Als jij dan gewoon effe een dag of 2 van te voren mijn mams komt helpen met schoonmaken enzo....quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:29 schreef nikky het volgende:
[..]
En dat ga jij op de laatste dag doen?
Typisch een man![]()
De 31e is een zondag, dus je kunt zaterdag de studio maken en zondag fijn mee naar Emmenquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als jij dan gewoon effe een dag of 2 van te voren mijn mams komt helpen met schoonmaken enzo....![]()
Ik weet wel dat zij zich erg druk maakt over gezelligheid, eten, drinken, gastvrijheid, slaapgelegeheid enz enz enz.....
![]()
![]()
Nee ik niet, ik moet de studio klaar hebben dan.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:34 schreef Yoni het volgende:
D'r zal wel niemand komen, maar goed: [MEET] Dierenpark Emmen 31-12
Gewoon er tegen in gaan Kwiebusquote:
heeft volgens mij geen zin P, ze is veuls te aardigquote:
Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
heeft volgens mij geen zin P, ze is veuls te aardig
*denk ik*
Als iemand dan effe regeld dat m'n mams niet gaat stressen in haar eentje is het okee... Anders slepen we haar wel mee naar Emmen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:57 schreef Yoni het volgende:
[..]
De 31e is een zondag, dus je kunt zaterdag de studio maken en zondag fijn mee naar EmmenZal ik je gewoon vast in het lijstje zetten?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als iemand dan effe regeld dat m'n mams niet gaat stressen in haar eentje is het okee... Anders slepen we haar wel mee naar Emmen...die wil alles tot de laatste kruimel geplanned hebben
Das behoorlijk kut zeg!quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:17 schreef An24 het volgende:
![]()
Erge brand bij mijn buren..ik kwam vanmiddag thuis, alles afgezet, ik dacht eerst dat het mijn neiuwe huisje was, mocht tijdje huis niet in vanwege vergiftgingkans en zow. Huis is compleet uitgefikt. Gelukkig zelf geen schade, maar stinkt hier![]()
![]()
WHZquote:
Weinig, ik mag er voor zorgen dat de boel redelijk op orde is en blijft..quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:57 schreef Yoni het volgende:
[..]Wat moeten we doen om haar niet te laten stressen?
I know....en grote kans dat het huisje gesloopt moet gaan worden, tis een pand uit 1500 nog wat..Hele dak ligt eruit, ze hebben het helemaal vastgezet etc.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:54 schreef Re het volgende:
dat blijft nog wel een maandje stinken...
Oke thnxquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:06 schreef kwiebuske het volgende:
rotterdam foto klein professional ( weena naast station )
http://www.fotokleinprofessional.nl/
we hebben ooit wel eens brand thuis gehad op de benedenverdieping, ook een oud herenpand, als we 5 minuten later thuis hadden gekomen had het waarschijnlijk het zelfde resultaat opgeleverdquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:10 schreef An24 het volgende:
[..]
I know....en grote kans dat het huisje gesloopt moet gaan worden, tis een pand uit 1500 nog wat..Hele dak ligt eruit, ze hebben het helemaal vastgezet etc.
Ik heb morgen eerst een shoot, maar dan maar flink schoon gaan maken...nu de fut er niet voor
Dan kan je dus prima mee naar Emmenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Weinig, ik mag er voor zorgen dat de boel redelijk op orde is en blijft..Dus opruimen hier in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |