Straks wordt het heeeeel iemand anders...of alletwee...nah...dat lijkt me niet eigenlijkquote:
Jij? nah...ze willen wel iemand die serieus antwoord kan geven natuurlijk en waar je niet eerst een halve pagina text door moet spitten om het te vindenquote:
Tis wel zo dat je bij hem dubbel kan liggen ook al gaat het om slecht nieuws. Heeft zo z'n voordelenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij? nah...ze willen wel iemand die serieus antwoord kan geven natuurlijk en waar je niet eerst een halve pagina text door moet spitten om het te vinden
Zo vanquote:Op donderdag 7 december 2006 19:04 schreef Yoni het volgende:
[..]
Tis wel zo dat je bij hem dubbel kan liggen ook al gaat het om slecht nieuws. Heeft zo z'n voordelen![]()
Modjes worden niet gerecycled hier hoor..quote:
HM-II heb je je altaar al opgesteld?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Modjes worden niet gerecycled hier hoor..![]()
Hey An, dat is nog eens een positieve benaderingquote:Op donderdag 7 december 2006 21:02 schreef An24 het volgende:
Leuk dat An ook even op de hoogte is gesteld![]()
Maar elk voordeel heb z'n nadeel, ben benieuwd met wie ik nu weermag samenwerken
![]()
Huh? Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Is er al bekend wie de nieuwe mod(s) worden?
een modje kan niet bannen, een modje is maar een slaaf van een FAquote:Op donderdag 7 december 2006 19:06 schreef freud het volgende:
Of het duurt zeker je halve ban voordat je doorhebt dat ik bedoel dat je gebanned bent
Ik heb hem bijna klaar, ik weet alleen niet of ik wit of zwart marmer moet nemen als dekplaat... Zwart is natuurlijk tof, maar wit geeft een beter contrast tegen het bloed van de MOD-maagdenquote:Op donderdag 7 december 2006 20:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
HM-II heb je je altaar al opgesteld?
Wat wil je... Op meer milimeters scherper beeld (letterlijk en figuurlijk)quote:Op donderdag 7 december 2006 21:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft grappig onderaan kijken wie de sponsor is:
http://www.zibb.nl/nieuws(...)/versie/1/index.html
Pfffffffff ...doe dat dan ookquote:Op donderdag 7 december 2006 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiBen er ook weer
Nieuwe kleding kopen is duur
Ik had gewoon een 30D kunnen aanschaffen van dat geld
Die 30D komt ergens tussen kerst en oud en nieuw denk ikquote:Op donderdag 7 december 2006 22:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Pfffffffff ...doe dat dan ook![]()
Ik wist het wel![]()
Lekkerrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 7 december 2006 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die 30D komt ergens tussen kerst en oud en nieuw denk ik
Noem 1 vrouwelijke MOD maagd...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb hem bijna klaar, ik weet alleen niet of ik wit of zwart marmer moet nemen als dekplaat... Zwart is natuurlijk tof, maar wit geeft een beter contrast tegen het bloed van de MOD-maagden![]()
![]()
![]()
quote:
Ik eigenlijk ook niet, hou het bij virtueel.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:45 schreef prupke het volgende:
[..]Pie
zelfskan ik nie doen nu
* prupke verkeerd gelegen heeft vannacht en vandaag de hele tijd kramp heb gehad in de nek...
Waarschijnlijk omdat de flitser niet eTTL is. Dan werkt ie niet goed met de EOS300D.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:35 schreef lj_lightning het volgende:
Ik heb even een vraagje (klein genoeg om er geen topic over te openen) Ik heb een Sigma EF-430eo flitser icm met een EOS300D, de flitser doet het leuk handmatig (dus dat je zelf het flitsvermogen insteld en de flitser laat zien tot hoever je belichting zal rijken,meters) alleen kan het ook automatisch? als ik hem instel op 'Auto-TTL' flitst ie niet
enig idee waarom?
Goeiemorgen Prupke en anderenquote:Op donderdag 7 december 2006 23:30 schreef prupke het volgende:
holle bomennnnnnnn
ben een beetje melig aan het worden hehe
1 bruistablet en 4 advil 400tjes verder
Game-cheating is zooooooooo PDJquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeiemorgen Prupke en anderen![]()
Nee, zoveel slik ik niet...heb ander spul voor me rugDaarom vanacht ook weer te vaak wakker van de pijn, dus maar ff nuttige dingen doen. Puzzelen hoe ik met xploder cheats toepassen kon op Gran Turismo 4, zodat het saldo binnen het spel enorm is en de garage vol
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Game-cheating is zooooooooo PDJ![]()
Gewoon lekker racen en gamen.. Niet cheaten man...![]()
vechten dus...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
![]()
Eg wel gaaf zo en ... ik race het spel ook zo wel, zonder cheats. Is echt wel gaaf om te doen op die ps2 en was er al aardig ver mee. Ik wil alleen dat alles cars ter beschikking staan, als er mee gereden wil worden.![]()
Ik en mijn vriendin, samen met een stuur in de handen en dan racen met een Mini op een Dirt en Snow circuit. Dikke pret en zweet op het hoofd, daar we aan elkaar gewaagd lijken te worden.![]()
![]()
MOH is niks...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef freud het volgende:
Cheat zijn er om gebruikt te worden hoor. Alsof ik het geduld heb om te prutsen met weinig resources... F*ck no! Cheaten!
Alleen online is het leuk zonder cheats, froegah met MOHAA en zo zeker errrg leuk!
Ik ben geen hamsterquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:55 schreef freud het volgende:
@hamster-zwei: ik ben na MOHAA gestopt met online gamen.
@Yoni; datwillikook
Niet eens getest?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
vechten dus...
Ik heb gta4 ook voor de ps2, maar nog niet eens getest volgens mijEN ik heb geen stuur voor de ps2..
Ik hou het eerst bij GT4, racen vind ik te leuk om te doen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:37 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL nah cheats zijn echt het allerlaatste redmiddel.
Blijft leuk mensen die het blijven proberen in Battlefield 2142 om gebruik te maken van exploits. Op de een of andere manier zijn ze heel snel gekicked van de server![]()
@HM-II Battlefield 2142 is nog veel tofferdur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |