duh...quote:Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er is niets meer heilig. Alles waarvan je dacht zeker te kunnen zijn.....![]()
Zat al meer dan een uur op een bepaalde cap te wachten, maar alles is me nu duidelijk![]()
Dan mail ze maar even naar demins@chello.nl! Dan plaats ik ze wel!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij ontkennen elke betrokkenheid bij welke screencap dan ook![]()
(je kan toch niet verwachten dat we zelf gaan plaatsen....)
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:52 schreef demins het volgende:
[..]
Dan mail ze maar even naar demins@chello.nl! Dan plaats ik ze wel!![]()
Morgen in de Gouden Kooiquote:Op woensdag 6 december 2006 20:44 schreef demins het volgende:
[..]
De heren en dames van de redaktie kunnen toch gewoon een stukje terugspoelen! Dit maakt jullie niet echt geloofwaardiger!![]()
NL vind dat te eenzijdig van Natasia, en zit vervolgens zichzelf op te vreten. 'We praten er later over, niet hier, niet nu' zegt hij uiteindelijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:55 schreef happyme28 het volgende:
Slecht te verstaan maar NL en Natasia in gesprek. Natasia is best pissed en zegt nogmaals tegen NL: ik geef altijd alles weg, en wat is zeg doet de groep, de groep gaat altijd met mij mee. NL is het niet eens met Natasia. Natasia: voordat JIJ kwam was dat wel zo. (alleen daarom wil Natass hem al weghebben).
Een x-rated shot van Eveline.... perongeluk gefilmd door de regie.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:56 schreef avonne het volgende:
"wegens afwezigheid van de bewoners, zenden we de hele dag clipjes uit van de meest opwindende momenten van woensdagavond"
Wat is dat nou weer, BONG4002, fullsound? Komt dat nog na DTS?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:55 schreef BONG4002 het volgende:
Hej ik hoor de muziek nu fullsound op S1+2
Is de aanleiding bekend?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:55 schreef happyme28 het volgende:
Slecht te verstaan maar NL en Natasia in gesprek. Natasia is best pissed en zegt nogmaals tegen NL: ik geef altijd alles weg, en wat is zeg doet de groep, de groep gaat altijd met mij mee. NL is het niet eens met Natasia. Natasia: voordat JIJ kwam was dat wel zo. (alleen daarom wil Natass hem al weghebben).
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:59 schreef scanman01 het volgende:
De plaat blijft hangen jongens... of hoort dat zo????
Ik wil ook een keer onder de streams staan. Heb jij zin?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:02 schreef Day het volgende:
Scan, je had net een mooie cap kunnen maken van Nena, hoor.
Ze vergat heel even de camera's toen ze onder de streams stond.
Lijkt me gezellig met Day... wel met zwembroek aan natuurlijk. Gezellig onder de streamsquote:Op woensdag 6 december 2006 21:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer onder de streams staan. Heb jij zin?![]()
hey, wat heb jij vandaag tegen mij?!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:04 schreef Sonique het volgende:
OMG, krijgen we dat weer de '4 uur situation'
Natasia 'Ik trek nooit wat naar me toe'
Wat is jouw definitie van 'mooie cap' ??quote:Op woensdag 6 december 2006 21:02 schreef Day het volgende:
Scan, je had net een mooie cap kunnen maken van Nena, hoor.
Ze vergat heel even de camera's toen ze onder de streams stond.
Quote je nog de verkeerde ookquote:Op woensdag 6 december 2006 21:07 schreef Day het volgende:
[..]
hey, wat heb jij vandaag tegen mij?!
Het was een typo, ja!![]()
inderdaad,.. ik hoe raar het ook klinkt,.. volgens mij snapt ilona dat ook, en plaatst ze nu een bommetjequote:Op woensdag 6 december 2006 21:05 schreef avonne het volgende:
Zo, grote verrassing...
Ilona en Eveline willen Natasia wel 12 uur geven om Wilgo en de kinderen te zien.
Wacht maar tot Bart en Nel dat horen![]()
Ik waarschuw je voortaan niet meer!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig met Day... wel met zwembroek aan natuurlijk. Gezellig onder de streams
quote:
Ik had het niet tegen jou hoor..quote:Op woensdag 6 december 2006 21:07 schreef Day het volgende:
[..]
hey, wat heb jij vandaag tegen mij?!
Het was een typo, ja!![]()
Mijn welgemeende excuses Sonique.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou hoor..![]()
COS Commentaar op stream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |