het is een fakequote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Hé Sonique waar kom die foto vandaan op pag. 4 met Brian en Nena? Of Tamara?
Dat heb ik helemaal gemist....!
no problem hoor...quote:Op woensdag 6 december 2006 21:10 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses Sonique.
Was een foutje, ben ook maar een mens.![]()
Spreken is silver, zwijgen is onbetaalbaar..quote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef Day het volgende:
Geef antwoord, .NL!
strak !quote:
is een fotofuck van mij.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Hé Sonique waar kom die foto vandaan op pag. 4 met Brian en Nena? Of Tamara?
Dat heb ik helemaal gemist....!
Me neither!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:17 schreef scanman01 het volgende:
Het zal me trouwens niets verbazen als blijkt dat nathanael geen spiegelbeeld heeft.
De dames hadden 'm wel effe klem, hoor.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Spreken is silver, zwijgen is onbetaalbaar..
Mwa, hij weigerde een zinloze discussie aan te gaan!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:20 schreef Day het volgende:
[..]
De dames hadden 'm wel effe klem, hoor.
Er was niet zo veel over van de verbaal sterke .NL over net.
Dus ging meneer zich maar weer even superieur gedragen.
Ach dat steken valt wel mee hoor, Nl is niet van suiker gemaakt, verre van dat zelfs.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:18 schreef happyme28 het volgende:
Vette steek naar NL van Natasia. Sylvia vraagt: Heb je nog punten om te bellen dan (nav brief die ze heeft gekregen)? Natasia: 'Die kan ik altijd van Brian en Bart lenen dus dat is geen probleem' .... oftewel Bart en Brian staan achter mij en jij kunt het wel vergeten NL.
Het ontbreekt mij waarschijnlijk aan voorstellingsvermogen en fantasie, maar ik kan niet geloven dat Natasia óóit zal slagen voor haar theorie-examen!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia is nu op de PC bezig met de rijles-theorie CD ROM
Als Bart niet gauw ophoudt ligt hij er zelf uit over 3 wekenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:37 schreef happyme28 het volgende:
Maar Bart gaat NL er ECHT wel uitstemmen in deze situatie en ik zou niet weten wie NL backup geeft. My two cents: NIEMAND
Die uitdrukking zag ik hier al vaker, maar ik ken hem niet. Waar komt die vandaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:37 schreef happyme28 het volgende:
Maar Bart gaat NL er ECHT wel uitstemmen in deze situatie en ik zou niet weten wie NL backup geeft. My two cents: NIEMAND
Natasia natuurlijk...quote:Op woensdag 6 december 2006 21:37 schreef happyme28 het volgende:
Sylvia misschien?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:37 schreef happyme28 het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:37 schreef happyme28 het volgende:
Ach, joh, wéken geleden zei Brian al dat ze telkens nul fout heeft.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Het ontbreekt mij waarschijnlijk aan voorstellingsvermogen en fantasie, maar ik kan niet geloven dat Natasia óóit zal slagen voor haar theorie-examen!![]()
Ondanks zijn belachelijke eisen heeft hij wel toegezegd Nena de 4 uur te gunnen en heeft toenadering gezocht. NL staat echt hoger op de lijst om eruit gestemd te worden dan Bart.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Als Bart niet gauw ophoudt ligt hij er zelf uit over 3 weken
-edit- kleine inleg bij pokerquote:Op woensdag 6 december 2006 21:41 schreef demins het volgende:
[..]
Die uitdrukking zag ik hier al vaker, maar ok ken hem niet. Waar komt die vandaan?
Ik vertrouw die Brian voor geen cent!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Ach, joh, wéken geleden zei Brian al dat ze telkens nul fout heeft.
Dus wen er maar vast aan.
Je vergeet dat Nena vanmiddag tegen Bart zei (of was het gister) dat ze hem niet meer vertrouwd (of in die richting).quote:Op woensdag 6 december 2006 21:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ondanks zijn belachelijke eisen heeft hij wel toegezegd Nena de 4 uur te gunnen en heeft toenadering gezocht. NL staat echt hoger op de lijst om eruit gestemd te worden dan Bart.
Thnx! Leuk!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:43 schreef avonne het volgende:
[..]
kleine bijdrage (2 cent) aan de discussie (gezamelijke opbrengst = collecte)
Maar ze zegt ook dat dat komt door NL. Ze zal dus eerder NL eruit willen hebben om zo hopenlijk de 'oude' Bart weer terug te krijgen.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je vergeet dat Nena vanmiddag tegen Bart zei (of was het gister) dat ze hem niet meer vertrouwd.
Dus die toezegging slaat wat dat betreft nergens op. Alles wat Bart zegt slaat nergens op..
Ze vind NL zowiezo een eikel, ook al voor die tijd dus dat maakt niets uit.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar ze zegt ook dat dat komt door NL. Ze zal dus eerder NL eruit willen hebben om zo hopenlijk de 'oude' Bart weer terug te krijgen.
smullen van natasiaquote:Op woensdag 6 december 2006 21:57 schreef demins het volgende:
Die heldere analyses van Natasia zijn werkelijk om van te smullen! En dan Brian met zijn commentaar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |