Getver ... is al heel lang zo en bij veel bedrijvenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:18 schreef freud het volgende:
Doet die lul vaker. Maar ach, niemand die mohammed erop aanspreekt, want dan is het disciminatie.
Tis je vergeven mijn zoon/volgelingquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:18 schreef freud het volgende:
@Hmaster-the-second: tiepvout![]()
@chell: omdat ik nog maar 5 dagen moet werken en ik geen vrij mocht vragen omdat een collega van me zich 'ziek' gemeld heeft... Doet die lul vaker. Maar ach, niemand die mohammed erop aanspreekt, want dan is het disciminatie.
Laat hem maar eens een bezoekje of 3 door be bedrijfsarts krijgen... Is ie snel beter..quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Getver ... is al heel lang zo en bij veel bedrijven![]()
Vroegah zegt ie ook....quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik hou het eerst bij GT4, racen vind ik te leuk om te doen.![]()
En cheats? Vroegah ... op de Atari ... had ik dit alles zelf uitgezocht en losgelaten op de spellen. Veel werk ...veel hexadecimaal ook () , maar gaf ook veel voldoening. Nu is het alles een stuk 1voudiger en hoef ik niet meer te zoeken in datafiles naar ergens een getal
![]()
Was je vergeten te wuivenquote:
Kende er genoeg die zich daar niets van aantrokkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Laat hem maar eens een bezoekje of 3 door be bedrijfsarts krijgen... Is ie snel beter..![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vroegah zegt ie ook....
Dus niet he![]()
Ja de savegame van SimCity2000 hexidecimaal aanpassen was ook erg tof.. van 200.000-Simdollars naar 2.000.000.000-Simdollarquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus ... een valsspeler zal ik nooit zijn of worden, daar hou ik niet van. Verliezen is niet erg, als het maar eerlijk gaat. Cheaten en tegen een computerspel, ligt iets anders![]()
'Woehaaaaaaaaaa, dan hebbie wat cash op zakquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja de savegame van SimCity2000 hexidecimaal aanpassen was ook erg tof.. van 200.000-Simdollars naar 2.000.000.000-Simdollar![]()
Wat doe je ...je bent blauwquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:19 schreef Yoni het volgende:
Wow ik had gewoon een hele pagina SC gemistHad ik toch nog iets te lezen ondanks de groooote stilte hier
![]()
Ik ga dinsdag ws naar Gouda naar de kaarsjesavond. Ben benieuwd of daar fotografisch nog iets van te maken is. Neem m'n camera wel mee iigMisschien wel iets voor de FOT agenda ook
![]()
staat je goed hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:24 schreef Xilantof het volgende:
Lijkt het weekend moet je gewoon nog een dag werken!
Och, voorheen niet... Toen was het ong. mijn enige werkdag. Maar sinds ik al fulltime werk is die extra dag op zaterdag wel killing. Maar ik mag aftellen. Nog 3 keertjes en dan is mijn contract afgelopen en heb ik weer échte weekendenquote:
Poeh dat lijkt me wel heavy hoor Xila! Zes dagen werken en dat dan ook nog in combinatie met het feit dat je echt een hele nieuwe baan hebt. Gelukkig mag je aftellenquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Och, voorheen niet... Toen was het ong. mijn enige werkdag. Maar sinds ik al fulltime werk is die extra dag op zaterdag wel killing. Maar ik mag aftellen. Nog 3 keertjes en dan is mijn contract afgelopen en heb ik weer échte weekenden
Ja!quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:49 schreef Yoni het volgende:
[..]
Poeh dat lijkt me wel heavy hoor Xila! Zes dagen werken en dat dan ook nog in combinatie met het feit dat je echt een hele nieuwe baan hebt. Gelukkig mag je aftellen![]()
PdeHoog is volgens mij iig vorig jaar wel in Gouda geweest voor foto's van het stadhuis met de speciale verlichting.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:19 schreef Yoni het volgende:
Wow ik had gewoon een hele pagina SC gemistHad ik toch nog iets te lezen ondanks de groooote stilte hier
![]()
Ik ga dinsdag ws naar Gouda naar de kaarsjesavond. Ben benieuwd of daar fotografisch nog iets van te maken is. Neem m'n camera wel mee iigMisschien wel iets voor de FOT agenda ook
![]()
Ik ken het.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja!'t valt me best zwaar ook. Gelukkig wordt mijn fulltime baan steeds "vertrouwder" hoewel ik nog voor elke scheet info moet vragen bij de andere
. Maar goed! Af tellen maar! En het dubbele salaris is toch stiekem wel fijn
Bussen en extra treinen.. wowquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
PdeHoog is volgens mij iig vorig jaar wel in Gouda geweest voor foto's van het stadhuis met de speciale verlichting.
Die is er overigens dit jaar niet, maar wel allerlei andere dingen.
Alleen zijn die dinsdag vrijwel niet te zien. Het is meestal echt schreeuwend druk. Mensen komen met bussen en extra treinen hierheen!
Wel heel gezellig dat je komt!
Als ik naar de 'lichtjesavond' in Gieten wil, moet ik eerst het halve dorp platbranden... Dan komen er pas lichtjesquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben niet naar Gouda geweest hoorDat was Compumess volgens mij
![]()
* PdeHoog is een delvenaar en ben dus naar de lichtjesavond in Delft geweest
Ik bedoelde mijn camera eigenlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Niet? Ik zou gezworen hebben dat jij ook foto's van het stadhuis had...
Nou ja goed, ik begreep dat Yoni je mee gaat slepen!
gefeliciteerd Yoni met je blauwe KLM-overall... Staat je beeldigquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn camera eigenlijkMaar P wil ik ook best meeslepen hoor
haha
Oh...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn camera eigenlijkMaar P wil ik ook best meeslepen hoor
haha
P, je moet toch ook eens verder kijken dan je eigen stad hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij kan mij niet meeslepen
serieus....ik ga met een vriendin en twee kids naar lichtjesavond in Delft, anders zou ik graag met jullie meegaan
Naja het stond er ook gewoon onduidelijk hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh...![]()
Totaal verkeerd begrepen.
Eigen stad eerstquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:52 schreef Yoni het volgende:
[..]
P, je moet toch ook eens verder kijken dan je eigen stad hoorFlauw
![]()
Dat is helaas / gelukkig streep hier door wat niet van toepassing is verleden tijd..... Van de zomer is de toko naar de Alexanderpolder in Rotterdam verhuist. Slechtere bereikbaarheid, betere pauze-spendeer-mogelijkhedenquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
Gouda is ook een beetje jouw stad! Je werkt er toch? Toch? Of loop ik inmiddels achter?
Nu al vergeetachtig aan het wordenquote:
Wat ist?quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:30 schreef nikky het volgende:
*zucht*
Blegh is denk ik wel wat mijn gemoedstoestand verwoord.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:30 schreef nikky het volgende:
*zucht*
Blegh is denk ik wel wat mijn gemoedstoestand verwoord.
Feliquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:38 schreef LekkerApart het volgende:
En ook goedemorgen!
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeee ik kan volgende week vrijdag de Sony A100 ophalen!!!
(Moest ik even kwijt)
Belachelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:47 schreef LekkerApart het volgende:
Idd![]()
Eindelijk meer opties dan op mijn huidige Sony
Nu nog een week wachten :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |