mijn klomp breektquote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik snap er geen reet van,... en ze neemt maar weer eens wat ijs,... ze is toch afgevallen![]()
ja dat wilde ze de vorige keer ook toen ze ziek was , zodra ze zich beter voelde heeft ze de stemming tegen stephan geregeld......dus ik geloof er niet meer zo in , in dat naar huis willen van haar.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf uitgelegd. Ze is bang dat ze na de 4 uur niet meer terug wil. Bovendien denk ik dat ze al weet dat ze binnenkort toch thuis zit.
Nou ja, als het zo doorgaat valt er niets te kiezen. Er schijnt zoiets in de regelementen te staan, dat in geval van langdurig ziekzijn ze naar huis gestuurd kunnen worden. Wellicht stuurt ze daarop aan. Vrijwillig weggaan kost haar 10.000 euries. In geval van ziekte lijkt me dat niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:25 schreef 2live het volgende:
[..]
ja dat wilde ze de vorige keer ook toen ze ziek was , zodra ze zich beter voelde heeft ze de stemming tegen stephan geregeld......dus ik geloof er niet meer zo in , in dat naar huis willen van haar.
Zo smoorverliefd op haar Maikel leek ze niet toen hij zei tegen haar dat hij van d'r hield. Blij was ze wel maar helemaal happy vond ik niet. Ze heeft meerdere malen gezegd Maikel niet in dit prograama te laten meedoen.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Eveline vooral last van zichzelf. Het was ook op zich heel vreemd dat ze meteen riep die 4 uur niet te willen hebben. Ze is heel erg verliefd, naar eigen zeggen, maar wil die 4 uur niet hebben. Wie het snapt, mag het uitleggen.
als ze echt naar huis wilde had ze zichzelf eruit laten stemmen vorige week.....want dat zou in eerste instantie ook gebeuren, maar toen bedacht ze zich. Dus ik geloof niet dat er nu op aan stuurt om toch weg te gaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, als het zo doorgaat valt er niets te kiezen. Er schijnt zoiets in de regelementen te staan, dat in geval van langdurig ziekzijn ze naar huis gestuurd kunnen worden. Wellicht stuurt ze daarop aan. Vrijwillig weggaan kost haar 10.000 euries. In geval van ziekte lijkt me dat niet.
Mogen ze die 1000 euro per dag salaris niet houden dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, als het zo doorgaat valt er niets te kiezen. Er schijnt zoiets in de regelementen te staan, dat in geval van langdurig ziekzijn ze naar huis gestuurd kunnen worden. Wellicht stuurt ze daarop aan. Vrijwillig weggaan kost haar 10.000 euries. In geval van ziekte lijkt me dat niet.
dat krijgt alleen de winnaar.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mogen ze die 1000 euro per dag salaris niet houden dan?
Nee, dat wordt in een fonds of rekening ofzo gestopt. De uiteindelijk winnaar krijgt dit geld. Maar in dit geval gaat het over de 10.000 borg die ze hebben betaald. Dit is gedaan zodat mensen er niet zomaar uitgaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
alleen de winnaar krijgt datquote:Op woensdag 6 december 2006 18:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ok.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, dat wordt in een fonds of rekening ofzo gestopt. De uiteindelijk winnaar krijgt dit geld. Maar in dit geval gaat het over de 10.000 borg die ze hebben betaald. Dit is gedaan zodat mensen er niet zomaar uitgaan.
Tja.. vrouwen hè ...quote:Op woensdag 6 december 2006 18:50 schreef Sonique het volgende:
Zijn ze nu serieus ruzie aan het maken over de kleurtjes van de kertballen enzo...
Kansloos dit...
zangles, engelse les, de 4-uurs kwestie, kerstversieringenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Er mag wel eens iets gebeuren trouwens. Beetje tamme dag vandaag.
Allemaal zeer boeiende zaken iddquote:Op woensdag 6 december 2006 19:04 schreef avonne het volgende:
[..]
zangles, engelse les, de 4-uurs kwestie, kerstversieringen
is het nog niet genoeg?
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:05 schreef avonne het volgende:
NATAAAAAAAAAAAAAAASIAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JE MOET VOOOOOOOOOOOOOOOOORLEZEN VOOR
DE KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINDJES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de workshop dj voor Brian en Bart stond vandaag wel op t programmaquote:Op woensdag 6 december 2006 19:03 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoor Bart zeggen dat er zo een dj komt?
of bij de altijd leuke ilona... de kerstvrouw... tijd voor een beetje muziekquote:Op woensdag 6 december 2006 19:13 schreef scanman01 het volgende:
HELP.. zit ik middenin een Natasia verhaaltje.... Kunnen ze niet even waarschuwen vantevoren?
De Nena-kwestie heeft de dames dichter bij elkaar gebracht. Maar Natasia kennende zal dat vast niet lang duren.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:44 schreef avonne het volgende:
Natasia zit weer bij de dames, gisteravond ook.
Zoekt ze weer nieuwe vriendjes?
(ik heb de hele dag niets gezien, dus ik vraag maar)
Kansloos.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:17 schreef happyme28 het volgende:
Ze wil klaargestoomd worden voor een musical rol, ze gaat samen met Nena een butler aanvragen en dat ze samen de sollicitaties gaan doen (zal wel een lekker ding worden ;-) ) Ze wil vooral ook dansen.
'k Vind het overigens opvallend dat dit niet weggezapped wordt. Houden zoquote:Op woensdag 6 december 2006 19:17 schreef happyme28 het volgende:
Goed gesprek van Sylvia met Ilona. Sylvia heeft van Hans (redactie) te horen gekregen dat ze echt wat moet gaan doen. Stein (redactie) wil haar eruit hebben, maar Hans vindt dat er meer in haar zit. Ze gaat nu over the top ideeen indienen. Ze wil klaargestoomd worden voor een musical rol, ze gaat samen met Nena een butler aanvragen en dat ze samen de sollicitaties gaan doen (zal wel een lekker ding worden ;-) ) Ze wil vooral ook dansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |