Wat ik hier mis tijdens discussies, is dat men, zodra er een bewoner over de scheef gaat, gelijk overgaat tot bashen en niet meer meeneemt wat er vooraf is gebeurd. Een mens kan verschillend reageren, soms begrijp je het, soms totaal niet. in het laatste geval betekent het nog niet de degene ineens de duivel is. Een beetje nuanceren en proberen in te leven kan af en toe geen kwaad hier.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:49 schreef demins het volgende:
[..]
Hier neem je afstand die ik miste in je posting!Wat volgt siert je, maar is niet zo relevant!
![]()
Zou je dat ook zeggen als de lieve, begripvolle en attente man en vader van je kinderen je op ongeregelde tijden finaal in elkaar trimde? Dat schijnt voor te komen, hoor!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:58 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik hier mis tijdens discussies, is dat men, zodra er een bewoner over de scheef gaat, gelijk overgaat tot bashen en niet meer meeneemt wat er vooraf is gebeurd. Een mens kan verschillend reageren, soms begrijp je het, soms totaal niet. in het laatste geval betekent het nog niet de degene ineens de duivel is. Een beetje nuanceren en proberen in te leven kan af en toe geen kwaad hier.
Ik vind, zoals je waarschijnlijk wel weet, juist dat jouw pogingen om ook "de andere kant" voor het voetlicht te brengen, vaak een beetje geforceerd overkomen. Vergeet niet dat er in dit topic veelal direct gereageerd wordt op wat er live op de streams te zien is. Dat is niet altijd een gelegenheid om eens uitgebreid genuanceerd te gaan doen.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:58 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik hier mis tijdens discussies, is dat men, zodra er een bewoner over de scheef gaat, gelijk overgaat tot bashen en niet meer meeneemt wat er vooraf is gebeurd. Een mens kan verschillend reageren, soms begrijp je het, soms totaal niet. in het laatste geval betekent het nog niet de degene ineens de duivel is. Een beetje nuanceren en proberen in te leven kan af en toe geen kwaad hier.
Vind het een beetje raar vergelijk met deze situatiequote:Op woensdag 6 december 2006 16:08 schreef demins het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als de lieve, begripvolle en attente man en vader van je kinderen je op ongeregelde tijden finaal in elkaar trimde? Dat schijnt voor te komen, hoor!![]()
Juist!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:08 schreef demins het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als de lieve, begripvolle en attente man en vader van je kinderen je op ongeregelde tijden finaal in elkaar trimde? Dat schijnt voor te komen, hoor!![]()
Als ik een (met opzet gechargeerd) voorbeeld geef dwaal ik toch niet af van het onderwerp? Het feit dat iemand ook heel aardig kan zijn vergoelijkt nooit de momenten dat hij/zij zich als een schoft gedraagt. Toch?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:15 schreef Day het volgende:
[..]
Juist!
Blijkbaar begrijp je totaal niet wat ik bedoel en gaat het de verkeerde kant op, waardoor het totaal niks meer met DGK te maken heeft. Laat maar zitten dus.
dat is de rede dat ik het op een gegeven moment wel gezien had bij BB, om nog maar te zwijgen van die lui die reageren op de nieuwsberichten op de sitequote:Op woensdag 6 december 2006 15:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ach jongen, je zit gewoon Day te bashen jij!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:21 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik een (met opzet gechargeerd) voorbeeld geef dwaal ik toch niet af van het onderwerp? Het feit dat iemand ook heel aardig kan zijn vergoelijkt nooit de momenten dat hij/zij zich als een schoft gedraagt. Toch?![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach jongen, je zit gewoon Day te bashen jij!![]()
Volgen mij ben jij een beetje op haar: meisjes plagen kusjes vragen.
Interessante discussie, maar niet voor hier.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:21 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik een (met opzet gechargeerd) voorbeeld geef dwaal ik toch niet af van het onderwerp? Het feit dat iemand ook heel aardig kan zijn vergoelijkt nooit de momenten dat hij/zij zich als een schoft gedraagt. Toch?![]()
Ik begrijp niet goed wat je daarmee bedoeltquote:Op woensdag 6 december 2006 16:23 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat is de rede dat ik het op een gegeven moment wel gezien had bij BB, om nog maar te zwijgen van die lui die reageren op de nieuwsberichten op de site
niet dat ik tegen een stevige discusse ben trouwens, totaal niet
was misschien iets te generaliserend, maar ik bedoelde dat het daar vaak over alles behalve BB zelf ging en er veelal alleen maar gebasht werd met een hoog capslock-gehaltequote:Op woensdag 6 december 2006 16:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed wat je daarmee bedoelt![]()
Als je op de Talpa-site gaat kijken wat daar soms voor berichten staan, dan is FOK! een wonder van eruditie en nuance.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed wat je daarmee bedoelt![]()
Helemaal niet!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
Interessante discussie, maar niet voor hier.![]()
Laten we het maar gewoon ophouden dat ik verliefd ben op Bart. Ben jij ook tevreden.![]()
Daar kijk ik nooit!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je op de Talpa-site gaat kijken wat daar soms voor berichten staan, dan is FOK! een wonder van eruditie en nuance.![]()
Is dat niet die van de Kromacker of zoiets?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef Day het volgende:
Dat is toch dezelfe mode-ontwerper van de vorige keer?
Ben benieuwd wat hij voor Nena mee heeft genomen. Zij vond z'n ontwerpen niet zo leuk.
oh, je hebt het over de reacties... ik dacht ff dat je.....quote:Op woensdag 6 december 2006 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je op de Talpa-site gaat kijken wat daar soms voor berichten staan, dan is FOK! een wonder van eruditie en nuance.![]()
Pstttt, en als ik er per ongeluk toch ga kijken krijg ik regelmatig een out of memory line 56. Met 1 Gb intern zou dat toch niet mogen gebeurenquote:
Hmm die rijmelaarij gisteren was ...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
oh, je hebt het over de reacties... ik dacht ff dat je.....![]()
Yep! gaan we doenquote:Op woensdag 6 december 2006 16:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Pstttt, en als ik er per ongeluk toch ga kijken krijg ik regelmatig een out of memory line 56. Met 1 Gb intern zou dat toch niet mogen gebeuren![]()
En ik weet dat andere dat ook hebben. Misschien reden om de javascripting in de flash eens na te kijken ?
maar je waardeerde de inspanning dan weer wel!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm die rijmelaarij gisteren was ...
(Beter zwijgen verder maar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |