Sorry dat ik de taart vergeten was!quote:vrijdag 23 november 2001 @ 17:08
Ingebroken klinkt niet goedquote:Op donderdag 30 november 2006 10:27 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Ik heb me onwijs verslapen vanmorgen. Oeps. En nu is er ook nog geen koffie, omdat er ingebroken is vannacht![]()
PK ook hier nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:27 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Ik heb me onwijs verslapen vanmorgen. Oeps. En nu is er ook nog geen koffie, omdat er ingebroken is vannacht![]()
Is de tweede keer al in korte tijd. Vorige keer waren er 13pc's weg. Nu de inhoud van de kassa in het restaurant.quote:
Thnx, maar ik hou niet van (automaten) espresso. Liever gewoon koffiequote:Op donderdag 30 november 2006 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Arme jij
* PdeHoog schuift een dubbele espresso richting yoni
In dit geval is de espresso gelijk aan een normale kop koffiequote:Op donderdag 30 november 2006 11:14 schreef Yoni het volgende:
[..]
Thnx, maar ik hou niet van (automaten) espresso. Liever gewoon koffie![]()
Restaurant is inmiddels ook weer vrijgegeven, dus er is weer koffie
Zeg eens... Ik ga niet met een bonnetje voor een mok koffie bij de deur staan...quote:Op donderdag 30 november 2006 12:37 schreef PKfotografie het volgende:
goede middag![]()
zo maar eens taart halen.
en weer wat koffie bonnen.
(denk dat ik anders zaterdag levend gevild word door bepaalde fotters als ze geen koffie kunnen krijgen)
hmmm is dat strafbaar? koffie helenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg eens... Ik ga niet met een bonnetje voor een mok koffie bij de deur staan...
Als je koffie bonen gaat helen dan ben ik het er wel mee eens..![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmmm is dat strafbaar? koffie helen![]()
En vergeet vooral de grens Nederland - NoordOosten van NL nietquote:Op donderdag 30 november 2006 12:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik moet het wel over de grens van Brabië / Nederland krijgen..
![]()
Is dat die bufferzone met raar pratende mens'n? Niet te verwarren met de bufferzone met de belgen: Brabonië.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En vergeet vooral de grens Nederland - NoordOosten van NL niet
Yup. Dat is alles voorbij de lijn Utrecht-Amersfoort.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:11 schreef freud het volgende:
[..]
Is dat die bufferzone met raar pratende mens'n? Niet te verwarren met de bufferzone met de belgen: Brabonië.
Die de noordgrens van die buffer is de grens van Overijselquote:Op donderdag 30 november 2006 13:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Dat is alles voorbij de lijn Utrecht-Amersfoort.
ik verstoa oe niequote:Op donderdag 30 november 2006 13:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die de noordgrens van die buffer is de grens van Overijsel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |