abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 6 december 2006 @ 16:40:51 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44196924
De sfeer tussen Bart en Nena is wel weer ontspannen nu..

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 6 december 2006 @ 16:44:10 #52
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44197022
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef Day het volgende:
Dat is toch dezelfe mode-ontwerper van de vorige keer?
Ben benieuwd wat hij voor Nena mee heeft genomen. Zij vond z'n ontwerpen niet zo leuk.
Is dat niet die van de Kromacker of zoiets?
eurobilltracker.com
pi_44197029
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Als je op de Talpa-site gaat kijken wat daar soms voor berichten staan, dan is FOK! een wonder van eruditie en nuance.
oh, je hebt het over de reacties... ik dacht ff dat je.....
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_44197051
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:35 schreef demins het volgende:

[..]

Daar kijk ik nooit!
  woensdag 6 december 2006 @ 16:48:04 #55
130054 demins
We weten niks
pi_44197152
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Jullie kijken toch ook liever hier!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_44197418
quote:

[..]

Pstttt, en als ik er per ongeluk toch ga kijken krijg ik regelmatig een out of memory line 56. Met 1 Gb intern zou dat toch niet mogen gebeuren
En ik weet dat andere dat ook hebben. Misschien reden om de javascripting in de flash eens na te kijken ?
Reality is nothing but a collective hunch.
  woensdag 6 december 2006 @ 16:57:08 #57
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_44197435
quote:
oh, je hebt het over de reacties... ik dacht ff dat je.....
Hmm die rijmelaarij gisteren was ...

(Beter zwijgen verder maar)
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_44197492
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:56 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Pstttt, en als ik er per ongeluk toch ga kijken krijg ik regelmatig een out of memory line 56. Met 1 Gb intern zou dat toch niet mogen gebeuren
En ik weet dat andere dat ook hebben. Misschien reden om de javascripting in de flash eens na te kijken ?
Yep! gaan we doen
pi_44197576
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:57 schreef Veulen het volgende:

[..]

Hmm die rijmelaarij gisteren was ...

(Beter zwijgen verder maar)
maar je waardeerde de inspanning dan weer wel!
pi_44197720
Redactie, is er ook ergens een ideeenbus waar we onze gedachtenkronkels kwijt kunnen ?
  woensdag 6 december 2006 @ 17:06:56 #61
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_44197737
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
maar je waardeerde de inspanning dan weer wel!
Net aan

't was dat jullie er zelf nogal snel genoeg van kregen
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  woensdag 6 december 2006 @ 17:07:57 #62
130054 demins
We weten niks
pi_44197773
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:06 schreef Kaleddis het volgende:
Redactie, is er ook ergens een ideeenbus waar we onze gedachtenkronkels kwijt kunnen ?
Zijn we zelf eigenlijk niet één grote ideeenbus? Het is maar een idee, hoor!
pi_44197981
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:07 schreef demins het volgende:

[..]

Zijn we zelf eigenlijk niet één grote ideeenbus? Het is maar een idee, hoor!
Dat zijn we ook Waar ik dan ook uiteindelijk heen wil is dat je als publiek zelf beslissingsmomenten krijgt. Bv. er zijn drie keuzemogelijkheden waar het verhaal heengaat. Welke kiest het publiek ? Helemaal mooi natuurlijk wanneer deze beslissingsmomenten door het publiek zelf zijn aangedragen. (Creeer je eigen soap)
pi_44198098
Die bovenkant van Nena haar jurk is echt lelijk zeg
  woensdag 6 december 2006 @ 17:18:53 #65
130054 demins
We weten niks
pi_44198149
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:14 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Dat zijn we ook Waar ik dan ook uiteindelijk heen wil is dat je als publiek zelf beslissingsmomenten krijgt. Bv. er zijn drie keuzemogelijkheden waar het verhaal heengaat. Welke kiest het publiek ? Helemaal mooi natuurlijk wanneer deze beslissingsmomenten door het publiek zelf zijn aangedragen. (Creeer je eigen soap)
Dát is een interessant idee! Vanwege de centen zal het wel weer op sms-en uitdraaien, maar goed dat hoeft het eigenlijk niet minder interessant te maken... Ik denk dat John je nog wel belt vanavond!
pi_44198201
redactie, hoe zit dat morgen eigenlijk. Komt dat bezoek aan de miljonairs fair nog op de streams of wordt het tegen een leeg huis aankijken?
pi_44198328
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:18 schreef demins het volgende:

[..]

Dát is een interessant idee! Vanwege de centen zal het wel weer op sms-en uitdraaien, maar goed dat hoeft het eigenlijk niet minder interessant te maken... Ik denk dat John je nog wel belt vanavond!
Dat zou grappig zijn . Natuurlijk mag het ook via een polletje op de website
Maar denk serieus dat het een toevoeging aan het concept is. Mis nu toch wel een beetje de interactiviteit met het geheel. En geef toe, de redactie doet toch ook niet anders dat de mensen in het huis sturen.
  woensdag 6 december 2006 @ 17:32:12 #68
130054 demins
We weten niks
pi_44198615
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Dat zou grappig zijn . Natuurlijk mag het ook via een polletje op de website
Maar denk serieus dat het een toevoeging aan het concept is. Mis nu toch wel een beetje de interactiviteit met het geheel. En geef toe, de redactie doet toch ook niet anders dat de mensen in het huis sturen.
Zeker, dat doet de redaktie ook voortdurend. Een gevaar dat ik wel zie is dat als heel Nederland ideeen mag opsturen en dat het "meeste stemmen geldt - principe" wordt toegepast, de kwaliteit van de odeeen wel eens zou kunnen tegenvallen. Daar ben ik niet optimistisch over. Beter zou het zijn om met een selecte groep te werken, bijvoorbeeld Fok!kers! Eigenlijk hoeven ze alleen maar de redactie te vervangen door het Fok! DGK-subforum!
pi_44198617
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:14 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Daar is (en wordt) over nagedacht. Maar dan bij een echte soap. Het probleem is alleen; de tijds-spanne.
Bijv: Er wordt een aflevering uitgezonden met daarna de vraag: welke van de drie plotwendingen willen jullie zien? Dan moet dat daarna nog opgenomen worden. Nu lopen de opnames van bijv. GTST een paar weken vooruit. Die plotwending zou dan de volgende dag moeten worden uitgezonden. Probeer dat maar eens op te nemen binnen een dag...

Btw: er wordt hier niet voor niets meegelezen
  woensdag 6 december 2006 @ 17:32:50 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_44198639
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef Kaleddis het volgende:

Maar denk serieus dat het een toevoeging aan het concept is.
Alsjeblieft niet zeg.
Dan gaat het publiek dat Jeroen BB heeft laten winnen de boel bepalen.

Als ik deze topics doorlees constateer ik regelmatig dat een hoop mensen het concept totaal niet begrijpen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 6 december 2006 @ 17:34:31 #71
130054 demins
We weten niks
pi_44198710
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Daar is (en wordt) over nagedacht. Maar dan bij een echte soap. Het probleem is alleen; de tijds-spanne.
Bijv: Er wordt een aflevering uitgezonden met daarna de vraag: welke van de drie plotwendingen willen jullie zien? Dan moet dat daarna nog opgenomen worden. Nu lopen de opnames van bijv. GTST een paar weken vooruit. Die plotwending zou dan de volgende dag moeten worden uitgezonden. Probeer dat maar eens op te nemen binnen een dag...

Btw: er wordt hier niet voor niets meegelezen
Met een real-life soap heb je dat probleem toch niet, of in elk geval veel minder!
pi_44198815
Eveline wordt door de programmamakers toegesproken zegt Natasia. Willen ze haar niet langer ziek op bed zien of gaat het over het feit dat als je dusdanig ziek bent je borg terug krijgt als je naar huis gaat?

Werd tijd
pi_44198891
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef demins het volgende:

[..]

Zeker, dat doet de redaktie ook voortdurend. Een gevaar dat ik wel zie is dat als heel Nederland ideeen mag opsturen en dat het "meeste stemmen geldt - principe" wordt toegepast, de kwaliteit van de odeeen wel eens zou kunnen tegenvallen. Daar ben ik niet optimistisch over. Beter zou het zijn om met een selecte groep te werken, bijvoorbeeld Fok!kers! Eigenlijk hoeven ze alleen maar de redactie te vervangen door het Fok! DGK-subforum!
Natuurlijk houd de redactie de regie over welke voorstellen het halen en zo dus een kwalitietscontrole houden. Bij gebrek aan goede ideeen kunnen ze natuurlijk ook hun eigen ideeen toevoegen.
Maar indien ze liever een selectieve groep Fok!kers hebben vind ik dat natuurlijk ook prima
  woensdag 6 december 2006 @ 17:41:54 #74
6941 APK
Factual, I think.
pi_44198971
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:34 schreef demins het volgende:

Met een real-life soap heb je dat probleem toch niet, of in elk geval veel minder!
Het is toch saai als je al weet wat er gaat gebeuren?
Dat heb ik nu al met de uitzendingen die te ver achter lopen op de streams.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_44198979
evil in een cape haha. de ironie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')