zangles, engelse les, de 4-uurs kwestie, kerstversieringenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Er mag wel eens iets gebeuren trouwens. Beetje tamme dag vandaag.
Allemaal zeer boeiende zaken iddquote:Op woensdag 6 december 2006 19:04 schreef avonne het volgende:
[..]
zangles, engelse les, de 4-uurs kwestie, kerstversieringen
is het nog niet genoeg?
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:05 schreef avonne het volgende:
NATAAAAAAAAAAAAAAASIAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JE MOET VOOOOOOOOOOOOOOOOORLEZEN VOOR
DE KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINDJES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de workshop dj voor Brian en Bart stond vandaag wel op t programmaquote:Op woensdag 6 december 2006 19:03 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoor Bart zeggen dat er zo een dj komt?
of bij de altijd leuke ilona... de kerstvrouw... tijd voor een beetje muziekquote:Op woensdag 6 december 2006 19:13 schreef scanman01 het volgende:
HELP.. zit ik middenin een Natasia verhaaltje.... Kunnen ze niet even waarschuwen vantevoren?
De Nena-kwestie heeft de dames dichter bij elkaar gebracht. Maar Natasia kennende zal dat vast niet lang duren.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:44 schreef avonne het volgende:
Natasia zit weer bij de dames, gisteravond ook.
Zoekt ze weer nieuwe vriendjes?
(ik heb de hele dag niets gezien, dus ik vraag maar)
Kansloos.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:17 schreef happyme28 het volgende:
Ze wil klaargestoomd worden voor een musical rol, ze gaat samen met Nena een butler aanvragen en dat ze samen de sollicitaties gaan doen (zal wel een lekker ding worden ;-) ) Ze wil vooral ook dansen.
'k Vind het overigens opvallend dat dit niet weggezapped wordt. Houden zoquote:Op woensdag 6 december 2006 19:17 schreef happyme28 het volgende:
Goed gesprek van Sylvia met Ilona. Sylvia heeft van Hans (redactie) te horen gekregen dat ze echt wat moet gaan doen. Stein (redactie) wil haar eruit hebben, maar Hans vindt dat er meer in haar zit. Ze gaat nu over the top ideeen indienen. Ze wil klaargestoomd worden voor een musical rol, ze gaat samen met Nena een butler aanvragen en dat ze samen de sollicitaties gaan doen (zal wel een lekker ding worden ;-) ) Ze wil vooral ook dansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |