Complete set dusquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:53 schreef LekkerApart het volgende:
En ik ben de 14e jarig, dus dan heb ik extra geld
Ik heb de body met 18 - 70 en 75-300 besteld
@ all Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als ik naar de 'lichtjesavond' in Gieten wil, moet ik eerst het halve dorp platbranden... Dan komen er pas lichtjes![]()
P, daar zeg je wat. Blijdorp ...wordt weer eens tijd, weer even geleden dat ik daar was.quote:Op zaterdag 9 december 2006 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Complete set dusTijd om naar een dierentuin te gaan om hem uit te gaan proberen
Omdat ik in Emmen woonde(officieel nog wel) is uiteraard Noorderdierenpark veelvuldig bezocht door mij en ... nog steeds vind ik hem veel mooier dan Blijdorp.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:45 schreef LekkerApart het volgende:
Dat is me te ver weg..
Het zal eerder Emmen worden
Ik had het plan om 31 december daaro een kijkje te gaan nemenquote:
Meen je dat P? Dus op 13 naar de Zoo in Emmen, of mis ik iets?quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had het plan om 31 december daaro een kijkje te gaan nemen
Yep, dan is Emmen ook dichterbij voor jequote:Op zaterdag 9 december 2006 10:58 schreef LekkerApart het volgende:
Hehe gezien ik in Oude Pekela woon is Emmen dichtsbijzijnde..
Ben wel in andere dierentuinen geweest, maar vind Emmen gewoon een erg mooie dierentuin.
Zeker omdat een groot aantal dieren niet achter tralies/glas zit.
Ik ook misschienquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
optie openhoudtquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
De vorige keer dat ik een meet organiseerde, kwam er niemandquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:13 schreef kwiebuske het volgende:
ligt een schoone taak voor ons nieuwe modereter
![]()
En dan kan ik dus ook niet...quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:03 schreef Yoni het volgende:
Misschien moeten we er een meet van maken. De allerallerallerlaatste van 2006![]()
Als je nou de dagen ervoor zorgt voor een opgeruimd en sfeervol huis, kun je best nog wel even mee naar Emmenquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dan kan ik dus ook niet...ik moet zorgen voor een opgeruimd en sfeervol huis.. Om de aller-aller-laatste mini-FOT-meet te organiseren en om het jaar fotografisch af te sluiten.
![]()
![]()
En dat ga jij op de laatste dag doen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dan kan ik dus ook niet...ik moet zorgen voor een opgeruimd en sfeervol huis.. Om de aller-aller-laatste mini-FOT-meet te organiseren en om het jaar fotografisch af te sluiten.
![]()
![]()
Mwah...quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:29 schreef nikky het volgende:
[..]
En dat ga jij op de laatste dag doen?
Typisch een man![]()
Ik hoef nooit van te voren op te ruimen. Misschien is dat het welquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mwah...
mezelf kennende zou ik de nacht van tevoren de halve nacht bezig zijn met opruimen
Ik nodig gewoon nooit mensen uitquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik hoef nooit van te voren op te ruimen. Misschien is dat het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |