Kan ook legaal gedownload zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
D'r zit géén één legaal cd'tje in die map ; -)
Heeft echt geen zin. Ze hebben allemaal de Nena routine over genomen.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef demins het volgende:
Tijd voor een "Scanman kom terug" topic?![]()
Er is niets meer heilig. Alles waarvan je dacht zeker te kunnen zijn.....quote:Op woensdag 6 december 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moet dan maar iemand anders doen, want daar ben ik mee gestopt. Met dit stel zit dat er toch niet meer in.
Juist mooi manquote:Op woensdag 6 december 2006 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat voor klereherrie op stream 1 en 2
Welke cap? Hebben we een mooi shot gemist??quote:Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er is niets meer heilig. Alles waarvan je dacht zeker te kunnen zijn.....![]()
Zat al meer dan een uur op een bepaalde cap te wachten, maar alles is me nu duidelijk![]()
Murtaugh?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:37 schreef scanman01 het volgende:
OF zoals Murtaugh zou zeggen: "I'm too old for this shit"
Ja geweldig. Ik luister nog liever naar een zingende natasia.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Juist mooi man
Ik vind het een heerlijke sound![]()
Lethal Weapon.... oldschool....quote:
De heren en dames van de redaktie kunnen toch gewoon een stukje terugspoelen! Dit maakt jullie niet echt geloofwaardiger!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er is niets meer heilig. Alles waarvan je dacht zeker te kunnen zijn.....![]()
Zat al meer dan een uur op een bepaalde cap te wachten, maar alles is me nu duidelijk![]()
Jij overdrijft een beetje!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja geweldig. Ik luister nog liever naar een zingende natasia.
Wij ontkennen elke betrokkenheid bij welke screencap dan ookquote:Op woensdag 6 december 2006 20:44 schreef demins het volgende:
[..]
De heren en dames van de redaktie kunnen toch gewoon een stukje terugspoelen! Dit maakt jullie niet echt geloofwaardiger!![]()
Hier, pak aanquote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij ontkennen elke betrokkenheid bij welke screencap dan ook![]()
(je kan toch niet verwachten dat we zelf gaan plaatsen....)
Wat hebben we gemist dan? Ik kan me niet voorstellen dat Nena een foutje heeft gemaakt.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij ontkennen elke betrokkenheid bij welke screencap dan ook![]()
(je kan toch niet verwachten dat we zelf gaan plaatsen....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |