Ze willen een siraden-lijn ontwerpen. Daarom willen ze Sylvie Meis en Otazu uitnodigen om uit te leggen hoe je een lijn samenstelt, ontwerpt, produceert enzo. Ze denken dat Sylvie het wel leuk vind om weer op tv te komen en dat is ook goed voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
Gaan ze nu Sylvie Meis vragen voor een kralen-cursus ? ?
de dames zijn afzonderlijk niet spannend wat wij betreft.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:30 schreef Day het volgende:
Allemaal leuk die ideeën van Ilona. Maar wat doet zij in dat huis wat boeiend is voor de kijkers? Dat gedoe met die contactpunten was voor het eerst dat zij echt in beeld kwam.
ben je die succesvolle show over hondjes enzo nu al weer vergetenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:30 schreef Day het volgende:
Allemaal leuk die ideeën van Ilona. Maar wat doet zij in dat huis wat boeiend is voor de kijkers? Dat gedoe met die contactpunten was voor het eerst dat zij echt in beeld kwam.
wat? sta jij niet elke ochtend bij de pc te aerobicen?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:30 schreef Day het volgende:
Van de week vertelde ze wel over een gebeurtenis tijdens het kerstshoppen.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:44 schreef Nostalgist het volgende:
"Frans" heeft Sylvia een big hug gegeven.
Sylvia vroeg zich af waarop ze gescreend was, dat wilde de redactie niet zeggen.
Damn, zit ik hier iedere dag een kans te missen om superslank te worden...quote:Op woensdag 6 december 2006 20:08 schreef avonne het volgende:
[..]
wat? sta jij niet elke ochtend bij de pc te aerobicen?
luie donder die je bent![]()
lol... welkomquote:Op woensdag 6 december 2006 20:14 schreef mrSPLIFFY het volgende:
godverredomme ze douchen in bikini..... SMERIG!!!!
Moet ik de streams aanzetten? Wat is er gaande??quote:
het gebruikelijke recept, douchen in bikini, omkleden in badjasquote:Op woensdag 6 december 2006 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet ik de streams aanzetten? Wat is er gaande??
Dat moet dan maar iemand anders doen, want daar ben ik mee gestopt. Met dit stel zit dat er toch niet meer in.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
scanman TIETUHHHH nou ok bijn titty's
Misschien heb je kans met Sylvia nieuwe stijlquote:Op woensdag 6 december 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moet dan maar iemand anders doen, want daar ben ik mee gestopt. Met dit stel zit dat er toch niet meer in.
Kan ook legaal gedownload zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
D'r zit géén één legaal cd'tje in die map ; -)
Heeft echt geen zin. Ze hebben allemaal de Nena routine over genomen.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef demins het volgende:
Tijd voor een "Scanman kom terug" topic?![]()
Er is niets meer heilig. Alles waarvan je dacht zeker te kunnen zijn.....quote:Op woensdag 6 december 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moet dan maar iemand anders doen, want daar ben ik mee gestopt. Met dit stel zit dat er toch niet meer in.
Juist mooi manquote:Op woensdag 6 december 2006 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat voor klereherrie op stream 1 en 2
Welke cap? Hebben we een mooi shot gemist??quote:Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er is niets meer heilig. Alles waarvan je dacht zeker te kunnen zijn.....![]()
Zat al meer dan een uur op een bepaalde cap te wachten, maar alles is me nu duidelijk![]()
Murtaugh?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:37 schreef scanman01 het volgende:
OF zoals Murtaugh zou zeggen: "I'm too old for this shit"
Ja geweldig. Ik luister nog liever naar een zingende natasia.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Juist mooi man
Ik vind het een heerlijke sound![]()
Lethal Weapon.... oldschool....quote:
De heren en dames van de redaktie kunnen toch gewoon een stukje terugspoelen! Dit maakt jullie niet echt geloofwaardiger!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er is niets meer heilig. Alles waarvan je dacht zeker te kunnen zijn.....![]()
Zat al meer dan een uur op een bepaalde cap te wachten, maar alles is me nu duidelijk![]()
Jij overdrijft een beetje!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja geweldig. Ik luister nog liever naar een zingende natasia.
Wij ontkennen elke betrokkenheid bij welke screencap dan ookquote:Op woensdag 6 december 2006 20:44 schreef demins het volgende:
[..]
De heren en dames van de redaktie kunnen toch gewoon een stukje terugspoelen! Dit maakt jullie niet echt geloofwaardiger!![]()
Hier, pak aanquote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij ontkennen elke betrokkenheid bij welke screencap dan ook![]()
(je kan toch niet verwachten dat we zelf gaan plaatsen....)
Wat hebben we gemist dan? Ik kan me niet voorstellen dat Nena een foutje heeft gemaakt.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij ontkennen elke betrokkenheid bij welke screencap dan ook![]()
(je kan toch niet verwachten dat we zelf gaan plaatsen....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |