Straks wordt het heeeeel iemand anders...of alletwee...nah...dat lijkt me niet eigenlijkquote:
Jij? nah...ze willen wel iemand die serieus antwoord kan geven natuurlijk en waar je niet eerst een halve pagina text door moet spitten om het te vindenquote:
Tis wel zo dat je bij hem dubbel kan liggen ook al gaat het om slecht nieuws. Heeft zo z'n voordelenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij? nah...ze willen wel iemand die serieus antwoord kan geven natuurlijk en waar je niet eerst een halve pagina text door moet spitten om het te vinden
Zo vanquote:Op donderdag 7 december 2006 19:04 schreef Yoni het volgende:
[..]
Tis wel zo dat je bij hem dubbel kan liggen ook al gaat het om slecht nieuws. Heeft zo z'n voordelen![]()
Modjes worden niet gerecycled hier hoor..quote:
HM-II heb je je altaar al opgesteld?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Modjes worden niet gerecycled hier hoor..![]()
Hey An, dat is nog eens een positieve benaderingquote:Op donderdag 7 december 2006 21:02 schreef An24 het volgende:
Leuk dat An ook even op de hoogte is gesteld![]()
Maar elk voordeel heb z'n nadeel, ben benieuwd met wie ik nu weermag samenwerken
![]()
Huh? Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Is er al bekend wie de nieuwe mod(s) worden?
een modje kan niet bannen, een modje is maar een slaaf van een FAquote:Op donderdag 7 december 2006 19:06 schreef freud het volgende:
Of het duurt zeker je halve ban voordat je doorhebt dat ik bedoel dat je gebanned bent
Ik heb hem bijna klaar, ik weet alleen niet of ik wit of zwart marmer moet nemen als dekplaat... Zwart is natuurlijk tof, maar wit geeft een beter contrast tegen het bloed van de MOD-maagdenquote:Op donderdag 7 december 2006 20:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
HM-II heb je je altaar al opgesteld?
Wat wil je... Op meer milimeters scherper beeld (letterlijk en figuurlijk)quote:Op donderdag 7 december 2006 21:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft grappig onderaan kijken wie de sponsor is:
http://www.zibb.nl/nieuws(...)/versie/1/index.html
Pfffffffff ...doe dat dan ookquote:Op donderdag 7 december 2006 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiBen er ook weer
Nieuwe kleding kopen is duur
Ik had gewoon een 30D kunnen aanschaffen van dat geld
Die 30D komt ergens tussen kerst en oud en nieuw denk ikquote:Op donderdag 7 december 2006 22:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Pfffffffff ...doe dat dan ook![]()
Ik wist het wel![]()
Lekkerrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 7 december 2006 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die 30D komt ergens tussen kerst en oud en nieuw denk ik
Noem 1 vrouwelijke MOD maagd...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb hem bijna klaar, ik weet alleen niet of ik wit of zwart marmer moet nemen als dekplaat... Zwart is natuurlijk tof, maar wit geeft een beter contrast tegen het bloed van de MOD-maagden![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |