Vergeten te makenquote:
Ik ookquote:
Ja een één of andere meid uit zuiden des lands. Misschien je ken je haar welquote:
fraubitch???quote:Op woensdag 6 december 2006 00:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja een één of andere meid uit zuiden des lands. Misschien je ken je haar wel.
Nee die heb ik gisteren al gesprokenquote:
quote:
die al ligt te slapen gvd!!quote:Op woensdag 6 december 2006 00:54 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ga hangen..ff me wederhelft bellen
Tsssssk. Dat hij nu al ligt te slapen!quote:
jah..en ik maar w88 op een teken van leven.....quote:Op woensdag 6 december 2006 01:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Tsssssk. Dat hij nu al ligt te slapen!
Jij ook alquote:
Goeiemorgen Freud, P en Marjo.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:01 schreef freud het volgende:
Ik was vandaag ook weer precies op tijd voor de files.
Ik stond ook in de filequote:Op woensdag 6 december 2006 09:01 schreef freud het volgende:
Ik was vandaag ook weer precies op tijd voor de files.
Best netjesquote:Op woensdag 6 december 2006 09:07 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen Freud, P en Marjo.![]()
Praat me niet over files, een fenomeen waar ik steeds vaker mee te maken krijg en ik in het Noorden niet gewend was. Eergisteren ruim 4 uur gedaan over 220 km![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:29 schreef freud het volgende:
[..]
Best netjes. Ik deed gisteren ruim anderhalf uur over 63km... Sinterklaasspits
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO fout!quote:Op woensdag 6 december 2006 10:06 schreef HMaster-II het volgende:
Mauro en PKfotografie kijk hier even ....
Hier klikken
Het kerstkado voor jullie![]()
Bets netjes? Vind dit al teveel zegquote:Op woensdag 6 december 2006 09:29 schreef freud het volgende:
[..]
Best netjes. Ik deed gisteren ruim anderhalf uur over 63km... Sinterklaasspits
Lekker danquote:Op woensdag 6 december 2006 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ging gister om 16:10 weg van kantoor en was om 17:00 uur bij Delft-Noord (20km verder)
en dan had ik de binnendoor-route via Ommoord, want de A20 stond vol
OV is geen optiequote:
Breek me de bek niet open, heb een jaar lang met het ov heen en weer gereist Rotterdam-Emmen.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OV is geen optieHeb er een schijthekel aan. Alleen naar Utrecht wil ik nog wel met de trein, maar alleen omdat ik toch op Hoog-Catherijne moet zijn.
OV duurt over het algemeen ook iets van 45 minuten. Met de auto doe ik er worst case net zo lang over normaal gesproken en dan kan ik tenminste de muziek net zo hard zetten als ik wilquote:Op woensdag 6 december 2006 11:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, heb een jaar lang met het ov heen en weer gereist Rotterdam-Emmen.![]()
Maar ik kan me voorstellen, dat in sommige gevallen het OV een stuk sneller is. Zeker in de buurt van Rotterdam en Delft.
Daar kan ik je dan alleen maar gelijk ingeven, maar ook roken in je eigen vervoer is dan mogelijk:-)quote:Op woensdag 6 december 2006 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OV duurt over het algemeen ook iets van 45 minuten. Met de auto doe ik er worst case net zo lang over normaal gesproken en dan kan ik tenminste de muziek net zo hard zetten als ik wil
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:00 schreef An24 het volgende:
Ik doe het effies.
An heeft baas zo ver gekregen om onder wat voorwaarden thuis te werken...omdat ik niet helemaal lekker ben en ov zo veel tijd kost....zo kan ik thuis meer rapportjes schrijven en ga ik straks zowel thuis als op het werk schoon het nieuwe jaar in!
Maar nu eerst een warme douche. Moest net bij de bajes in krimpen zijn en op de fast ferry naar huis wachten is dan brrrr![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Bofkont dat je lekker thuis mag werken
Whehehehe...moet je vooral MSN aanzettenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:44 schreef An24 het volgende:
[..]
zekers....is namelijk best uitzonderlijk...nou ben blij, want nu komt er meer uit dan op kantoor
![]()
moet je vooral niet reageren...quote:Op woensdag 6 december 2006 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe...moet je vooral MSN aanzetten![]()
Ik zie het jaquote:Op woensdag 6 december 2006 15:48 schreef An24 het volgende:
[..]
moet je vooral niet reageren...maar hij gaat nu uit hoor, tot later
![]()
Zoals beloofdquote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
It is done
Zie hier...de oude keuken
*insert treurig muziekje......*
[afbeelding]
*insert tromgeroffel......*
[afbeelding]
Of meer rek en strekoefeningenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stond trouwens gister voor mijn keuken en ik kon maar net bij de bovenste planken komenIk ga een trapje nodig hebben
Ik opteer voor dat trapjequote:Op woensdag 6 december 2006 18:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Of meer rek en strekoefeningen![]()
Hey An, das wel lekker voor je.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:00 schreef An24 het volgende:
Ik doe het effies.
An heeft baas zo ver gekregen om onder wat voorwaarden thuis te werken...omdat ik niet helemaal lekker ben en ov zo veel tijd kost....zo kan ik thuis meer rapportjes schrijven en ga ik straks zowel thuis als op het werk schoon het nieuwe jaar in!
Maar nu eerst een warme douche. Moest net bij de bajes in krimpen zijn en op de fast ferry naar huis wachten is dan brrrr![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey An, das wel lekker voor je.![]()
![]()
Oh wow!!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
It is done
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan heb je helemaal geen trapje nodigquote:Op woensdag 6 december 2006 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog stuitert nog even door de SC
Ik heb zo'n respect voor mensen die dat nog doen, ik stuur al helemaal niets meer...behalve de mensen die mij eerst een kaartje sturen...mischien volgend jaar maar met zelfgemaakte fototjes...nieuw leven, nieuwe traditiesquote:Op woensdag 6 december 2006 20:43 schreef nikky het volgende:
Netjesss PdeHoog!!!
Daar mag je best even mee rondparaderen.
Aangezien ik thuis zit en me nogal stierlijk begin te vervelen moest ik een "hobbie" gaan hebben. En aangezien FOK! 8 uur per dag ofzo meer dan zat is heb ik besloten de creatieve kant op te gaan.
Whehehe
Kerstkaartjes maken.
![]()
Sommige mensen krijgen een liefdevol handgemaakt kaartje
Ik begin altijd rustig met kaartjes.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n respect voor mensen die dat nog doen, ik stuur al helemaal niets meer...behalve de mensen die mij eerst een kaartje sturen...mischien volgend jaar maar met zelfgemaakte fototjes...nieuw leven, nieuwe tradities![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik begin altijd rustig met kaartjes.
40 stuks
Waar ben.. ga ik mee beginnen
Woeiiiquote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
It is done
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo zeg, wat een verschil hee.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
It is done
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik gelukkig niet meer...stuur ook nix meer.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Kerstkaartjes? Ik heb er bijna een professionele fobie voor gekregen. Ik zie er teveel.
I know the feeling PDJ...hangin therequote:Op woensdag 6 december 2006 20:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gaat An, gaat wel. Maar kop er boven houden hee![]()
An ...quote:Op woensdag 6 december 2006 21:16 schreef An24 het volgende:
[..]
I know the feeling PDJ...hangin there![]()
Ik doe dus ijverig mijn best met spammenquote:Op woensdag 6 december 2006 20:43 schreef nikky het volgende:
Netjesss PdeHoog!!!
Daar mag je best even mee rondparaderen.
* PdeHoog stuurt gelijk zijn adres doorquote:Aangezien ik thuis zit en me nogal stierlijk begin te vervelen moest ik een "hobbie" gaan hebben. En aangezien FOK! 8 uur per dag ofzo meer dan zat is heb ik besloten de creatieve kant op te gaan.
Whehehe
Kerstkaartjes maken.
![]()
Sommige mensen krijgen een liefdevol handgemaakt kaartje
Nou...zie je die kastjes? Die bevatten plankenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:02 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Maar uhhh, waar heb jij dat trapje voor nodig?![]()
Jaquote:
Dan komt daar dus spul te staan waar je nooit meer bij hoeftquote:Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...zie je die kastjes? Die bevatten plankenEn de bovenste plank is voor mij dusdanig hoog dat ik met mijn hand net vooraan kom
[..]
JaMaar dan mooier
Heb je de keuken op de groei gekochtquote:Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...zie je die kastjes? Die bevatten plankenEn de bovenste plank is voor mij dusdanig hoog dat ik met mijn hand net vooraan kom
[..]
JaMaar dan mooier
Iddquote:Op woensdag 6 december 2006 21:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dan komt daar dus spul te staan waar je nooit meer bij hoeft![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb je de keuken op de groei gekocht![]()
Thnxquote:Toffe keuken Pziet er netjes uit..
![]()
Zou ze er in trappen?quote:* HM2 ook zijn adres bij Nikky inleverd![]()
Er zijn er al een stuk of 20 afquote:
Je mag ze wel doorsturen naar mij. Ik vind het leukquote:Op woensdag 6 december 2006 21:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Kerstkaartjes? Ik heb er bijna een professionele fobie voor gekregen. Ik zie er teveel.
Maar ik nietquote:Op woensdag 6 december 2006 23:09 schreef kwiebuske het volgende:
*oeps*
maar sinterklaas is tog al weg ??
In welke?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:37 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
en ik maar op F5 duwen in een ander topic![]()
Maar kwiebuske doet helemaal nietsquote:Op woensdag 6 december 2006 23:47 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat topics waar jij rijmpjes over fokkers neer gooit![]()
ik wil je gewoon zien rijmen met de naam kwiebuskequote:Op woensdag 6 december 2006 23:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar kwiebuske doet helemaal niets.
Maar ik verwerk de naam in de rijmquote:Op woensdag 6 december 2006 23:57 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik wil je gewoon zien rijmen met de naam kwiebuske![]()
Wat had je dan gedacht?quote:Op donderdag 7 december 2006 00:08 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
ik had meer van je verwacht![]()
Nikky is het ff kwijt,quote:Op donderdag 7 december 2006 00:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht?
Dat ik altijd kan rijmen uit alle macht?
Dat kan deze dame niet
ze is namelijk geen rijmpiet!
Zie, ik ben het kwijt.
Wie o wie helpt zoekenquote:Op donderdag 7 december 2006 00:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Nikky is het ff kwijt,
Ze weet niet meer hoe het scheidt?
Maar op den duur komt alles goed
En geeft nikky weer bans met goede moed
Pardon, wat zeg jij schone dame zuiden des lands?quote:Op donderdag 7 december 2006 00:26 schreef prupke het volgende:
* prupke] moet zo naar bedje toe[/me]
[me=prupke is nl een beetje moe
ze hoopt dat pk haar gaat vergezellen
zonder dat zij dat hem moet vertellen
hij zit weer half te WoW-en
totdat ik zijn pc ga verbouwen!!
hihi schone damequote:Op donderdag 7 december 2006 00:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Pardon, wat zeg jij schone dame zuiden des lands?
Is je liefde weer bezig in fantasialand?
PK kan beter de PC afsluiten
anders gaan wij ons boekje te buiten
Dan is de volgende keer het spel
een frisbee, dat wel.
Maar je houd wel van onsquote:Op donderdag 7 december 2006 01:05 schreef PKfotografie het volgende:
tsssssss
spel niet eens opgestart vandaag.
alleen een update geinstalleerd.
stelletje .............................................
Ik speel dan weer The Sims II met alle bijbehorende geluidjesquote:Op donderdag 7 december 2006 01:07 schreef Yoni het volgende:
Soms is alleen wonen toch wel erg lekker![]()
Age of Empires III uitgespeeld heeft vanavond
The Sims ben ik zat. Die verslaving gaat altijd in vlagenquote:Op donderdag 7 december 2006 01:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik speel dan weer The Sims II met alle bijbehorende geluidjes
Kloptquote:Op donderdag 7 december 2006 01:33 schreef Yoni het volgende:
[..]
The Sims ben ik zat. Die verslaving gaat altijd in vlagen![]()
al·taar (het, de ~ (m.), altaren)quote:
Eg niequote:Op donderdag 7 december 2006 09:25 schreef freud het volgende:
[..]
al·taar (het, de ~ (m.), altaren)
1 tafel of verhoogde plaats om te offeren of andere godsdienstige plechtigheden te verrichten => offeraltaar
Ziet er goed uit P, niet gebruiken das zondequote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
It is done
[afbeelding]
[afbeelding]
Je lacht wel om de eerdere post van freud, maar blijkbaar heb je 'm toch niet gelezen....quote:Op donderdag 7 december 2006 10:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eg nieAlthans... dat zal Yoni niet bedoelen ...denk ik
![]()
![]()
Echt welquote:Op donderdag 7 december 2006 10:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ziet er goed uit P, niet gebruiken das zonde
Heb je niet ergens nog een oud aftands oventje liggen wat het nog wel doet? En anders maak je die brownies gewoon bij degene die je vraagt of je brownies maaktquote:Op donderdag 7 december 2006 13:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welHoe denk je dat anders die lekkere brownies gemaakt gaan worden
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Is er al bekend wie de nieuwe mod(s) worden?
Als het goed is wordt er vanavond 1 bekend gemaaktquote:Op donderdag 7 december 2006 15:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Oeh brownies!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welHoe denk je dat anders die lekkere brownies gemaakt gaan worden
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:57 schreef Re het volgende:
[..], had jij nog een e-mailtje van me gekregen?
Probleem al opgelost. Het leek erop dat een bekende ICT-kreet van toepassing isquote:Op donderdag 7 december 2006 13:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Heb je niet ergens nog een oud aftands oventje liggen wat het nog wel doet? En anders maak je die brownies gewoon bij degene die je vraagt of je brownies maakt
Nog nooitquote:Op donderdag 7 december 2006 16:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Oeh brownies!Waneer ga je die nou eens voor ons maken? Want je roept altijd wel dat ze zo lekker zijn, maar geproeft heb ik ze nog nooit
![]()
Ik heb al een gok voor de eerste....quote:Op donderdag 7 december 2006 15:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Oeh! Dan kom ik denk ik wel etenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog nooit![]()
* PdeHoog zal zondag eens kijken of het voor de kip in de oven kan
Da's je geradenquote:
Okayquote:Op donderdag 7 december 2006 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's je geradenIk heb een kip van 1.6 kg
Ik ookquote:Op donderdag 7 december 2006 17:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb al een gok voor de eerste....
Straks wordt het heeeeel iemand anders...of alletwee...nah...dat lijkt me niet eigenlijkquote:
Jij? nah...ze willen wel iemand die serieus antwoord kan geven natuurlijk en waar je niet eerst een halve pagina text door moet spitten om het te vindenquote:
Tis wel zo dat je bij hem dubbel kan liggen ook al gaat het om slecht nieuws. Heeft zo z'n voordelenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij? nah...ze willen wel iemand die serieus antwoord kan geven natuurlijk en waar je niet eerst een halve pagina text door moet spitten om het te vinden
Zo vanquote:Op donderdag 7 december 2006 19:04 schreef Yoni het volgende:
[..]
Tis wel zo dat je bij hem dubbel kan liggen ook al gaat het om slecht nieuws. Heeft zo z'n voordelen![]()
Modjes worden niet gerecycled hier hoor..quote:
HM-II heb je je altaar al opgesteld?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Modjes worden niet gerecycled hier hoor..![]()
Hey An, dat is nog eens een positieve benaderingquote:Op donderdag 7 december 2006 21:02 schreef An24 het volgende:
Leuk dat An ook even op de hoogte is gesteld![]()
Maar elk voordeel heb z'n nadeel, ben benieuwd met wie ik nu weermag samenwerken
![]()
Huh? Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
een modje kan niet bannen, een modje is maar een slaaf van een FAquote:Op donderdag 7 december 2006 19:06 schreef freud het volgende:
Of het duurt zeker je halve ban voordat je doorhebt dat ik bedoel dat je gebanned bent
Ik heb hem bijna klaar, ik weet alleen niet of ik wit of zwart marmer moet nemen als dekplaat... Zwart is natuurlijk tof, maar wit geeft een beter contrast tegen het bloed van de MOD-maagdenquote:Op donderdag 7 december 2006 20:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
HM-II heb je je altaar al opgesteld?
Wat wil je... Op meer milimeters scherper beeld (letterlijk en figuurlijk)quote:Op donderdag 7 december 2006 21:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft grappig onderaan kijken wie de sponsor is:
http://www.zibb.nl/nieuws(...)/versie/1/index.html
Pfffffffff ...doe dat dan ookquote:Op donderdag 7 december 2006 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiBen er ook weer
Nieuwe kleding kopen is duur
Ik had gewoon een 30D kunnen aanschaffen van dat geld
Die 30D komt ergens tussen kerst en oud en nieuw denk ikquote:Op donderdag 7 december 2006 22:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Pfffffffff ...doe dat dan ook![]()
Ik wist het wel![]()
Lekkerrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 7 december 2006 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die 30D komt ergens tussen kerst en oud en nieuw denk ik
Noem 1 vrouwelijke MOD maagd...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb hem bijna klaar, ik weet alleen niet of ik wit of zwart marmer moet nemen als dekplaat... Zwart is natuurlijk tof, maar wit geeft een beter contrast tegen het bloed van de MOD-maagden![]()
![]()
![]()
quote:
Ik eigenlijk ook niet, hou het bij virtueel.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:45 schreef prupke het volgende:
[..]Pie
zelfskan ik nie doen nu
* prupke verkeerd gelegen heeft vannacht en vandaag de hele tijd kramp heb gehad in de nek...
Waarschijnlijk omdat de flitser niet eTTL is. Dan werkt ie niet goed met de EOS300D.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:35 schreef lj_lightning het volgende:
Ik heb even een vraagje (klein genoeg om er geen topic over te openen) Ik heb een Sigma EF-430eo flitser icm met een EOS300D, de flitser doet het leuk handmatig (dus dat je zelf het flitsvermogen insteld en de flitser laat zien tot hoever je belichting zal rijken,meters) alleen kan het ook automatisch? als ik hem instel op 'Auto-TTL' flitst ie niet
enig idee waarom?
Goeiemorgen Prupke en anderenquote:Op donderdag 7 december 2006 23:30 schreef prupke het volgende:
holle bomennnnnnnn
ben een beetje melig aan het worden hehe
1 bruistablet en 4 advil 400tjes verder
Game-cheating is zooooooooo PDJquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeiemorgen Prupke en anderen![]()
Nee, zoveel slik ik niet...heb ander spul voor me rugDaarom vanacht ook weer te vaak wakker van de pijn, dus maar ff nuttige dingen doen. Puzzelen hoe ik met xploder cheats toepassen kon op Gran Turismo 4, zodat het saldo binnen het spel enorm is en de garage vol
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Game-cheating is zooooooooo PDJ![]()
Gewoon lekker racen en gamen.. Niet cheaten man...![]()
vechten dus...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
![]()
Eg wel gaaf zo en ... ik race het spel ook zo wel, zonder cheats. Is echt wel gaaf om te doen op die ps2 en was er al aardig ver mee. Ik wil alleen dat alles cars ter beschikking staan, als er mee gereden wil worden.![]()
Ik en mijn vriendin, samen met een stuur in de handen en dan racen met een Mini op een Dirt en Snow circuit. Dikke pret en zweet op het hoofd, daar we aan elkaar gewaagd lijken te worden.![]()
![]()
MOH is niks...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef freud het volgende:
Cheat zijn er om gebruikt te worden hoor. Alsof ik het geduld heb om te prutsen met weinig resources... F*ck no! Cheaten!
Alleen online is het leuk zonder cheats, froegah met MOHAA en zo zeker errrg leuk!
Ik ben geen hamsterquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:55 schreef freud het volgende:
@hamster-zwei: ik ben na MOHAA gestopt met online gamen.
@Yoni; datwillikook
Niet eens getest?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
vechten dus...
Ik heb gta4 ook voor de ps2, maar nog niet eens getest volgens mijEN ik heb geen stuur voor de ps2..
Ik hou het eerst bij GT4, racen vind ik te leuk om te doen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:37 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL nah cheats zijn echt het allerlaatste redmiddel.
Blijft leuk mensen die het blijven proberen in Battlefield 2142 om gebruik te maken van exploits. Op de een of andere manier zijn ze heel snel gekicked van de server![]()
@HM-II Battlefield 2142 is nog veel tofferdur![]()
Getver ... is al heel lang zo en bij veel bedrijvenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:18 schreef freud het volgende:
Doet die lul vaker. Maar ach, niemand die mohammed erop aanspreekt, want dan is het disciminatie.
Tis je vergeven mijn zoon/volgelingquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:18 schreef freud het volgende:
@Hmaster-the-second: tiepvout![]()
@chell: omdat ik nog maar 5 dagen moet werken en ik geen vrij mocht vragen omdat een collega van me zich 'ziek' gemeld heeft... Doet die lul vaker. Maar ach, niemand die mohammed erop aanspreekt, want dan is het disciminatie.
Laat hem maar eens een bezoekje of 3 door be bedrijfsarts krijgen... Is ie snel beter..quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Getver ... is al heel lang zo en bij veel bedrijven![]()
Vroegah zegt ie ook....quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik hou het eerst bij GT4, racen vind ik te leuk om te doen.![]()
En cheats? Vroegah ... op de Atari ... had ik dit alles zelf uitgezocht en losgelaten op de spellen. Veel werk ...veel hexadecimaal ook () , maar gaf ook veel voldoening. Nu is het alles een stuk 1voudiger en hoef ik niet meer te zoeken in datafiles naar ergens een getal
![]()
Was je vergeten te wuivenquote:
Kende er genoeg die zich daar niets van aantrokkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Laat hem maar eens een bezoekje of 3 door be bedrijfsarts krijgen... Is ie snel beter..![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vroegah zegt ie ook....
Dus niet he![]()
Ja de savegame van SimCity2000 hexidecimaal aanpassen was ook erg tof.. van 200.000-Simdollars naar 2.000.000.000-Simdollarquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus ... een valsspeler zal ik nooit zijn of worden, daar hou ik niet van. Verliezen is niet erg, als het maar eerlijk gaat. Cheaten en tegen een computerspel, ligt iets anders![]()
'Woehaaaaaaaaaa, dan hebbie wat cash op zakquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja de savegame van SimCity2000 hexidecimaal aanpassen was ook erg tof.. van 200.000-Simdollars naar 2.000.000.000-Simdollar![]()
Wat doe je ...je bent blauwquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:19 schreef Yoni het volgende:
Wow ik had gewoon een hele pagina SC gemistHad ik toch nog iets te lezen ondanks de groooote stilte hier
![]()
Ik ga dinsdag ws naar Gouda naar de kaarsjesavond. Ben benieuwd of daar fotografisch nog iets van te maken is. Neem m'n camera wel mee iigMisschien wel iets voor de FOT agenda ook
![]()
staat je goed hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:24 schreef Xilantof het volgende:
Lijkt het weekend moet je gewoon nog een dag werken!
Och, voorheen niet... Toen was het ong. mijn enige werkdag. Maar sinds ik al fulltime werk is die extra dag op zaterdag wel killing. Maar ik mag aftellen. Nog 3 keertjes en dan is mijn contract afgelopen en heb ik weer échte weekendenquote:
Poeh dat lijkt me wel heavy hoor Xila! Zes dagen werken en dat dan ook nog in combinatie met het feit dat je echt een hele nieuwe baan hebt. Gelukkig mag je aftellenquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Och, voorheen niet... Toen was het ong. mijn enige werkdag. Maar sinds ik al fulltime werk is die extra dag op zaterdag wel killing. Maar ik mag aftellen. Nog 3 keertjes en dan is mijn contract afgelopen en heb ik weer échte weekenden
Ja!quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:49 schreef Yoni het volgende:
[..]
Poeh dat lijkt me wel heavy hoor Xila! Zes dagen werken en dat dan ook nog in combinatie met het feit dat je echt een hele nieuwe baan hebt. Gelukkig mag je aftellen![]()
PdeHoog is volgens mij iig vorig jaar wel in Gouda geweest voor foto's van het stadhuis met de speciale verlichting.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:19 schreef Yoni het volgende:
Wow ik had gewoon een hele pagina SC gemistHad ik toch nog iets te lezen ondanks de groooote stilte hier
![]()
Ik ga dinsdag ws naar Gouda naar de kaarsjesavond. Ben benieuwd of daar fotografisch nog iets van te maken is. Neem m'n camera wel mee iigMisschien wel iets voor de FOT agenda ook
![]()
Ik ken het.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja!'t valt me best zwaar ook. Gelukkig wordt mijn fulltime baan steeds "vertrouwder" hoewel ik nog voor elke scheet info moet vragen bij de andere
. Maar goed! Af tellen maar! En het dubbele salaris is toch stiekem wel fijn
Bussen en extra treinen.. wowquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
PdeHoog is volgens mij iig vorig jaar wel in Gouda geweest voor foto's van het stadhuis met de speciale verlichting.
Die is er overigens dit jaar niet, maar wel allerlei andere dingen.
Alleen zijn die dinsdag vrijwel niet te zien. Het is meestal echt schreeuwend druk. Mensen komen met bussen en extra treinen hierheen!
Wel heel gezellig dat je komt!
Als ik naar de 'lichtjesavond' in Gieten wil, moet ik eerst het halve dorp platbranden... Dan komen er pas lichtjesquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben niet naar Gouda geweest hoorDat was Compumess volgens mij
![]()
* PdeHoog is een delvenaar en ben dus naar de lichtjesavond in Delft geweest
Ik bedoelde mijn camera eigenlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Niet? Ik zou gezworen hebben dat jij ook foto's van het stadhuis had...
Nou ja goed, ik begreep dat Yoni je mee gaat slepen!
gefeliciteerd Yoni met je blauwe KLM-overall... Staat je beeldigquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn camera eigenlijkMaar P wil ik ook best meeslepen hoor
haha
Oh...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn camera eigenlijkMaar P wil ik ook best meeslepen hoor
haha
P, je moet toch ook eens verder kijken dan je eigen stad hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij kan mij niet meeslepen
serieus....ik ga met een vriendin en twee kids naar lichtjesavond in Delft, anders zou ik graag met jullie meegaan
Naja het stond er ook gewoon onduidelijk hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh...![]()
Totaal verkeerd begrepen.
Eigen stad eerstquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:52 schreef Yoni het volgende:
[..]
P, je moet toch ook eens verder kijken dan je eigen stad hoorFlauw
![]()
Dat is helaas / gelukkig streep hier door wat niet van toepassing is verleden tijd..... Van de zomer is de toko naar de Alexanderpolder in Rotterdam verhuist. Slechtere bereikbaarheid, betere pauze-spendeer-mogelijkhedenquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
Gouda is ook een beetje jouw stad! Je werkt er toch? Toch? Of loop ik inmiddels achter?
Nu al vergeetachtig aan het wordenquote:
Wat ist?quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:30 schreef nikky het volgende:
*zucht*
Blegh is denk ik wel wat mijn gemoedstoestand verwoord.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:30 schreef nikky het volgende:
*zucht*
Blegh is denk ik wel wat mijn gemoedstoestand verwoord.
Feliquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:38 schreef LekkerApart het volgende:
En ook goedemorgen!
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeee ik kan volgende week vrijdag de Sony A100 ophalen!!!
(Moest ik even kwijt)
Belachelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:47 schreef LekkerApart het volgende:
Idd![]()
Eindelijk meer opties dan op mijn huidige Sony
Nu nog een week wachten :S
Complete set dusquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:53 schreef LekkerApart het volgende:
En ik ben de 14e jarig, dus dan heb ik extra geld
Ik heb de body met 18 - 70 en 75-300 besteld
@ all Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als ik naar de 'lichtjesavond' in Gieten wil, moet ik eerst het halve dorp platbranden... Dan komen er pas lichtjes![]()
P, daar zeg je wat. Blijdorp ...wordt weer eens tijd, weer even geleden dat ik daar was.quote:Op zaterdag 9 december 2006 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Complete set dusTijd om naar een dierentuin te gaan om hem uit te gaan proberen
Omdat ik in Emmen woonde(officieel nog wel) is uiteraard Noorderdierenpark veelvuldig bezocht door mij en ... nog steeds vind ik hem veel mooier dan Blijdorp.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:45 schreef LekkerApart het volgende:
Dat is me te ver weg..
Het zal eerder Emmen worden
Ik had het plan om 31 december daaro een kijkje te gaan nemenquote:
Meen je dat P? Dus op 13 naar de Zoo in Emmen, of mis ik iets?quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had het plan om 31 december daaro een kijkje te gaan nemen
Yep, dan is Emmen ook dichterbij voor jequote:Op zaterdag 9 december 2006 10:58 schreef LekkerApart het volgende:
Hehe gezien ik in Oude Pekela woon is Emmen dichtsbijzijnde..
Ben wel in andere dierentuinen geweest, maar vind Emmen gewoon een erg mooie dierentuin.
Zeker omdat een groot aantal dieren niet achter tralies/glas zit.
Ik ook misschienquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
optie openhoudtquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
De vorige keer dat ik een meet organiseerde, kwam er niemandquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:13 schreef kwiebuske het volgende:
ligt een schoone taak voor ons nieuwe modereter
![]()
En dan kan ik dus ook niet...quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:03 schreef Yoni het volgende:
Misschien moeten we er een meet van maken. De allerallerallerlaatste van 2006![]()
Als je nou de dagen ervoor zorgt voor een opgeruimd en sfeervol huis, kun je best nog wel even mee naar Emmenquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dan kan ik dus ook niet...ik moet zorgen voor een opgeruimd en sfeervol huis.. Om de aller-aller-laatste mini-FOT-meet te organiseren en om het jaar fotografisch af te sluiten.
![]()
![]()
En dat ga jij op de laatste dag doen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dan kan ik dus ook niet...ik moet zorgen voor een opgeruimd en sfeervol huis.. Om de aller-aller-laatste mini-FOT-meet te organiseren en om het jaar fotografisch af te sluiten.
![]()
![]()
Mwah...quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:29 schreef nikky het volgende:
[..]
En dat ga jij op de laatste dag doen?
Typisch een man![]()
Ik hoef nooit van te voren op te ruimen. Misschien is dat het welquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mwah...
mezelf kennende zou ik de nacht van tevoren de halve nacht bezig zijn met opruimen
Ik nodig gewoon nooit mensen uitquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik hoef nooit van te voren op te ruimen. Misschien is dat het wel.
doen de kaboutertjes dat dan voor je ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:31 schreef nikky het volgende:
Ik hoef nooit van te voren op te ruimen. Misschien is dat het wel.
quote:
Jahquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:39 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
doen de kaboutertjes dat dan voor je ?
Ja.. da's wel de truc. Eentje die ik helaas niet beheersquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:44 schreef nikky het volgende:
Mijn huis is gewoon altijd netjes, omdat ik bijhoud waarschijnlijk![]()
Als jij dan gewoon effe een dag of 2 van te voren mijn mams komt helpen met schoonmaken enzo....quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:29 schreef nikky het volgende:
[..]
En dat ga jij op de laatste dag doen?
Typisch een man![]()
De 31e is een zondag, dus je kunt zaterdag de studio maken en zondag fijn mee naar Emmenquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als jij dan gewoon effe een dag of 2 van te voren mijn mams komt helpen met schoonmaken enzo....![]()
Ik weet wel dat zij zich erg druk maakt over gezelligheid, eten, drinken, gastvrijheid, slaapgelegeheid enz enz enz.....
![]()
![]()
Nee ik niet, ik moet de studio klaar hebben dan.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:34 schreef Yoni het volgende:
D'r zal wel niemand komen, maar goed: [MEET] Dierenpark Emmen 31-12
Gewoon er tegen in gaan Kwiebusquote:
heeft volgens mij geen zin P, ze is veuls te aardigquote:
Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
heeft volgens mij geen zin P, ze is veuls te aardig
*denk ik*
Als iemand dan effe regeld dat m'n mams niet gaat stressen in haar eentje is het okee... Anders slepen we haar wel mee naar Emmen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:57 schreef Yoni het volgende:
[..]
De 31e is een zondag, dus je kunt zaterdag de studio maken en zondag fijn mee naar EmmenZal ik je gewoon vast in het lijstje zetten?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als iemand dan effe regeld dat m'n mams niet gaat stressen in haar eentje is het okee... Anders slepen we haar wel mee naar Emmen...die wil alles tot de laatste kruimel geplanned hebben
Das behoorlijk kut zeg!quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:17 schreef An24 het volgende:
![]()
Erge brand bij mijn buren..ik kwam vanmiddag thuis, alles afgezet, ik dacht eerst dat het mijn neiuwe huisje was, mocht tijdje huis niet in vanwege vergiftgingkans en zow. Huis is compleet uitgefikt. Gelukkig zelf geen schade, maar stinkt hier![]()
![]()
WHZquote:
Weinig, ik mag er voor zorgen dat de boel redelijk op orde is en blijft..quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:57 schreef Yoni het volgende:
[..]Wat moeten we doen om haar niet te laten stressen?
I know....en grote kans dat het huisje gesloopt moet gaan worden, tis een pand uit 1500 nog wat..Hele dak ligt eruit, ze hebben het helemaal vastgezet etc.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:54 schreef Re het volgende:
dat blijft nog wel een maandje stinken...
Oke thnxquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:06 schreef kwiebuske het volgende:
rotterdam foto klein professional ( weena naast station )
http://www.fotokleinprofessional.nl/
we hebben ooit wel eens brand thuis gehad op de benedenverdieping, ook een oud herenpand, als we 5 minuten later thuis hadden gekomen had het waarschijnlijk het zelfde resultaat opgeleverdquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:10 schreef An24 het volgende:
[..]
I know....en grote kans dat het huisje gesloopt moet gaan worden, tis een pand uit 1500 nog wat..Hele dak ligt eruit, ze hebben het helemaal vastgezet etc.
Ik heb morgen eerst een shoot, maar dan maar flink schoon gaan maken...nu de fut er niet voor
Dan kan je dus prima mee naar Emmenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Weinig, ik mag er voor zorgen dat de boel redelijk op orde is en blijft..Dus opruimen hier in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |