daar ben ik mee gestopt. Met dit stel zit dat er toch niet meer in.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
scanman TIETUHHHH nou ok bijn titty's
Misschien heb je kans met Sylvia nieuwe stijlquote:Op woensdag 6 december 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moet dan maar iemand anders doen, want daar ben ik mee gestopt. Met dit stel zit dat er toch niet meer in.
Kan ook legaal gedownload zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
D'r zit géén één legaal cd'tje in die map ; -)
Heeft echt geen zin. Ze hebben allemaal de Nena routine over genomen.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef demins het volgende:
Tijd voor een "Scanman kom terug" topic?![]()
Er is niets meer heilig. Alles waarvan je dacht zeker te kunnen zijn.....quote:Op woensdag 6 december 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moet dan maar iemand anders doen, want daar ben ik mee gestopt. Met dit stel zit dat er toch niet meer in.
Juist mooi manquote:Op woensdag 6 december 2006 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat voor klereherrie op stream 1 en 2
Welke cap? Hebben we een mooi shot gemist??quote:Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er is niets meer heilig. Alles waarvan je dacht zeker te kunnen zijn.....![]()
Zat al meer dan een uur op een bepaalde cap te wachten, maar alles is me nu duidelijk![]()
Murtaugh?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:37 schreef scanman01 het volgende:
OF zoals Murtaugh zou zeggen: "I'm too old for this shit"
Ja geweldig. Ik luister nog liever naar een zingende natasia.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Juist mooi man
Ik vind het een heerlijke sound![]()
Lethal Weapon.... oldschool....quote:
De heren en dames van de redaktie kunnen toch gewoon een stukje terugspoelen! Dit maakt jullie niet echt geloofwaardiger!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zat al meer dan een uur op een bepaalde cap te wachten, maar alles is me nu duidelijk![]()
Jij overdrijft een beetje!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja geweldig. Ik luister nog liever naar een zingende natasia.
Wij ontkennen elke betrokkenheid bij welke screencap dan ookquote:Op woensdag 6 december 2006 20:44 schreef demins het volgende:
[..]
De heren en dames van de redaktie kunnen toch gewoon een stukje terugspoelen! Dit maakt jullie niet echt geloofwaardiger!![]()
Hier, pak aanquote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij ontkennen elke betrokkenheid bij welke screencap dan ook![]()
(je kan toch niet verwachten dat we zelf gaan plaatsen....)
Wat hebben we gemist dan? Ik kan me niet voorstellen dat Nena een foutje heeft gemaakt.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
duh...quote:Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dan mail ze maar even naar demins@chello.nl! Dan plaats ik ze wel!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:52 schreef demins het volgende:
[..]
Dan mail ze maar even naar demins@chello.nl! Dan plaats ik ze wel!![]()
Morgen in de Gouden Kooiquote:Op woensdag 6 december 2006 20:44 schreef demins het volgende:
[..]
De heren en dames van de redaktie kunnen toch gewoon een stukje terugspoelen! Dit maakt jullie niet echt geloofwaardiger!![]()
NL vind dat te eenzijdig van Natasia, en zit vervolgens zichzelf op te vreten. 'We praten er later over, niet hier, niet nu' zegt hij uiteindelijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:55 schreef happyme28 het volgende:
Slecht te verstaan maar NL en Natasia in gesprek. Natasia is best pissed en zegt nogmaals tegen NL: ik geef altijd alles weg, en wat is zeg doet de groep, de groep gaat altijd met mij mee. NL is het niet eens met Natasia. Natasia: voordat JIJ kwam was dat wel zo. (alleen daarom wil Natass hem al weghebben).
Een x-rated shot van Eveline.... perongeluk gefilmd door de regie.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:56 schreef avonne het volgende:
"wegens afwezigheid van de bewoners, zenden we de hele dag clipjes uit van de meest opwindende momenten van woensdagavond"
Wat is dat nou weer, BONG4002, fullsound? Komt dat nog na DTS?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:55 schreef BONG4002 het volgende:
Hej ik hoor de muziek nu fullsound op S1+2
Is de aanleiding bekend?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:55 schreef happyme28 het volgende:
Slecht te verstaan maar NL en Natasia in gesprek. Natasia is best pissed en zegt nogmaals tegen NL: ik geef altijd alles weg, en wat is zeg doet de groep, de groep gaat altijd met mij mee. NL is het niet eens met Natasia. Natasia: voordat JIJ kwam was dat wel zo. (alleen daarom wil Natass hem al weghebben).
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:59 schreef scanman01 het volgende:
De plaat blijft hangen jongens... of hoort dat zo????
Ik wil ook een keer onder de streams staan. Heb jij zin?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:02 schreef Day het volgende:
Scan, je had net een mooie cap kunnen maken van Nena, hoor.
Ze vergat heel even de camera's toen ze onder de streams stond.
Lijkt me gezellig met Day... wel met zwembroek aan natuurlijk. Gezellig onder de streamsquote:Op woensdag 6 december 2006 21:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer onder de streams staan. Heb jij zin?![]()
hey, wat heb jij vandaag tegen mij?!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:04 schreef Sonique het volgende:
OMG, krijgen we dat weer de '4 uur situation'
Natasia 'Ik trek nooit wat naar me toe'
Wat is jouw definitie van 'mooie cap' ??quote:Op woensdag 6 december 2006 21:02 schreef Day het volgende:
Scan, je had net een mooie cap kunnen maken van Nena, hoor.
Ze vergat heel even de camera's toen ze onder de streams stond.
Quote je nog de verkeerde ookquote:Op woensdag 6 december 2006 21:07 schreef Day het volgende:
[..]
hey, wat heb jij vandaag tegen mij?!
Het was een typo, ja!![]()
inderdaad,.. ik hoe raar het ook klinkt,.. volgens mij snapt ilona dat ook, en plaatst ze nu een bommetjequote:Op woensdag 6 december 2006 21:05 schreef avonne het volgende:
Zo, grote verrassing...
Ilona en Eveline willen Natasia wel 12 uur geven om Wilgo en de kinderen te zien.
Wacht maar tot Bart en Nel dat horen![]()
Ik waarschuw je voortaan niet meer!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig met Day... wel met zwembroek aan natuurlijk. Gezellig onder de streams
quote:
Ik had het niet tegen jou hoor..quote:Op woensdag 6 december 2006 21:07 schreef Day het volgende:
[..]
hey, wat heb jij vandaag tegen mij?!
Het was een typo, ja!![]()
Mijn welgemeende excuses Sonique.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou hoor..![]()
COS Commentaar op stream.
het is een fakequote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Hé Sonique waar kom die foto vandaan op pag. 4 met Brian en Nena? Of Tamara?
Dat heb ik helemaal gemist....!
no problem hoor...quote:Op woensdag 6 december 2006 21:10 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses Sonique.
Was een foutje, ben ook maar een mens.![]()
Spreken is silver, zwijgen is onbetaalbaar..quote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef Day het volgende:
Geef antwoord, .NL!
strak !quote:
is een fotofuck van mij.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Hé Sonique waar kom die foto vandaan op pag. 4 met Brian en Nena? Of Tamara?
Dat heb ik helemaal gemist....!
Me neither!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:17 schreef scanman01 het volgende:
Het zal me trouwens niets verbazen als blijkt dat nathanael geen spiegelbeeld heeft.
De dames hadden 'm wel effe klem, hoor.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Spreken is silver, zwijgen is onbetaalbaar..
Mwa, hij weigerde een zinloze discussie aan te gaan!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:20 schreef Day het volgende:
[..]
De dames hadden 'm wel effe klem, hoor.
Er was niet zo veel over van de verbaal sterke .NL over net.
Dus ging meneer zich maar weer even superieur gedragen.
Ach dat steken valt wel mee hoor, Nl is niet van suiker gemaakt, verre van dat zelfs.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:18 schreef happyme28 het volgende:
Vette steek naar NL van Natasia. Sylvia vraagt: Heb je nog punten om te bellen dan (nav brief die ze heeft gekregen)? Natasia: 'Die kan ik altijd van Brian en Bart lenen dus dat is geen probleem' .... oftewel Bart en Brian staan achter mij en jij kunt het wel vergeten NL.
Het ontbreekt mij waarschijnlijk aan voorstellingsvermogen en fantasie, maar ik kan niet geloven dat Natasia óóit zal slagen voor haar theorie-examen!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia is nu op de PC bezig met de rijles-theorie CD ROM
Als Bart niet gauw ophoudt ligt hij er zelf uit over 3 wekenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:37 schreef happyme28 het volgende:
Maar Bart gaat NL er ECHT wel uitstemmen in deze situatie en ik zou niet weten wie NL backup geeft. My two cents: NIEMAND
Die uitdrukking zag ik hier al vaker, maar ik ken hem niet. Waar komt die vandaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:37 schreef happyme28 het volgende:
Maar Bart gaat NL er ECHT wel uitstemmen in deze situatie en ik zou niet weten wie NL backup geeft. My two cents: NIEMAND
Natasia natuurlijk...quote:Op woensdag 6 december 2006 21:37 schreef happyme28 het volgende:
Sylvia misschien?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:37 schreef happyme28 het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:37 schreef happyme28 het volgende:
Ach, joh, wéken geleden zei Brian al dat ze telkens nul fout heeft.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Het ontbreekt mij waarschijnlijk aan voorstellingsvermogen en fantasie, maar ik kan niet geloven dat Natasia óóit zal slagen voor haar theorie-examen!![]()
Ondanks zijn belachelijke eisen heeft hij wel toegezegd Nena de 4 uur te gunnen en heeft toenadering gezocht. NL staat echt hoger op de lijst om eruit gestemd te worden dan Bart.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Als Bart niet gauw ophoudt ligt hij er zelf uit over 3 weken
-edit- kleine inleg bij pokerquote:Op woensdag 6 december 2006 21:41 schreef demins het volgende:
[..]
Die uitdrukking zag ik hier al vaker, maar ok ken hem niet. Waar komt die vandaan?
Ik vertrouw die Brian voor geen cent!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Ach, joh, wéken geleden zei Brian al dat ze telkens nul fout heeft.
Dus wen er maar vast aan.
Je vergeet dat Nena vanmiddag tegen Bart zei (of was het gister) dat ze hem niet meer vertrouwd (of in die richting).quote:Op woensdag 6 december 2006 21:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ondanks zijn belachelijke eisen heeft hij wel toegezegd Nena de 4 uur te gunnen en heeft toenadering gezocht. NL staat echt hoger op de lijst om eruit gestemd te worden dan Bart.
Thnx! Leuk!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:43 schreef avonne het volgende:
[..]
kleine bijdrage (2 cent) aan de discussie (gezamelijke opbrengst = collecte)
Maar ze zegt ook dat dat komt door NL. Ze zal dus eerder NL eruit willen hebben om zo hopenlijk de 'oude' Bart weer terug te krijgen.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je vergeet dat Nena vanmiddag tegen Bart zei (of was het gister) dat ze hem niet meer vertrouwd.
Dus die toezegging slaat wat dat betreft nergens op. Alles wat Bart zegt slaat nergens op..
Ze vind NL zowiezo een eikel, ook al voor die tijd dus dat maakt niets uit.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar ze zegt ook dat dat komt door NL. Ze zal dus eerder NL eruit willen hebben om zo hopenlijk de 'oude' Bart weer terug te krijgen.
smullen van natasiaquote:Op woensdag 6 december 2006 21:57 schreef demins het volgende:
Die heldere analyses van Natasia zijn werkelijk om van te smullen! En dan Brian met zijn commentaar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |